Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Homer S.
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: Sob 15:24, 17 Lip 2010 Temat postu: Garbus 1969r instalacja 6V brak akumulatora |
|
|
Witam wszystkich i zwracam się z pytaniem jestem w posiadaniu garbusa z 1969r z instal. 6v akumulator padł chyba 10lat temu.Garbus lada dzień zostanie rozebrany do remontu/przebudowy ale chciał bym odpalić silnik tak z ciekawości czy można użyć 12V akumulatora ,uda się czy coś padnie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Sob 17:28, 17 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Generalnie to byś musiał zmienić osprzęt z 6v na 12.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Nie 14:17, 18 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
do odpalenia teoretycznie mozna uzyć
|
|
Powrót do góry |
|
|
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Nie 15:13, 18 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
I nie zniszczy to np cewki lub elektrozaworu w gaźniku?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Nie 15:53, 18 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
widziałem osobiscie jak Czarek ovalem przejechał ze 100km na aku 12v po tym jak padła mu 6v. Wymieniał tylko zarówki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Homer S.
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: Pon 14:33, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Odpaliłem na próbę na 12V kręciłem z 5min z przerwami na odpoczynek zanim zaciągnął paliwo. Odpalił żyje kicha prycha ale żyje .
Teraz drugie pytanie czy mogę przełożyć aparat zapłonowy z ww silnika 1200 z oznacz.,,D,, do silnika 1300 z oznacz ,,AB ,, mam taki silnik w drugiej karoserii .
|
|
Powrót do góry |
|
|
cudak
Administrator
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pon 14:40, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
aparaty chyba akurat są pod 6v i pod 12V więc nie wiem czy na AB ten 6V się sprawdzi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 1:30, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
jesteś pewien? 010 też była pod 6v...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Wto 7:27, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
A co w takim starym mechanicznym aparacie jest 6 czy 12v?
|
|
Powrót do góry |
|
|
cudak
Administrator
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Wto 8:07, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
pewny nie jestem:) Coś mi się kiedyś o uszy obiło Dlatego napisałem chyba, a nie jestem pewien.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Wto 8:31, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
No ja tez stawiam pytanie ale wydaje mi sie ze w srodku nie ma nic co by mogło być 6 lub 12V
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 14:36, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
mi też się tak wydaje. zamienić trzeba cewkę, a aparat chyba nie ma znaczenia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sokol
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Jasło / Rzeszów
|
Wysłany: Czw 12:24, 22 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Homer S. napisał: | Odpaliłem na próbę na 12V kręciłem z 5min z przerwami na odpoczynek zanim zaciągnął paliwo. Odpalił żyje kicha prycha ale żyje .
Teraz drugie pytanie czy mogę przełożyć aparat zapłonowy z ww silnika 1200 z oznacz.,,D,, do silnika 1300 z oznacz ,,AB ,, mam taki silnik w drugiej karoserii . |
na przyszlosc wez mu wstrzyknij troche paliwa do gaznika to od razu zapali
|
|
Powrót do góry |
|
|
|