Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

a 1200 turbo??
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 17:01, 10 Lut 2010    Temat postu:

wygląda dobrze, jeździ podobno też dobrze Wink fajny oldschoolowy gadżet. Chciałbym kiedyś się sam przejechać garbem z Judsonem, żeby oceniać jak to działa, dla mnie to coś w podobie jak okrasa - rzadko spotykane, owiane sławą, legendą części, które kiedyś dawały super moc - tak czy inaczej - są jedyne w swoim rodzaju Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Śro 22:26, 10 Lut 2010    Temat postu:

Legendy - wiadomo są super. Mi chodzilo bardziej o idee doladowania spręrzarką mechaniczną.Nie musi być oldshoolwa są przecież i nowe spręrzarki.Trzeba je tylko odpowiednio dobrać. Ale to już wższa szkola jazdy - ja się na to nie porwę.Ale pooglądać można heheheh.

Ostatnio zmieniony przez bart speedster dnia Czw 13:23, 11 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 11:34, 11 Lut 2010    Temat postu:

Revmaster : [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Czw 12:55, 11 Lut 2010    Temat postu:

ale tan silnik nie jest raczej 1200, bynajmniej z moja umiejetnoscia angielskiego nic takiego nie znalazłem, blok z kominkem owszem, ale co wiecej??

Cytat:
the crank was a 1600 porsche


Cytat:
2180cc engine with 92mm Deano pistons


Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 14:19, 11 Lut 2010    Temat postu:

Łysy mi bardziej chodziło o sprężarkę i jej przykład zastosowania - dałem przykład bartowi, ja wiem, że tam nie ma 1200 Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Czw 14:24, 11 Lut 2010    Temat postu:

ok. takich przykładów mozna odnaleśc sporo Razz

ja spojazałem na temtat poprostu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 14:39, 11 Lut 2010    Temat postu:

Łysy napisał:
ok. takich przykładów mozna odnaleśc sporo Razz

jasne, ale ten jest ciekawie opisany Smile

Cytat:
ja spojazałem na temtat poprostu.


błąd Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 14:47, 11 Lut 2010    Temat postu:

Inch Pincher w jednej ze wczesnych wersji miał Shorrocka z 1600. Tyle ze ganiał na metanolu... Jest chyba coś n ten temat u nas w dziale historia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Czw 15:32, 11 Lut 2010    Temat postu:

tak, na shrocku. miał koło 200km z 1,6
Powrót do góry
Zobacz profil autora
apr




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Pruszków

PostWysłany: Czw 22:58, 11 Lut 2010    Temat postu:

1200 turbo. jak ktoś mi to zrobi to oprócz oczywistej zapłaty duża beczka piwa ode mnie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bestya




Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kosmos

PostWysłany: Pią 0:14, 12 Lut 2010    Temat postu:

apr napisał:
1200 turbo. jak ktoś mi to zrobi to oprócz oczywistej zapłaty duża beczka piwa ode mnie Smile

a na poczatek moze byc na mechanicznym kompresorze ? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bestya




Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kosmos

PostWysłany: Pią 0:18, 12 Lut 2010    Temat postu:

rebel napisał:
Inch Pincher w jednej ze wczesnych wersji miał Shorrocka z 1600. Tyle ze ganiał na metanolu... Jest chyba coś n ten temat u nas w dziale historia.

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 9:19, 12 Lut 2010    Temat postu:

Łysy napisał:
tak, na shrocku. miał koło 200km z 1,6


Niby tak, ale był napędzany metanolem. To juz nieco inna bajka Smile Na benzynie to byłyby zapewne mniejsze wartości. Problem z Blowerem jest taki, że żeby coś dać, to musie najpierw zabrać. Stąd dobór kompresora, to dość istotna sprawa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Pią 10:17, 12 Lut 2010    Temat postu:

jak za wydajny to nie problem, zmniejszasz przełożenie imniej zabiera powieru. +jest taki ze montarz mniej skomplikowany niz turbo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 10:29, 12 Lut 2010    Temat postu:

fakt, zmiana przełożeń to najprostrza forma jego "regulacji". no i oczywiście to co łysy napisał. Nie pamiętam jak te blowerki mają rozwiązany system smarowania ale to akurat nie problem. Można zawsze dać smarowanie tak jak w przypadku turbo w garbie.
Jeśli pompuje tak powiedzmy miedzy 0,8 a 1,5 bara (12-24PSI) to idealnie się nadaje do blow through.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin