Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rogacek
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ZWROCKA
|
Wysłany: Sob 0:12, 14 Mar 2009 Temat postu: 1300 ab i dwa gaźniki |
|
|
z uwagi na brak sprawnego gaźnika do mojego 1,3 postanowiłem założyć dwa webery IDF 36. mam taki komplet łącznie z kolektorami i sterowaniem.
jakie zwężki i dysze powinny być by 1,3 ładnie się na nich sprawował??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 1:34, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
jakie dysze....
te co masz zakłądasz podpinasz dokładny czujnik AFR i sprawdzasz gdzie i jak gra w zaleznosci od obrotów, vac i obciazenia, potem stajesz tudzisz silnik coby sie nie popażyć i jak za mało w kniektórych miejscach to wiertełka mikro i rozwiercamy dysze... jak za duzo kupujemy najmniejszy z mozliwych rozmiarów komplet dysz i powtarzamy krok nr jeden i potem roziwercamy.
nie zanm innej dokąłdniejszej opcji zestrojenia gaxnikow...
każdy silnik jest totalnie inny mimo ze teoretycznie taki sam. Idealnie to widać na silnikach zasilach EFI. mamy dewa identyczne silniki 1955ccm oba chodza na EFI. piszemy mapy do jednego wgrywamy do drugieo i co sie okazuje ... trzeba mapowac i korygować...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|