Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TrolCK
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 14:53, 24 Maj 2010 Temat postu: [K] Aparat zapłonowy do 1302 |
|
|
Kupię aparat zapłonowy do Garbusa 1302 71r. sprawny
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 16:22, 24 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
W 1302 seryjnie występowały dwa silniki 1300 (AB) i 1600. Z praktyki wynika, że rzadko w dzisiejszych czasach często są tam zupełnie inne silniki - ja miałem jakąś rzeźbe 1600 na bazie bloku 1300 sprzed '71 roku, znajomy miał 1200...
Jakie są numery silnika, może będzie łatwiej dobrać.
Czy silnik będzie rasowany czy raczej seria?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pon 19:29, 24 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
rebel napisał: | W 1302 seryjnie występowały dwa silniki 1300 (AB) i 1600. Z praktyki wynika, że rzadko w dzisiejszych czasach często są tam zupełnie inne silniki(...) znajomy miał 1200... |
nieprawda. Może sie czepaiam, ale dla scisłości: były 1302 które miały 1200 seryjnie
a na temat: ja osobiscie nie zauwazyłem szczegolniej roznicy w pracy na róznych (sprawnych) aparatach w moim 1,2. Ja dałbym jakikolwiek odsrodkowo-podcisnieniowy. Szukanie pod konkretny model moze być trudne
Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Pon 19:31, 24 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 23:36, 24 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Łysy napisał: | rebel napisał: | W 1302 seryjnie występowały dwa silniki 1300 (AB) i 1600. Z praktyki wynika, że rzadko w dzisiejszych czasach często są tam zupełnie inne silniki(...) znajomy miał 1200... |
nieprawda. Może sie czepaiam, ale dla scisłości: były 1302 które miały 1200 seryjnie
a na temat: ja osobiscie nie zauwazyłem szczegolniej roznicy w pracy na róznych (sprawnych) aparatach w moim 1,2. Ja dałbym jakikolwiek odsrodkowo-podcisnieniowy. Szukanie pod konkretny model moze być trudne |
Fakt, czepiasz sie Ale rzeczywiście było coś takiego jak 1302A z 1200. Masz rację, Zapomniałem.
Zmierzam do wyciągnięcia informacji od kolegi, bo fakt, że auto to 1302 w dzisiejszych czasach nic nie mówi o silniku. Przez lata właściciele wymieniali na różne silniki. Na allegro stał garbus z przeszczepionym dieslem, stąd pytanie o szczegóły.
Może numer silnika coś pomoże? O ile nie przebijany rzecz jasna...
|
|
Powrót do góry |
|
|
TrolCK
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 12:33, 25 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
z tego co mi wiadomo to silnik ma pojemnośc 1,3 . Gdzie znajde numery tego silnika ?. Silnik nie będzie raczej naraźie rasowany , więc szukam tylko sprawneo i pasującego
|
|
Powrót do góry |
|
|
TrolCK
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 21:17, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Aparat zapłonowy musi być z regulatorem odśrodkowym do mojego silnika tak się dowiedziałem
|
|
Powrót do góry |
|
|
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Śro 23:02, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
TrolCK napisał: | Aparat zapłonowy musi być z regulatorem odśrodkowym do mojego silnika tak się dowiedziałem |
Dlaczego musi? Zrób fotę silnika.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|