Autor Wiadomość
DEDHI
PostWysłany: Wto 21:23, 20 Paź 2009    Temat postu:

VWitka Wink wracam za grobu... na początku poproś sprzedającego o foty w dobrej rozdzielczości i nie tylko w dwóch płaszczyznach ale foty we wszystkich punktach newralgicznych garbusa ... a w jakich to wiesz sam najlepiej Wink .. oczywiście zanim ktoś bedzie tracił czas na dochodznie z cyklu brać czy nie .... foty wrzuć na forum.. podyskutujemy.... niech moc bedzie z Tobą Wink
Ołtaż
PostWysłany: Śro 16:34, 23 Wrz 2009    Temat postu:

jest ktoś z gniezna na forum kto mógłby podjechac i obejzec dla mnie ten samochód?? Smile
Qcyk
PostWysłany: Śro 9:41, 23 Wrz 2009    Temat postu:

Łysy napisał:
Qcyk napisał:
5) Nadgryzione drzwi od kierowcy + czarny pas przedni ( walony? czy tylko zardzewiały i wymieniony?


a pas przedni to ma po prostu wlot powietrza do chłodnicy wg mnie


Niewykluczone
Łysy
PostWysłany: Śro 7:25, 23 Wrz 2009    Temat postu:

Qcyk napisał:
5) Nadgryzione drzwi od kierowcy + czarny pas przedni ( walony? czy tylko zardzewiały i wymieniony?


a pas przedni to ma po prostu wlot powietrza do chłodnicy wg mnie
Qcyk
PostWysłany: Wto 21:34, 22 Wrz 2009    Temat postu:

Ołtaż napisał:
niestety ktoś mi niebieskiego kupił w niedziele także po ptokach.
Ale zauważyłem to coś:
http://allegro.pl/item738627078_garbus_z_faltdachem_wasserboxer.html

co jakiś czas pojawia się na allegro.
Warto pakowac się w wassera??
Po zdjęciach zauważycie jakieś niedociągniecia itp.??


jeśli chodzi o niedociągnięcia to Smile (Oglądając zdjęcia odlewej do prawej) :

Zdjęcie 1) widać trochę rdzy przy słupku drzwi pasażera
2) drzwi na dole lekko nadgryzione. Progi są dorabiane ( tylko czy to niedociągnięcie Wink ? nie wiem)
3) otwór na dach wygląda nieźle
4) gołym okiem widać ślad po jakimś wgnieceniu - dość nieudolnie zrobione Wink albo raczej od niechcenia - trochę inny odcień farby, albo jedna warstwa tyle, że na ciemny podkład. Pytanie, czy lewy tylny błotnik też kiedyś ucierpiał
5) Nadgryzione drzwi od kierowcy + czarny pas przedni ( walony? czy tylko zardzewiały i wymieniony?
6)trochę zardzewiały próg

tyle drobnych niedociągnięć Wink nie licząc tych szerokich opon i czerwonej dodatkowej konsoli wygląda nieźle Wink
Ołtaż
PostWysłany: Wto 17:40, 22 Wrz 2009    Temat postu:

niestety ktoś mi niebieskiego kupił w niedziele także po ptokach.
Ale zauważyłem to coś:
http://allegro.pl/item738627078_garbus_z_faltdachem_wasserboxer.html

co jakiś czas pojawia się na allegro.
Warto pakowac się w wassera??
Po zdjęciach zauważycie jakieś niedociągniecia itp.??
majki
PostWysłany: Sob 1:08, 19 Wrz 2009    Temat postu:

na zdjęciach nie wygląda tak źle Smile zobaczymy Smile
Ołtaż
PostWysłany: Pią 20:20, 18 Wrz 2009    Temat postu:

http://allegro.pl/item746472425_volkswagen_garbus_1600.html

po weekendzie jadę oglądac to cudo Very Happy Może akurat mi się spodoba Smile
Łysy
PostWysłany: Pią 12:48, 18 Wrz 2009    Temat postu:

tak, były takie mexy
Qcyk
PostWysłany: Pią 11:43, 18 Wrz 2009    Temat postu:

majki napisał:
http://www.allegro.pl/item742302792_volksvagen_garbus_1200.html

niepozorny a może ciekawy...


wydaje mi się, że taki groszkowy kolor był z oryginalnej palety VW, czy się mylę? Wink

wygląda dobrze Smile
majki
PostWysłany: Pią 0:17, 18 Wrz 2009    Temat postu:

http://www.allegro.pl/item742302792_volksvagen_garbus_1200.html

niepozorny a może ciekawy...
Ołtaż
PostWysłany: Czw 15:33, 17 Wrz 2009    Temat postu:

Zna ktoś ten samochód??
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8906438

Smile
Łysy
PostWysłany: Czw 13:13, 17 Wrz 2009    Temat postu:

zób zrób, temat ciekawy, chevy corvair to miało toto coś pod 3,0 i 140hp Razz
rebel
PostWysłany: Czw 11:56, 17 Wrz 2009    Temat postu:

Zgadzam się w całej rozciągłaści w kwestii technicznej.
Natomiast jeśli chodzi o warstwę ideolo, to wiadomo, że dla ortodoksyjnych cal-lookowców (np. ja) i ,rzecz jasna zwolenników oryginalności w VW, swap silnika na nie typ 1 to zbrodnia. I tu wyjątków nie ma.
W Niemczech stosuje się często swap na mocne typ 4, co jest mniejszym grzechem, bo jest to rodzina VW/Porsche i konstrukcja pokrewna.

Jako ciekawostkę powiem, że "dawno, dawno temu w Kalifornii'' dość popularną przróbką był swap silnika boxer od Chevroleta Convair. Opieram się tu na katalogach EMPI skierowanych do klientów 'Convair Power' i na podstawie książki Billa Fischera 'How to Hot Rod VW Engine' To swoją drogą jest też cieawy temat na artykuł. Naskrobiętakowy, jak już mi się przeluźni w pracy.
bart speedster
PostWysłany: Czw 11:12, 17 Wrz 2009    Temat postu:

NIE PAKUJ SIĘ W PRZERÓBKI! Ja tak zrobilem i Bardzo tego zaluję Sad Kupilem garba z silnikiem od forda V6 2300. Przyznaję się skusil mnie ten v6 ( wtedy jeszcze malo wiedzialem o garbach). Efekt byl taki że garb nie jeździl jak trzeba.Ciągle problemy z przegrzewaniem, padla skrzynia, itp. Każdy inny silnik niż vw boxer czy wasserboxer musi być polączony ze skrzynią garba za pomocą flanszy.Problem z tym jest taki że praktycznie niemożliwe jest zgranie skrzyni i silnika idealnie co do mm w jedne lini.Od bicia siada albo skrzynia albo silnik.Powrót do org. wiąże się przeważnie z sporymi wydatkami : blacharka, mechanika i elektryka. Z drugiej jednak strony za ok 3000 można wsadzić w garba silnik ze 150 ps. ( pomijając oczywiście kwestie ideologiczne)Musisz przekalkulować wszystkie za i przeciw. Ja osobiście ODRADZAM.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group