Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 22:31, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Stan na dziś:
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Nie 22:45, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Teraz tylko jeździć
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pon 9:21, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
ogólnie prosimy pare słów. jak chodzi maszyna? jakie dostałeś przykazania odnosnie docierania?
i musze dodać (bez złośliwosci): NO W KOŃCU!!
Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Pon 9:22, 20 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 10:37, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Rebel tez się cieszył że już jeździ Miło było to auto zobaczyć znów na drodze - moje wrażenia - auto chodzi równo i spokojnie. Podobno ma niezły moment obrotowy co fajnie zapowiada przyszłe jazdy po dotarciu Resztę napisze pewnie Rebel w chwili wolnego
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 10:42, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
pisz pan pisz... na 2 października pewnie się spotkamy :d
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 10:45, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
TYKA napisał: | pisz pan pisz... na 2 października pewnie się spotkamy :d |
Wpadaj wpadaj to już za 2 tygodnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 11:08, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Heh, no cóż.
Z naszych ostatnich klubowych doświadczeń najważniejsze jest, że trzyma temperaturę. Rozgrzewa się szybko do jakichś 90st, potem z Wesołej do garażu (jakieś 25km) do końca nie przekraczał 100st.
Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy, to przyznam, że tak byłem zestresowany tym wszystkim, że trudno mi się było skupić na odbiorze.
Generalnie czuć ten moment i nawet jak mu się wciśnie tylko tyle, ile pozwala skrócony skok pedału, to czuć, że idzie na każdym biegu od samego dołu. Mam obrotek w tak beznadziejnym miejscu, ze go nie widzę dobrze, więc jechałem dodatkowo asekuracyjnie i czasem zmieniałem biegi za wcześnie. Kolejna rzecz zaciemniająca obraz, to mój cudowny Hurst, do którego po roku niejeżdżenia znów trzeba się przyzwyczajać.
Pedał gazu jest tak ustawiony, że trudno coś prognozować.
Jest bardzo krótki skok, żebym nie zepsuł całej roboty
Wszystkie uwagi jakie mam, są poza silnikowe, że tak powiem.
Jest za mocna sprężynka, więc pedał jest twardy jak kamień
Jest to, co jakiś czas temu - bardzo wkurzające - linka gazu się zacina i w efekcie stoję na światłach z 2000RPM na obrotomierzu
Natomiast jak lekko popuszczę sprzęgło i go lekko bujnie w tył, to obroty wracają do normy, czyli ok 900RPM.
No i rzeczy spoza kwestii napędowych w ogóle: w kierownicy nie ma pierścienia sterującego kierunkowskazami i coś najwyraźniej padło, bo nie działają. Stopów też brak, ale przynajmniej wiem jak to jednym ruchem naprawić.
Tyle na szybko.
|
|
Powrót do góry |
|
|
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Pon 11:35, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Może zahacz inaczej sprężynę. Ja mam teraz za obejmę alternatora i śrubkę od linki gazu. Na początku też właśnie nie chciał wracać i musiał trochę pokombinować.
|
|
Powrót do góry |
|
|
pabllo
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 14:40, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
SUPER rebel i tak dalej a jakie wytyczne, co do docierania, ile km masz przejechać abyś mógł go cisnąć?
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 16:33, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
pabllo napisał: | SUPER rebel i tak dalej a jakie wytyczne, co do docierania, ile km masz przejechać abyś mógł go cisnąć? |
Po 500 pierwsza zmiana oleju, regulacje zaworów i ogólne oblukania co się dzieje. Potem chyba 1000 do następnej zmiany.
Generalnie przez 5000km muszę być grzeczny
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 22:33, 25 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Po 'pomasowaniu' przewodów problemy z elektryką ustąpiły.
Stop-y i kierunki działają. Uff...
Wreszcie też po latach zrobiłem porządek z tym badziewiem na taśmę:
Teraz już jest tak:
Wymaga prawdzie jeszcze malowania, ale przynajmniej już jest.
Z wydechem natomiast jest sporo gorzej niż myślałem. Aż żal pokazywać. Nawet gorzej niż z tym wielgachnym mondo.
Pośpieszyłem się i kupiłem tłumik EMPI i trzeba go będzie teraz
przerabiać...
Z linką jeszcze nie doszedłem do ładu, ale przynajmniej te duperele są już pozałatwiane.
EDIT: Ze stingerem wygląda za to kozacko Dzięki, Baca!
Ostatnio zmieniony przez rebel dnia Sob 22:39, 25 Wrz 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szablowlosy
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 22:43, 25 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
A jednak pokaż jak wyglądał z tym EMPI :>
Ze stingerem kozak!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pon 7:36, 27 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
ja mam małą puszke EMPI i musze nieskromnie powiedzieć ze nigdy nie widziałem zeby u kogoś mała puszka SQP lepiej lezała niz u mnie (z gamy EMPI, bugpack etc). Wiec pokaz co było nie tak z tym empi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 10:47, 27 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Łysy napisał: | ja mam małą puszke EMPI i musze nieskromnie powiedzieć ze nigdy nie widziałem zeby u kogoś mała puszka SQP lepiej lezała niz u mnie (z gamy EMPI, bugpack etc). Wiec pokaz co było nie tak z tym empi |
nie chwal się - u mnie też leży dobrze, a mam bugpacka - nigdy o nic nie haczyłem - parkowanie tyłem pod krawężnik - pestka
Reb - tak jak poprzednicy piszą - wrzuć fotę, ja też bym chętnie zobaczył ten wydech
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pon 10:55, 27 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Qcyk napisał: |
nie chwal się - u mnie też leży dobrze, a mam bugpacka - nigdy o nic nie haczyłem - parkowanie tyłem pod krawężnik - pestka
|
no własnie tak jak jest u Ciebie zupełnie mi sie nie podoba i głównie do tego sie odnosiłem mówiac o bugpackach . Masz tłumik z 10cm niżej od lini pasa tylnego/błotnika, a nie haczysz bo masz zawieszenie tak wysoko ze az koła stoja w pozytywie. Ja mam dupe duzo nizej, (bynajmniej koła sa wyrazźnie sa w negatywie) a tłumik wisi idealnie pod linia pasa/błotnika, prawie ich dotyka, i jest w sumie całkowicie schowany. Wiadomo ze to kwestia gustu i tobie ma sie to podobać to co masz, ale jesli chodzi o mnie to, mi osobiscie, sie to zupełnie nie podoba (koła w pozytywie i wiszacy 10cm pod tylnym pasem wydech)
[link widoczny dla zalogowanych]
Tylko się na mnie nei zdenerwój Chodzi mi o pokazanie co mi sie podoba, a co raczej mniej. A Tobie moze sie podobac coś zupełnie innego. A najlepsze przykłady to to , co widziałem na zywo. Niestety lepszego zdiecia tego co jest u mnie, nie mam.
Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Pon 11:10, 27 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|