Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 10:54, 09 Kwi 2009 Temat postu: Geometria popychaczy |
|
|
Czy ma ktoś tutaj praktyczną wiedzę dotyczącą ustawiania geometrii popychaczy przy nieseryjnych wałkach?
Chodzi o wałek c35 i klawiatury o seryjnym skoku.
(Wał też ma skok seryjny)
Jak powinienem ustawić dźwigienki w stosunku do zaworów, żeby wiedzieć ile podkładek pod wałek klawiatur jest potrzebnych?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 11:06, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
mogę ci pomóc
mam wszystko co potrzebne do tego oprócz regulowanego popychacza ale niebawem zrobie
tylko unie to teraz tragicznie z czasem jest. zrób wszystko co możesz a geometrie zostaw na razie.
Ostatnio zmieniony przez TYKA dnia Czw 11:07, 09 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 11:08, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
TYKA napisał: | mogę ci pomóc
mam wszystko co potrzebne do tego oprócz regulowanego popychacza ale niebawem zrobie |
fajnie a kiedy to możliwe?
|
|
Powrót do góry |
|
|
TomLca
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Legnica
|
Wysłany: Czw 13:17, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ale tak ogólnie to o co chodzi z ta geometrią ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 13:44, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
poprawne ustawienie popyczaczy i krzywek względem zaworu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 14:04, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
TYKA napisał: | poprawne ustawienie popyczaczy i krzywek względem zaworu |
No własnie - kwestia tego, że np ja też nie umiem tego zrobić i totalnie nie kumam jaka jest zasada
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 12:27, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Znalazłem coś takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 22:48, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
w końcu zrobiliśmy to u Palucha, ale ja i tak niewiele zrozumiałem po tych wszystkich zmianach
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 9:36, 11 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
majki napisał: | w końcu zrobiliśmy to u Palucha, ale ja i tak niewiele zrozumiałem po tych wszystkich zmianach |
A robiliście zdjęcia ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 11:02, 11 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Qcyk napisał: | majki napisał: | w końcu zrobiliśmy to u Palucha, ale ja i tak niewiele zrozumiałem po tych wszystkich zmianach |
A robiliście zdjęcia ? |
taaa kurde w sumie mogliśmy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 18:27, 13 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj będąc na świątecznym obiedzie u rodziców znalazłem przypadkiem stary numer Ultra VW, w którym jest opisany w dziale technicznym 'Basic Rocker Geometry'.
Jak bede miał chwile, to poskanuje, wrzucę i przetłumaczę. Dobry materiał na manual. Zwłaszcza, jak ktoś będzie na tej podstawie robił u siebie.
może Qcyk?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 9:08, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
rebel napisał: | Dzisiaj będąc na świątecznym obiedzie u rodziców znalazłem przypadkiem stary numer Ultra VW, w którym jest opisany w dziale technicznym 'Basic Rocker Geometry'.
Jak bede miał chwile, to poskanuje, wrzucę i przetłumaczę. Dobry materiał na manual. Zwłaszcza, jak ktoś będzie na tej podstawie robił u siebie.
może Qcyk? |
Nie może ale nawet na pewno!
|
|
Powrót do góry |
|
|
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Wto 21:08, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Siema.Ja też się piszę na ten artykul.Też mnie to czeka...Jak tylko dostanę engin kit z speedshop . Ale najpierw czeka mnie rozwód i wyprowadzka od mojej Luby he he he... Szczególnie kied przyjdzie wycąg z konta Fuel, Take the Fuel...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 9:20, 15 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
bart speester napisał: | Siema.Ja też się piszę na ten artykul.Też mnie to czeka...Jak tylko dostanę engin kit z speedshop . Ale najpierw czeka mnie rozwód i wyprowadzka od mojej Luby he he he... Szczególnie kied przyjdzie wycąg z konta Fuel, Take the Fuel... |
Wyciąg konta trzeba spalić, albo zjeść a jak przychodzi mailem to skasować i udawać głupiego
|
|
Powrót do góry |
|
|
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 18:38, 20 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Regulowany popychacz - home made
Bierzemy zwykly popychacz, rozcianmy, wycinamy okolo 4cm, gwintujemy pozostale 2 kawalki gwitnownikiem 5 albo 6 bo nie pamietam, wkladamy szpilke 5 albo 6 oraz 2 nakretki do kontrowania.
No i regulowany popychacz gotowy - calosc operacji okolo 20 minut. Mimo ze gwint jest w aluminium to gwarantuje ze nic sie nie urwie - moj wytrzymal zabawe z glowicami z podwojna sprezyna
|
|
Powrót do góry |
|
|
|