Autor |
Wiadomość |
majki |
Wysłany: Wto 12:17, 24 Kwi 2012 Temat postu: |
|
eheheh ja też Cię nie widziałem;) a foty fajne. Trzebaby jakąś relację na stronę zrobić. ja mam jakieś filmiki, które wrzucę na dniach:)
ten mallory leżący sobie na ziemi;) bezcenne;)
było na prawdę fajnie i wielkie gratulacje dla chłopaków i Jaśka zwłaszcza! |
|
|
pabllo |
Wysłany: Wto 10:55, 24 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Spoko może i zagram a tu kilka inny fotek
|
|
|
Qcyk |
Wysłany: Wto 10:34, 24 Kwi 2012 Temat postu: |
|
fajne foty ma ktoś w ogóle więcej zdjęć? |
|
|
rebel |
Wysłany: Pon 22:11, 23 Kwi 2012 Temat postu: |
|
To graj w Totka, stary, bo w ogóle Cię nie poznałem :O |
|
|
pabllo |
Wysłany: Pon 18:06, 23 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Byłem i fotki robiłem i nie tylko, jak będę miał chwile to jeszcze coś wrzucę. |
|
|
rebel |
Wysłany: Pon 11:43, 23 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Wow, dzięki byleś, czy gdzieś wykopałeś w sieci?
Wielkie gratulacje dla ekipy Jaśka, bo to chyba pierwszy raz w historii polskich zawodów na 1/4 mili, kiedy pojazd napędzany garbowym silnikiem staje na pudle
Tak samo gratulacje dla wszystkich naszych garbowych zawodników, bo faktycznie obyło się tym razem (na to wygląda) bez poważeniejszych awarii.
Chciałbym podziękować wszystkim, którzy pomogli mi w tym ciężkim tygodniu przygotowań:
- żonie i córce za wsparcie i wyrozumiałość, w końcu spędziłem ładnych kilka nocy w garażu zamiast w domu...
- Michałowi B. (Wesoła) - bez Ciebie by się nie udało... Stokrotne dzięki!
- Tomkowi Tyce - jak zwykle za profesjonalne regulacje gaźników
- panu Czarekowi (Wesoła) - za cierpliwość i wyrozumiałość...
- Qcowi - za niezawodne wsparcie moralne
(jeśli o kimkolwiek zapomniałem, to przepraszam)
W końcu po latach udało się wystartować w pełni sprawnym samochodem. Była wcześniej jedna próba startu, (Modlin 2008) ale były wtedy jakieś dziwne historie z zapłonem i gaźnikami i zrobiłem dwa przejazdy na 3 cylindrach - jednen 19.5, a drugi 21.coś i odpuściłem. Potem rzecz jasna zacząłem szukać, dłubać i zepsułem - i wróciłem na sznurku. Wtedy Majku z podobnym silnikiem pojechał 16.4 chyba.
Zakładałem, że tym razem (jeśli w ogóle się uda) to pojadę góra niską 16tkę - a 15tka była raczej w sferze marzeń. Ale się udało i jestem tym bardziej szczęśliwy, że tak długo na to czekałem. |
|
|
pabllo |
Wysłany: Pon 10:38, 23 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Kilka fotek z SSS
|
|
|
Orzech |
Wysłany: Wto 16:09, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
My, albo w tym roku pewnie tylko ja, wpadnę popatrzeć jak zawsze |
|
|
Rafers |
Wysłany: Pon 15:33, 23 Sty 2012 Temat postu: |
|
zgadza się nie mam pasów ba nawet fotele nie maja blokady i przy hamowaniu się kładą takze spokok |
|
|
dunde (dandi) |
Wysłany: Pią 10:54, 20 Sty 2012 Temat postu: |
|
Oczywiście jestem!!! |
|
|
dabtuner |
Wysłany: Czw 0:34, 19 Sty 2012 Temat postu: |
|
rebel napisał: | dabtuner napisał: | rebel napisał: | Też się postaram wyrobić |
no ty chyba tylko musisz sie dotrzeć ? |
Mam już 2500km nastukane, to jak zima zelżeje i będzie kaska na paliwo, to spokojnie powinienem dać radę |
skrzynie juz wymieniłeś? |
|
|
rebel |
Wysłany: Czw 0:19, 19 Sty 2012 Temat postu: |
|
dabtuner napisał: | rebel napisał: | Też się postaram wyrobić |
no ty chyba tylko musisz sie dotrzeć ? |
Mam już 2500km nastukane, to jak zima zelżeje i będzie kaska na paliwo, to spokojnie powinienem dać radę |
|
|
Qcyk |
Wysłany: Śro 12:11, 18 Sty 2012 Temat postu: |
|
Wydaje mi się, że muszą być - chociaż Rafers kiedyś startował swoim 61 i on chyba nie miał pasów |
|
|
Spaider |
Wysłany: Śro 2:14, 18 Sty 2012 Temat postu: |
|
a jak stoi sprawa z pasami bezpieczenstwa?
muszą być bo moje auto ich nie posiada |
|
|
dabtuner |
Wysłany: Śro 1:42, 18 Sty 2012 Temat postu: |
|
TYKA napisał: | opłaty 60zł za start
a auto: gaśnica i apteczka |
plus przegląd i oc |
|
|