www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
» FAQ
» Szukaj
» Użytkownicy
» Grupy
» Galerie
» Rejestracja
» Profil
» Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
» Zaloguj
Forum www.callook.fora.pl Strona Główna
->
kupię [K] - sprzedam [S] / Wanted [W] - For sale [S]
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
SSVWF Forum
----------------
Garbusy z Klubu/Members' rides
Garbusy Gości/Visitors' Rides
Ogłoszenia/Classifieds
----------------
kupię [K] - sprzedam [S] / Wanted [W] - For sale [S]
Techniczne/Technical
----------------
Zawieszenie/Suspension
Silnik/Engine
Wnętrze/Interior
Trakcja/Traction
Zewnętrze/Exterior
Wydarzenia/Events
----------------
Spotkania teamu/Club Meetings
Zloty/VW Shows
Materiały Promocyjne/Promo Items
Wspóle Zamówienia/Collective Orders
Luźne / Off Topic
----------------
Luźne/Off Topic
Intermational Guests / Goście anglojęzyczni
----------------
International guests
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
DragonflyMAD
Wysłany: Śro 22:43, 07 Paź 2009
Temat postu: [S] VW Garbus 1968r. 1300AB oraz silnik 1776ccm
Witam,
z przykrością ale niestety nadszedł czas, że muszę sprzedać Garba.
Garbus to rocznik 1968. Silnik to oryginalny 1300 AB chodzi bardzo dobrze, wymienione zostały wszystkie bębny ze szczekami, a także zregenerowane zawieszenie z przodu, blacharka wymaga niewielkich poprawek.
Do niego dokładam dodatkowy komplet kol, a także oryginalne zderzaki VW oraz lampy H4.
Odnośnie silnika 1776ccm to był on składany przez Bestye natomiast wszelkie obróbki głowic robił Gabi-car (znawcy na pewno wiedzą że w takim wypadku silnik jest złożony perfekcyjnie).
1. "LONGBLOCK" VW AS21 (2ie osiowanie)
*) wal std VW (1y szlif / wywazanie dynamiczne)
*) korbowody 311b VW (po regeneracji)
*) kolo zamachowe std VW
*) glowice '113' 35.5x32mm VW (planowanie + porting: dolot "oval" i wydech 32mm + obrobka komor spalania: Semi-Hemi 49cc)
*) geometria popychaczy
*) oslony popychaczy ocynk
*) kpl. uszczelek HQP
*) pompa oleju 26mm + Full-Flow
*) walek Engle W110 + sprezyny HD + zapinki / talerzyki Chro-Mo
*) klawiatury 1.1:1 VW z walkami HD
*) szklanki NOS VW
*) zestaw Mahle 90.5mm
2. OBLACHOWANIE
*) cale z oryginalnego 1300AB
3. ZASILANIE
*) pompa paliwa std z 1300AB
*) dual DRLA36 + CB Performance kit (kolektory spasowane z glowicami)
4. ZAPLON
*) aparat Bosch elektroniczny z VW Busa (+modul +cewka +DIS)
5. ALTERNATOR Bosch + osprzet z 1300AB
6. SPRZEGLO
*) docisk 200mm VW
*) tarcza std VW
7. WYDECH
*) J-rurki
*) tłumik motorsport
oczywiście mogę sprzedać garba i silnik osobno, co do ceny nie chciałbym podawać konkretnie jak by się kształtowała na pewno będzie korzystna dla kupującego z racji że zależy mi na sprzedaży Garba i silnika jako całość jeszcze przed zimą jako że garb nie ma gdzie pod dachem spędzić zimy. Jeśli jesteś zainteresowany to prosze o propozycje ceny, na pewno się dogadamy
KONTAKT :
tomekdragonfly@o2.pl
lub 608-402-339
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
subMildev
free theme by
spleen
&
Programosy
Regulamin