Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Garbus 1969r instalacja 6V brak akumulatora

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Luźne/Off Topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Homer S.




Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lubuskie

PostWysłany: Sob 15:24, 17 Lip 2010    Temat postu: Garbus 1969r instalacja 6V brak akumulatora

Witam wszystkich i zwracam się z pytaniem jestem w posiadaniu garbusa z 1969r z instal. 6v akumulator padł chyba 10lat temu.Garbus lada dzień zostanie rozebrany do remontu/przebudowy ale chciał bym odpalić silnik tak z ciekawości czy można użyć 12V akumulatora ,uda się czy coś padnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Sob 17:28, 17 Lip 2010    Temat postu:

Generalnie to byś musiał zmienić osprzęt z 6v na 12.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Nie 14:17, 18 Lip 2010    Temat postu:

do odpalenia teoretycznie mozna uzyć
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Nie 15:13, 18 Lip 2010    Temat postu:

I nie zniszczy to np cewki lub elektrozaworu w gaźniku?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Nie 15:53, 18 Lip 2010    Temat postu:

widziałem osobiscie jak Czarek ovalem przejechał ze 100km na aku 12v po tym jak padła mu 6v. Wymieniał tylko zarówki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Homer S.




Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lubuskie

PostWysłany: Pon 14:33, 19 Lip 2010    Temat postu:

Odpaliłem na próbę na 12V kręciłem z 5min z przerwami na odpoczynek zanim zaciągnął paliwo. Odpalił żyje kicha prycha ale żyje Very Happy .
Teraz drugie pytanie czy mogę przełożyć aparat zapłonowy z ww silnika 1200 z oznacz.,,D,, do silnika 1300 z oznacz ,,AB ,, mam taki silnik w drugiej karoserii .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cudak
Administrator



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Pon 14:40, 19 Lip 2010    Temat postu:

aparaty chyba akurat są pod 6v i pod 12V więc nie wiem czy na AB ten 6V się sprawdzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 1:30, 20 Lip 2010    Temat postu:

jesteś pewien? 010 też była pod 6v...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Wto 7:27, 20 Lip 2010    Temat postu:

A co w takim starym mechanicznym aparacie jest 6 czy 12v?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cudak
Administrator



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Wto 8:07, 20 Lip 2010    Temat postu:

pewny nie jestem:) Coś mi się kiedyś o uszy obiłoSmile Dlatego napisałem chyba, a nie jestem pewien.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Wto 8:31, 20 Lip 2010    Temat postu:

No ja tez stawiam pytanie Smile ale wydaje mi sie ze w srodku nie ma nic co by mogło być 6 lub 12V
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 14:36, 20 Lip 2010    Temat postu:

mi też się tak wydaje. zamienić trzeba cewkę, a aparat chyba nie ma znaczenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sokol




Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jasło / Rzeszów

PostWysłany: Czw 12:24, 22 Lip 2010    Temat postu:

Homer S. napisał:
Odpaliłem na próbę na 12V kręciłem z 5min z przerwami na odpoczynek zanim zaciągnął paliwo. Odpalił żyje kicha prycha ale żyje Very Happy .
Teraz drugie pytanie czy mogę przełożyć aparat zapłonowy z ww silnika 1200 z oznacz.,,D,, do silnika 1300 z oznacz ,,AB ,, mam taki silnik w drugiej karoserii .


na przyszlosc wez mu wstrzyknij troche paliwa do gaznika to od razu zapali Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Luźne/Off Topic Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin