Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 12:43, 15 Cze 2009 Temat postu: [S] - Bridgestone 145/65 para |
|
|
JAk w temacie. Bardzo mało jeżdzone.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dunde (dandi)
SSVWF-Team
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toruń
|
Wysłany: Sob 9:35, 20 Cze 2009 Temat postu: Re: [S] - Bridgestone 145/65 para |
|
|
rebel napisał: | JAk w temacie. Bardzo mało jeżdzone. |
Rebel miałeś te opony naciągnięte na felgę 5,5`, jak sie na nich jeżdzi? No i jak cena?
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 14:25, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Rebel miał je na 5,5, ja miałem je na 5,5 i powiem szczerze jeździło mi sie na nich świetnie a hamowanie nawet na mokrym było nie porównywalnie lepsze jak na 155 na duzym balonie na dunlopach i varriorach.
tyle że sa niskimi oponami ale kolejnym ich plusem jest to ze mają wzmacniany sidce wall co dodatkowo chrni felgę.
Ostatnio zmieniony przez TYKA dnia Sob 14:26, 20 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 20:14, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Nic dodać, nic ująć. Generalnie oponki rewelka. Sprzedaje, bo zaparłem się na 135R15, które już z resztą mam na kołach
Cena... Kupiłem od Tomka za 280zł, przejeździłem może z 500km. Moge oddać za 250zł. Do ewentualnej drobnej negocjacji.
|
|
Powrót do góry |
|
|
dunde (dandi)
SSVWF-Team
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 22:11, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Cały czas myślę otych oponach. Jednak zastanawiam sie jak nisko trzeba mieć noś aby garb dobrze wygladał. Chodzi mi o to aby niebyło gigantycznej dziury między opona a krawędzią błotnika, ale jdnocześnie się obawiam że przytakiej glebie i takim profilu oppony będę szorował stabilizatorem po asfalcie(nie wspominajac o przejeżdzaniu przez policjantów czy też wjeżdzaniu nakrawężki).
Rebel napisz jakie masz doświadzczenia po tych 500km.
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 22:18, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
ja juz stabilizatora nie mam i mam opony 155/60 wiele sie nie roznia profilem od tych rebelowych. jezdzenie na takim sprzecie jest uciazliwe ale nie niewykonalne moim zdaniem. fakt faktem ze jezeli chcesz uzywac auta na codzien to bedzie lipa
Ostatnio zmieniony przez baca dnia Nie 22:19, 21 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dunde (dandi)
SSVWF-Team
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 22:55, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Na co dzień to mam zastępczaka. Ale jakieś weekendowe wypady za miasto lub też wypad na zlot to miałbym ochote zaliczyć. Mam zagwostkę z tymi oponami
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 23:11, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Moje doświadczenia są takie, je jak jezdziłem na tych gumach, to miałem za mało zglebiony przód. Krótkie sprężyny + seryjnej długości gazówki KYB.
Do wyższych opon to ustawienie był ok, ale do tych była dziura na 4 palce
Więc po sezonie założyłem te regulowane kolumny Top Line. I wyglądało git, ale nos był dosyć nisko. W 1302 nie da się usunąć stabilizatora No i generalnie to co jest pod spodem bardziej wystaje w dół niż w ruruwcu.
Nie zdążyłem tego sprawdzić na drodze, bo znów zmieniłem zawias na gwint, ale jeszcze nie wyjechałem na drogę. Kilka rurowców widziałem na tych gumach, ale w necie Trudno mi cokolwiek powiedzieć. Więcej praktycznych doświadczeń miał Tyka.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|