Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 13:53, 30 Wrz 2009 Temat postu: Siema |
|
|
Witam wszystkich fanów air cooled vw jestem nowy na forum cal look i posiadam 1303 , mam go od 9 miechów i jak większość coś tam przerabiam :D więc na pierwszy ogień - silnik , zwiększona pojemność i takie tam ...., Więc teraz będę Was zadręczał tematami które mnie nurtują , pozdro :D
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 13:56, 30 Wrz 2009 Temat postu: Re: Siema |
|
|
crash1 napisał: | Witam wszystkich fanów air cooled vw jestem nowy na forum cal look i posiadam 1303 , mam go od 9 miechów i jak większość coś tam przerabiam więc na pierwszy ogień - silnik , zwiększona pojemność i takie tam ...., Więc teraz będę Was zadręczał tematami które mnie nurtują , pozdro |
Siema Siema!
Miło, że nasze grono się powiększa! Z pytaniami wal śmiało - od tego jest to forum i my
|
|
Powrót do góry |
|
|
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 13:58, 30 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki to na początek może ...czy czarny matowy lakier na bloku silnika naprawdę obniża temperaturę?
|
|
Powrót do góry |
|
|
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 14:00, 30 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Jaki powinien być luz panewek głównych na wale (wał nominał z przeciwwagami)
|
|
Powrót do góry |
|
|
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 14:03, 30 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
bo chyba dostałem jakieś zalużne panewki jak na moje oko , chociaż ta dzielona po środku wydaje się spoko , nawet mój stary wał po rozebraniu miał mniejsze luzy panewek co z tym zrobić?
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 14:05, 30 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
witaj.
fajnie ze sie zalogowales techniczni na pewno chetnie odpowiedza na twoje pytania.
P.S uzywaj opcji zmien i pisz wszystko w jednym poscie to uchroni od chaosu
pozdro i powodzenia
Ostatnio zmieniony przez baca dnia Śro 14:06, 30 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 14:07, 30 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Baca z opcją Edytuj na naszym forum to różnie bywa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 14:08, 30 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
crash1 napisał: | Dzięki to na początek może ...czy czarny matowy lakier na bloku silnika naprawdę obniża temperaturę? |
u mnie to się nie sprawdziło nie zauważyłem spadku temperatury
|
|
Powrót do góry |
|
|
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 14:10, 30 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki, dopiero się ogarniam z tematem więc musicie mi wybaczyć , czyli że z tym lakierem to mit , ale chociaż rasowo wygląda
Ostatnio zmieniony przez crash1 dnia Śro 14:22, 30 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 14:26, 30 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
crash1 napisał: | Dzięki, dopiero się ogarniam z tematem więc musicie mi wybaczyć , czyli że z tym lakierem to mit , ale chociaż rasowo wygląda |
wyglada niesamowicie dobrze tez nad tym myslalem. mysle ze mozesz pomalowac czysto ze wzgledow estetycznych
|
|
Powrót do góry |
|
|
DEDHI
przyjaciel klubu
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 22:51, 21 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
VWitaj crash1
|
|
Powrót do góry |
|
|
|