Autor |
Wiadomość |
DEDHI |
Wysłany: Wto 21:23, 20 Paź 2009 Temat postu: |
|
VWitka wracam za grobu... na początku poproś sprzedającego o foty w dobrej rozdzielczości i nie tylko w dwóch płaszczyznach ale foty we wszystkich punktach newralgicznych garbusa ... a w jakich to wiesz sam najlepiej .. oczywiście zanim ktoś bedzie tracił czas na dochodznie z cyklu brać czy nie .... foty wrzuć na forum.. podyskutujemy.... niech moc bedzie z Tobą |
|
|
Ołtaż |
Wysłany: Śro 16:34, 23 Wrz 2009 Temat postu: |
|
jest ktoś z gniezna na forum kto mógłby podjechac i obejzec dla mnie ten samochód?? |
|
|
Qcyk |
Wysłany: Śro 9:41, 23 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Łysy napisał: | Qcyk napisał: | 5) Nadgryzione drzwi od kierowcy + czarny pas przedni ( walony? czy tylko zardzewiały i wymieniony? |
a pas przedni to ma po prostu wlot powietrza do chłodnicy wg mnie |
Niewykluczone |
|
|
Łysy |
Wysłany: Śro 7:25, 23 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Qcyk napisał: | 5) Nadgryzione drzwi od kierowcy + czarny pas przedni ( walony? czy tylko zardzewiały i wymieniony? |
a pas przedni to ma po prostu wlot powietrza do chłodnicy wg mnie |
|
|
Qcyk |
Wysłany: Wto 21:34, 22 Wrz 2009 Temat postu: |
|
jeśli chodzi o niedociągnięcia to (Oglądając zdjęcia odlewej do prawej) :
Zdjęcie 1) widać trochę rdzy przy słupku drzwi pasażera
2) drzwi na dole lekko nadgryzione. Progi są dorabiane ( tylko czy to niedociągnięcie ? nie wiem)
3) otwór na dach wygląda nieźle
4) gołym okiem widać ślad po jakimś wgnieceniu - dość nieudolnie zrobione albo raczej od niechcenia - trochę inny odcień farby, albo jedna warstwa tyle, że na ciemny podkład. Pytanie, czy lewy tylny błotnik też kiedyś ucierpiał
5) Nadgryzione drzwi od kierowcy + czarny pas przedni ( walony? czy tylko zardzewiały i wymieniony?
6)trochę zardzewiały próg
tyle drobnych niedociągnięć nie licząc tych szerokich opon i czerwonej dodatkowej konsoli wygląda nieźle |
|
|
Ołtaż |
|
|
majki |
Wysłany: Sob 1:08, 19 Wrz 2009 Temat postu: |
|
na zdjęciach nie wygląda tak źle zobaczymy |
|
|
Ołtaż |
|
|
Łysy |
Wysłany: Pią 12:48, 18 Wrz 2009 Temat postu: |
|
tak, były takie mexy |
|
|
Qcyk |
Wysłany: Pią 11:43, 18 Wrz 2009 Temat postu: |
|
majki napisał: | http://www.allegro.pl/item742302792_volksvagen_garbus_1200.html
niepozorny a może ciekawy... |
wydaje mi się, że taki groszkowy kolor był z oryginalnej palety VW, czy się mylę?
wygląda dobrze |
|
|
majki |
|
|
Ołtaż |
|
|
Łysy |
Wysłany: Czw 13:13, 17 Wrz 2009 Temat postu: |
|
zób zrób, temat ciekawy, chevy corvair to miało toto coś pod 3,0 i 140hp |
|
|
rebel |
Wysłany: Czw 11:56, 17 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Zgadzam się w całej rozciągłaści w kwestii technicznej.
Natomiast jeśli chodzi o warstwę ideolo, to wiadomo, że dla ortodoksyjnych cal-lookowców (np. ja) i ,rzecz jasna zwolenników oryginalności w VW, swap silnika na nie typ 1 to zbrodnia. I tu wyjątków nie ma.
W Niemczech stosuje się często swap na mocne typ 4, co jest mniejszym grzechem, bo jest to rodzina VW/Porsche i konstrukcja pokrewna.
Jako ciekawostkę powiem, że "dawno, dawno temu w Kalifornii'' dość popularną przróbką był swap silnika boxer od Chevroleta Convair. Opieram się tu na katalogach EMPI skierowanych do klientów 'Convair Power' i na podstawie książki Billa Fischera 'How to Hot Rod VW Engine' To swoją drogą jest też cieawy temat na artykuł. Naskrobiętakowy, jak już mi się przeluźni w pracy. |
|
|
bart speedster |
Wysłany: Czw 11:12, 17 Wrz 2009 Temat postu: |
|
NIE PAKUJ SIĘ W PRZERÓBKI! Ja tak zrobilem i Bardzo tego zaluję Kupilem garba z silnikiem od forda V6 2300. Przyznaję się skusil mnie ten v6 ( wtedy jeszcze malo wiedzialem o garbach). Efekt byl taki że garb nie jeździl jak trzeba.Ciągle problemy z przegrzewaniem, padla skrzynia, itp. Każdy inny silnik niż vw boxer czy wasserboxer musi być polączony ze skrzynią garba za pomocą flanszy.Problem z tym jest taki że praktycznie niemożliwe jest zgranie skrzyni i silnika idealnie co do mm w jedne lini.Od bicia siada albo skrzynia albo silnik.Powrót do org. wiąże się przeważnie z sporymi wydatkami : blacharka, mechanika i elektryka. Z drugiej jednak strony za ok 3000 można wsadzić w garba silnik ze 150 ps. ( pomijając oczywiście kwestie ideologiczne)Musisz przekalkulować wszystkie za i przeciw. Ja osobiście ODRADZAM. |
|
|