Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

[S] - parę gratów / którkie amorki, felgi, cz. oblachowania

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> kupię [K] - sprzedam [S] / Wanted [W] - For sale [S]
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 18:06, 22 Wrz 2010    Temat postu: [S] - parę gratów / którkie amorki, felgi, cz. oblachowania

Krótkie amorki

[link widoczny dla zalogowanych]

Zwrotnice 1302

[link widoczny dla zalogowanych]

blachy pod cylindry:

[link widoczny dla zalogowanych]

Felgi ( znów)

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Śro 23:17, 22 Wrz 2010    Temat postu: Re: [S] - parę gratów / którkie amorki, felgi, cz. oblachowa

rebel napisał:

blachy pod cylindry:

[link widoczny dla zalogowanych]


gdzie Ty to miałes założone? bo od garbusa toto nie jest Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kropek




Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dęblin

PostWysłany: Czw 8:23, 23 Wrz 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

w sklepie figurują że do garbusa... Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Czw 8:36, 23 Wrz 2010    Temat postu:

a gdzie jest napisane ze to do garbusa? Wg mnie to od CT. być moze i w garbusie sie jakoś sprawują. Dlatego pytam jak Reb miał to zamontowane, z ciekawosci
Powrót do góry
Zobacz profil autora
liri
SSVWF-Team



Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 11:55, 23 Wrz 2010    Temat postu:

Normalnie się montuje zamiast niezapominajek

nawet fotki znalazłem:





Ostatnio zmieniony przez liri dnia Czw 11:57, 23 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Czw 12:49, 23 Wrz 2010    Temat postu:

aha, to zastepuje jeszcze te blaszki co przykrecane sa do osłon cylindrów pod spodem.

Reb: czemu Czarek Ci je wywalił? Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 12:56, 23 Wrz 2010    Temat postu:

Pan Czarek je wywalił, gdyż uważa, że te, co mam teraz są lepsze.
Dlatego sprzedaję te. Może się komuś przydadzą. Nawet do CT.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 23:50, 27 Wrz 2010    Temat postu:

Koła sprzedane.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez rebel dnia Pon 23:52, 27 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 11:02, 28 Wrz 2010    Temat postu:

to są typowe super tins. stosowane od biodajrze lat 70tych a może i wczesniej w szybkich garbach i w tych celach było to skonstruowane.
mam je u sibie , montuje i polecam do sportowych silników jak i seryjnych z tego względu ze pracują lepiej (rozprowadzaja powietrze) niż niezapominajki.
te supertins byly praktycznie w każdym siloniku wychądzacym od Paula czy w zestawach które zamawiali u niego ludzie.
super tins są przesnaczone do garowych silników. i nie pasują do typ4.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Wto 11:55, 28 Wrz 2010    Temat postu:

CT to nie typ4. to 1600 chłodzone wiatrem z kanta, troche pozmieniane

Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Wto 11:55, 28 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 15:53, 28 Wrz 2010    Temat postu:

wiem z chłodnilezącą i filtrem oleju i hydraulicznymi szklankami. i one tego nie miały Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Czw 7:11, 28 Paź 2010    Temat postu:

Rebel, masz jeszcze te blachy pod cylindry? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 10:54, 30 Paź 2010    Temat postu:

Nie, Łysy. Posły już. Nie miałem czasu aktualizować posta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> kupię [K] - sprzedam [S] / Wanted [W] - For sale [S] Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin