Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TrolCK
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 15:12, 22 Maj 2010 Temat postu: [K] Zawieszenie obiżajace na przód |
|
|
Jak w temacie zawieszenie obniżające na przód do Garbusa 1302 71r.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 15:32, 22 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Witaj warto by było się przywitać na pocztek i zaprezentować auto.
temat o obniżaniu 1303/02 bardzo szczegułowo opisany i na naszej stronie [link widoczny dla zalogowanych] jak i w kilku postach na tym forum. polecam opcje "szukaj"
Ostatnio zmieniony przez TYKA dnia Sob 15:32, 22 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
TrolCK
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 10:41, 23 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Auto naraźie jest full seria. Chce go obnizyć troche i nie stać mnie na nowe zawieszenie więc pytam może ma ktoś coś uzwanego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 12:14, 23 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Temat wart przeczytania:
http://www.callook.fora.pl/zawieszenie-suspension,8/gleba-w-1303,132.html
Artykuł wart przeczytania:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak budżet jest krótki i gleba niezbyt ekstremalna polecam najprostsze i najtańsze rozwiązanie, czyli sprężyny obniżające.
Jeśli będziesz chciał zasięgnąć więcej informacji zapraszam do topiku, który wkleiłem jako pierwszy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 0:07, 25 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
TrolCK
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 12:36, 25 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Chyba naraźie zostane przy tych sprężynach Ale obawiam się ze nawet na nich bede miał duże szpary między błotnikiem a kołem , bo felgi mam 15" i opony o profilu 45
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 15:54, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
TrolCK napisał: | Chyba naraźie zostane przy tych sprężynach Ale obawiam się ze nawet na nich bede miał duże szpary między błotnikiem a kołem , bo felgi mam 15" i opony o profilu 45 |
Myślę, że nawet przy gwintowanym zawieszeniu na takich oponach będzie to trudno dobrze ustawić. Ja w swoim próbowałem z oponami 146x65 na przodzie, czyli dość płaskich 'naleśnikach' i okazało się, że ustawienie zawieszenia tak, by zniwelować tą wielką dziurę między oponą a błotnikiem powodowało konieczność dość ekstremalnego zglebienia. Wyszedł prześwit zagrażający w miarę bezpiecznej jeździe.
W twoim przypadku założyłbym jakieś 155 na pełnym profilu, do sprężyn obniżających minimum 2cale/5cm - to powinno być OK. Do tych sprężyn wartpo się rozejrzeć na twardszymi amortyzatorami, być może krótszymi.
Ale każdy robi, jak mu się podoba
|
|
Powrót do góry |
|
|
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Śro 16:24, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ja mam przy białych, krótkich sprężynach opony 185/65 przy feldze 5,5 cala. A z tyłu 195/65, felga 6 cali.
[link widoczny dla zalogowanych]
Profil 45 będzie wyglądał koszmarnie moim zdaniem :/
|
|
Powrót do góry |
|
|
|