Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 18:06, 22 Wrz 2010 Temat postu: [S] - parę gratów / którkie amorki, felgi, cz. oblachowania |
|
|
Krótkie amorki
[link widoczny dla zalogowanych]
Zwrotnice 1302
[link widoczny dla zalogowanych]
blachy pod cylindry:
[link widoczny dla zalogowanych]
Felgi ( znów)
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Śro 23:17, 22 Wrz 2010 Temat postu: Re: [S] - parę gratów / którkie amorki, felgi, cz. oblachowa |
|
|
rebel napisał: |
blachy pod cylindry:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
gdzie Ty to miałes założone? bo od garbusa toto nie jest
|
|
Powrót do góry |
|
|
kropek
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Dęblin
|
Wysłany: Czw 8:23, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
w sklepie figurują że do garbusa...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Czw 8:36, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
a gdzie jest napisane ze to do garbusa? Wg mnie to od CT. być moze i w garbusie sie jakoś sprawują. Dlatego pytam jak Reb miał to zamontowane, z ciekawosci
|
|
Powrót do góry |
|
|
liri
SSVWF-Team
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 11:55, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Normalnie się montuje zamiast niezapominajek
nawet fotki znalazłem:
Ostatnio zmieniony przez liri dnia Czw 11:57, 23 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Czw 12:49, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
aha, to zastepuje jeszcze te blaszki co przykrecane sa do osłon cylindrów pod spodem.
Reb: czemu Czarek Ci je wywalił?
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 12:56, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Pan Czarek je wywalił, gdyż uważa, że te, co mam teraz są lepsze.
Dlatego sprzedaję te. Może się komuś przydadzą. Nawet do CT.
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 23:50, 27 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Koła sprzedane.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez rebel dnia Pon 23:52, 27 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 11:02, 28 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
to są typowe super tins. stosowane od biodajrze lat 70tych a może i wczesniej w szybkich garbach i w tych celach było to skonstruowane.
mam je u sibie , montuje i polecam do sportowych silników jak i seryjnych z tego względu ze pracują lepiej (rozprowadzaja powietrze) niż niezapominajki.
te supertins byly praktycznie w każdym siloniku wychądzacym od Paula czy w zestawach które zamawiali u niego ludzie.
super tins są przesnaczone do garowych silników. i nie pasują do typ4.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Wto 11:55, 28 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
CT to nie typ4. to 1600 chłodzone wiatrem z kanta, troche pozmieniane
Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Wto 11:55, 28 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 15:53, 28 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
wiem z chłodnilezącą i filtrem oleju i hydraulicznymi szklankami. i one tego nie miały .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Czw 7:11, 28 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Rebel, masz jeszcze te blachy pod cylindry?
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 10:54, 30 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Nie, Łysy. Posły już. Nie miałem czasu aktualizować posta.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|