Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 17:47, 27 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
marjas napisał: | A nie wydaje się Wam że są po prostu różne tłumiki pod różne kolektory. Rebel masz taki co by ładnie pasował do spaghetti, a pod marged jest inny tłumik bo sam kolektor jest dłuższy. Może trzeba było Kuby zapytać czy takie coś może załatwić?. |
Marjas, ja to wiem Ale taki, jak mówisz, u Kuby był tylko ceramiczny i kosztował prawie tyle samo, co ściągniecie z Niemiec tego Bugpack'owskiego o którym pisałem wcześniej. A dla mnie obecnie ciut przy drogo. Mam nadzieję, że przeróbka tego wyjdzie taniej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 20:45, 27 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
wydaje mi się, że jak Rebel go bardziej schowa to będzie ok porównując do zdjęć, które wrzucił, to rzeczywiście kolanka sa za krótkie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 22:44, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Sekret tego 1915 JPM (Johannes Persson Motorsport) są głowice MS230 jego projektu. Świetna sprawa, ale jeszcze długo poza moim budżetem...
Poza tym to nie jest taka prosta spawa - gaźniki mikuni, głowy JPM supermocne sprężyny... Kasa, Kasa, Kasa i Mega wiedza i doświadczenie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 23:24, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
rebel napisał: | Sekret tego 1915 JPM (Johannes Persson Motorsport) są głowice MS230 jego projektu. Świetna sprawa, ale jeszcze długo poza moim budżetem...
Poza tym to nie jest taka prosta spawa - gaźniki mikuni, głowy JPM supermocne sprężyny... Kasa, Kasa, Kasa i Mega wiedza i doświadczenie |
wiem, wiem - tak czy inaczej - świetna sprawa a jak silnik? ile km przejechałeś?
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 0:33, 19 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
500. Dziś zmiana oleju i regulacje.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Orzech
SSVWF-Team
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 635
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 13:07, 19 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Rebel musisz zacząć go kręcić wyżej bo zdziadzieje Ci garb no!
w ramahc docierania zapraszam do siebie pogoda ąłdna można jechac którys weekend.
|
|
Powrót do góry |
|
|
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Pią 13:20, 19 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Rebel będziesz coś robił z tyłem? Na żywo auta nie widziałem, ale na tych filmach wydaje się strasznie nadęty...
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 16:14, 19 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Myślę nad tym, marjas... Na obecną chwilę nie jest to nic pilnego. Zauważyłem natomiast, że z lewej tylno koło mi wystaje nieco bardziej na zewnątrz niż z prawej. To jak się będę zabierał do poprawienia tego, to być może zrzucę tył niżej o jakieś 2 cm.
|
|
Powrót do góry |
|
|
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Pią 18:51, 19 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
To coś tam jest nie teges. Pewnie drążki nierówno ustawione albo geometria koła.
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 20:53, 19 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
albo szukając prostszych problemów, blotniki nie do pary
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Sob 13:01, 20 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
albo tak wykonane. Przeciez to polski wyrób rzemieslniczy z czasó PRL
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 1:19, 18 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Wreszcie jakieś zmiany...
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak uważacie? Według mnie dużo lepiej z DQP.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 12:41, 19 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
rebel napisał: | Wreszcie jakieś zmiany...
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak uważacie? Według mnie dużo lepiej z DQP. |
Owszem, dużo lepiej Dobry zakup.
A jak podczas jazdy? Cieszej na pewno
|
|
Powrót do góry |
|
|
|