Autor Wiadomość
majki
PostWysłany: Wto 12:17, 24 Kwi 2012    Temat postu:

eheheh ja też Cię nie widziałem;) a foty fajne. Trzebaby jakąś relację na stronę zrobić. ja mam jakieś filmiki, które wrzucę na dniach:)

ten mallory leżący sobie na ziemi;) bezcenne;)

było na prawdę fajnie i wielkie gratulacje dla chłopaków i Jaśka zwłaszcza!
pabllo
PostWysłany: Wto 10:55, 24 Kwi 2012    Temat postu:

Spoko może i zagram a tu kilka inny fotek






Qcyk
PostWysłany: Wto 10:34, 24 Kwi 2012    Temat postu:

fajne foty Smile ma ktoś w ogóle więcej zdjęć?
rebel
PostWysłany: Pon 22:11, 23 Kwi 2012    Temat postu:

To graj w Totka, stary, bo w ogóle Cię nie poznałem :O
pabllo
PostWysłany: Pon 18:06, 23 Kwi 2012    Temat postu:

Byłem i fotki robiłem i nie tylko, jak będę miał chwile to jeszcze coś wrzucę.
rebel
PostWysłany: Pon 11:43, 23 Kwi 2012    Temat postu:

Wow, dzięki Smile byleś, czy gdzieś wykopałeś w sieci?

Wielkie gratulacje dla ekipy Jaśka, bo to chyba pierwszy raz w historii polskich zawodów na 1/4 mili, kiedy pojazd napędzany garbowym silnikiem staje na pudle
Tak samo gratulacje dla wszystkich naszych garbowych zawodników, bo faktycznie obyło się tym razem (na to wygląda) bez poważeniejszych awarii.

Chciałbym podziękować wszystkim, którzy pomogli mi w tym ciężkim tygodniu przygotowań:

- żonie i córce za wsparcie i wyrozumiałość, w końcu spędziłem ładnych kilka nocy w garażu zamiast w domu...
- Michałowi B. (Wesoła) - bez Ciebie by się nie udało... Stokrotne dzięki!
- Tomkowi Tyce - jak zwykle za profesjonalne regulacje gaźników
- panu Czarekowi (Wesoła) - za cierpliwość i wyrozumiałość...
- Qcowi - za niezawodne wsparcie moralne

(jeśli o kimkolwiek zapomniałem, to przepraszam)

W końcu po latach udało się wystartować w pełni sprawnym samochodem. Była wcześniej jedna próba startu, (Modlin 2008) ale były wtedy jakieś dziwne historie z zapłonem i gaźnikami i zrobiłem dwa przejazdy na 3 cylindrach - jednen 19.5, a drugi 21.coś i odpuściłem. Potem rzecz jasna zacząłem szukać, dłubać i zepsułem - i wróciłem na sznurku. Wtedy Majku z podobnym silnikiem pojechał 16.4 chyba.
Zakładałem, że tym razem (jeśli w ogóle się uda) to pojadę góra niską 16tkę - a 15tka była raczej w sferze marzeń. Ale się udało i jestem tym bardziej szczęśliwy, że tak długo na to czekałem.
pabllo
PostWysłany: Pon 10:38, 23 Kwi 2012    Temat postu:

Kilka fotek z SSS






Orzech
PostWysłany: Wto 16:09, 14 Lut 2012    Temat postu:

My, albo w tym roku pewnie tylko ja, wpadnę popatrzeć jak zawsze Smile
Rafers
PostWysłany: Pon 15:33, 23 Sty 2012    Temat postu:

zgadza się nie mam pasów ba nawet fotele nie maja blokady i przy hamowaniu się kładą Smile takze spokok
dunde (dandi)
PostWysłany: Pią 10:54, 20 Sty 2012    Temat postu:

Oczywiście jestem!!!
dabtuner
PostWysłany: Czw 0:34, 19 Sty 2012    Temat postu:

rebel napisał:
dabtuner napisał:
rebel napisał:
Też się postaram wyrobić Smile

no ty chyba tylko musisz sie dotrzeć ?


Mam już 2500km nastukane, to jak zima zelżeje i będzie kaska na paliwo, to spokojnie powinienem dać radę

skrzynie juz wymieniłeś?
rebel
PostWysłany: Czw 0:19, 19 Sty 2012    Temat postu:

dabtuner napisał:
rebel napisał:
Też się postaram wyrobić Smile

no ty chyba tylko musisz sie dotrzeć ?


Mam już 2500km nastukane, to jak zima zelżeje i będzie kaska na paliwo, to spokojnie powinienem dać radę
Qcyk
PostWysłany: Śro 12:11, 18 Sty 2012    Temat postu:

Wydaje mi się, że muszą być - chociaż Rafers kiedyś startował swoim 61 i on chyba nie miał pasów Wink
Spaider
PostWysłany: Śro 2:14, 18 Sty 2012    Temat postu:

a jak stoi sprawa z pasami bezpieczenstwa?
muszą być bo moje auto ich nie posiada
dabtuner
PostWysłany: Śro 1:42, 18 Sty 2012    Temat postu:

TYKA napisał:
opłaty 60zł za start
a auto: gaśnica i apteczka Very Happy

plus przegląd i oc Very Happy

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group