Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 17:01, 10 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
wygląda dobrze, jeździ podobno też dobrze fajny oldschoolowy gadżet. Chciałbym kiedyś się sam przejechać garbem z Judsonem, żeby oceniać jak to działa, dla mnie to coś w podobie jak okrasa - rzadko spotykane, owiane sławą, legendą części, które kiedyś dawały super moc - tak czy inaczej - są jedyne w swoim rodzaju
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Śro 22:26, 10 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Legendy - wiadomo są super. Mi chodzilo bardziej o idee doladowania spręrzarką mechaniczną.Nie musi być oldshoolwa są przecież i nowe spręrzarki.Trzeba je tylko odpowiednio dobrać. Ale to już wższa szkola jazdy - ja się na to nie porwę.Ale pooglądać można heheheh.
Ostatnio zmieniony przez bart speedster dnia Czw 13:23, 11 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 11:34, 11 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Revmaster : [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Czw 12:55, 11 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
ale tan silnik nie jest raczej 1200, bynajmniej z moja umiejetnoscia angielskiego nic takiego nie znalazłem, blok z kominkem owszem, ale co wiecej??
Cytat: | the crank was a 1600 porsche |
Cytat: | 2180cc engine with 92mm Deano pistons |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 14:19, 11 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Łysy mi bardziej chodziło o sprężarkę i jej przykład zastosowania - dałem przykład bartowi, ja wiem, że tam nie ma 1200
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Czw 14:24, 11 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
ok. takich przykładów mozna odnaleśc sporo
ja spojazałem na temtat poprostu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 14:39, 11 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Łysy napisał: | ok. takich przykładów mozna odnaleśc sporo |
jasne, ale ten jest ciekawie opisany
Cytat: | ja spojazałem na temtat poprostu. |
błąd
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 14:47, 11 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Inch Pincher w jednej ze wczesnych wersji miał Shorrocka z 1600. Tyle ze ganiał na metanolu... Jest chyba coś n ten temat u nas w dziale historia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Czw 15:32, 11 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
tak, na shrocku. miał koło 200km z 1,6
|
|
Powrót do góry |
|
|
apr
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Czw 22:58, 11 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
1200 turbo. jak ktoś mi to zrobi to oprócz oczywistej zapłaty duża beczka piwa ode mnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
bestya
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kosmos
|
Wysłany: Pią 0:14, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
apr napisał: | 1200 turbo. jak ktoś mi to zrobi to oprócz oczywistej zapłaty duża beczka piwa ode mnie |
a na poczatek moze byc na mechanicznym kompresorze ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
bestya
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kosmos
|
Wysłany: Pią 0:18, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
rebel napisał: | Inch Pincher w jednej ze wczesnych wersji miał Shorrocka z 1600. Tyle ze ganiał na metanolu... Jest chyba coś n ten temat u nas w dziale historia. |
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 9:19, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Łysy napisał: | tak, na shrocku. miał koło 200km z 1,6 |
Niby tak, ale był napędzany metanolem. To juz nieco inna bajka Na benzynie to byłyby zapewne mniejsze wartości. Problem z Blowerem jest taki, że żeby coś dać, to musie najpierw zabrać. Stąd dobór kompresora, to dość istotna sprawa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pią 10:17, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
jak za wydajny to nie problem, zmniejszasz przełożenie imniej zabiera powieru. +jest taki ze montarz mniej skomplikowany niz turbo
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 10:29, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
fakt, zmiana przełożeń to najprostrza forma jego "regulacji". no i oczywiście to co łysy napisał. Nie pamiętam jak te blowerki mają rozwiązany system smarowania ale to akurat nie problem. Można zawsze dać smarowanie tak jak w przypadku turbo w garbie.
Jeśli pompuje tak powiedzmy miedzy 0,8 a 1,5 bara (12-24PSI) to idealnie się nadaje do blow through.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|