Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 11:45, 03 Gru 2009 Temat postu: Plany na wiosne |
|
|
zima za pasem, wiec postanowilem rzucic troche nadzieji i slonca
wiec tak jak w temacie...
co tam sie rodzi w Wasszych glowach do zrealizowania na wiosne ? wiem ze cos napewno
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
cudak
Administrator
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Czw 11:51, 03 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
właśnie zakupiłem DRLA, więc dokupić osprzęt, wałek i wreszcie złożyć te moje 1600. Poza tym za parę tygodni mój garb ląduje u blacharza i lakiernika, co wiąże się ze zmianą słoni na jajka. Dodatkowo zakup migomatu i sprężarki. A w planach budowa domu co się wiąże z postawieniem przydomowego semi professional warsztatu:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 11:59, 03 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Zalezy od kasy.
Ale przede wszystkim doprowadzenie 1914 do kultury. Priorytetem jest generalnie w miarę niezawodne jeżdżenie, nawet jeśli to się wiąże z mniejszym nieco apetytem na power.
Oprócz tego ogólne stopniowe doprowadzanie fury do kultury. Tu i ówdzie trzeba podspawać, wartoby trrysnąć w 1 kolor, zegary, fotele, pasy....
I detale, detale... ale to never ending story
Chodzi mi też po głowie zbudowanie własnoręcznie (with a little help of my friends) seryjnopojemnościowego 1600 - wiertarki. Max power z seryjnej pojemności bez bajerów. Ale to nnie ma priorytetu czasowego.
Również bez priorytetu czasowego jest VW powered dragster.
Ale chodzi mi po łbie żeby może sformować team i poszukać strategicznego sponsora, żeby sprawe urealnić.
Ostatnio zmieniony przez rebel dnia Czw 12:11, 03 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Czw 12:52, 03 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
ja chciałbym na wiosne wyjechac z wiekszym motorem i tyle. a raczej na wiosne miec juz wiekszy motor, bo ja jeżdze non stop i to kilkaset km miesiecznie
Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Czw 14:24, 03 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 15:17, 03 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
w sumie na przyszly sezon chce być jak na największej liczbie wyścigów garbem... reszta nie jest ważna no moze zlot tam w Reniferowej okolicy i to by było na tyle.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 15:25, 03 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Może nie na wiosnę, ale na przyszły sezon
1)Odcinany tył
2)gleba ( zakup rurowiska w lepszym stanie niż moje +wspawanie regulatorów, które już mam)
3)siedzenie do środka+pasy
4)montaż obrotomierza
5)ogarnięcie silnika - wzmocnienie przy zapłonie, wiatraku, nowy linkage+odma
6) hamulce - może tarcze, może ogarniecie bębnów
coś pewnie jeszcze wymyśle - nie wiem w jakiej kolejności będę działał, ale chciałbym do czerwca wszystko ogarnąć
|
|
Powrót do góry |
|
|
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Pią 15:20, 04 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Ja chcialbym wrescie skonczyć speedstera. foty z blacharki [link widoczny dla zalogowanych] No i dać mu nowe serducho Niestety 2110 muszę się pozbyć na rzecz czegoś tańszego
|
|
Powrót do góry |
|
|
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Pią 15:23, 04 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Chyba link nie dziala. Może ten [link widoczny dla zalogowanych] i na samym dole niebieski custom
Ostatnio zmieniony przez bart speedster dnia Pią 15:24, 04 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 16:18, 04 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
bart speedster napisał: | Chyba link nie dziala. Może ten [link widoczny dla zalogowanych] i na samym dole niebieski custom |
Widziałem już tą stronę wcześniej, ale nie wiedziałem, że tak jest Twój projekt Według wizualizacji wyjdzie fajnie Tylko mi osobiście wydech nie leży w tym miejscu - trochę psuje linię auta ale to moje odczucie powodzenia!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Pią 23:30, 04 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
dzięki za doping. A wydech będzie DQP lub SQP
|
|
Powrót do góry |
|
|
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Pią 23:34, 04 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Co do koloru to jeszcze nie myślałem. Ta niebieska wizualizacja jest oparta na Willys 1941 coupe. Przeróbka na photoshop. Głównie chodzilo ni o linię nadwozia.Chciałbym utrzymać go w bardziej oldschool-owym stylu a nie taki "blyszczący"
|
|
Powrót do góry |
|
|
ElViS
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 0:13, 05 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
A u mnie wpierw walka z dołem, samolot i progi do roboty, zabezpieczanie dołu po tym wszystkim, przy okazji pewnie dechroming listwowy, zakup spindli, pierdoły zawieszeniowe, pas tylny i przedni i może coś jeszcze wyjdzie... A póki co szukanie blacharza który by to ogarnął i nie zdarł ze mnie ostatniej złotówki Jak się już to ogarnie to fele, kapcie i w końcu będę mógł zająć się blokiem i głowicami, które mi się od roku walają po szopie, a potem na zakupy konkretniejsze mam nadzieję
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mad Ant
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Oaza nad Ciepielinką / Gorzów Wlkp
|
Wysłany: Nie 12:30, 13 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
A ja mam dość dużo pomysłów i planów na kolejny sezon. Jednak zachowam to dla siebie Taka mała niespodzianka... Miło widzieć, że garbata scena tak mocno się rozwija w naszym "wspaniałym" kraju. Powodzenia, cierpliwości i wytrwałości w realizacji projektów życzę zarówno Wam jak i sobie Niech moc będzie z Wami!
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 14:03, 13 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
ja na razie mam w planach drobna zmianę wydechu, a później jak kaska pozwoli dwa gaźniki i może pojemność 1641, ale to się jeszcze zobaczy a na pewno tak jak Tyka - dużo jeździć. Bardzo chciałbym pojechać na Bug Ran do szwecji w czerwcu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 15:40, 13 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
majki napisał: | ja na razie mam w planach drobna zmianę wydechu, a później jak kaska pozwoli dwa gaźniki i może pojemność 1641, ale to się jeszcze zobaczy a na pewno tak jak Tyka - dużo jeździć. Bardzo chciałbym pojechać na Bug Ran do szwecji w czerwcu. |
ja równiez jak tylko będe w Polsce to chętnie się rpzymierze do tego tripa
|
|
Powrót do góry |
|
|
|