Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Czw 12:32, 21 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Zaj....ty Pomysl z podkladem jest super. Jak to mówią hotrod-erzy
: " Real rods dont shine"
Dzialaj
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 13:15, 21 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
bart speester napisał: | " Real rods dont shine"
|
hehe, dobre hasło na koszulkę jak dla mnie i mojego czarnego matu
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 13:23, 21 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
I tu mam dylemat.
Podkład chce położyć teraz głównie dlatego, ze obecne elementy są w podkładzie z przyczyn finansowych. I na obecną chwilę chciłabym, żeby samochód wygladał przede wszystkim spójnie, a nie tu szary, tam zółty...
Stąd farba podładowa jako rozwiązałenie niskobudzetowe.
To co, co napisał Bart Speedster mnie w sumie też mocno neci.
Nie wykluczam natomiast możliwości pomalowania docelowo samochodu też na szaro w podobnym odcieniu, ale noemalnie, w połysku.
To ma przewagę nad matem w kwestii choćby utrzymania w czysości.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 13:33, 21 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Co do czystości to się zgadzam - mój garb jak stoi 2 dni w garażu to już ma na sobie warstwę kurzu
Rebel u Ciebie fajnie by wyglądało w szarym ( obojętnie czy połysk czy mat) w połączeniu z takim zestawieniem środka jaki ma teraz majki
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 13:54, 21 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Co do środka, też chciałbym fotele Cobra, ale z seri 'Cub'. Jest w nich możliwość dokupienia zagłówka, a mają bardziej 'trzymające' boki - wg mnie bardziej oldschoolowe. Idealny zagłówek byłby prosty - cylindryczny. Zastanawiam się też nad kolorem. Nie chcę duplikowac wnętrza Majka, mimo że mi się bardzo podoba. Z drugiej strony chciabym utrzymać reżim kolorystyczny i poza szarym lakierem z czarnymi wykończeniami nie chciłabym wprowadzać dodatkowego koloru. Choć wiem, ze czerwień by pasowała....
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 23:51, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Hallelujah!
Udało się zdobyć w tym kraju opony, których długo szukałem
Szczegóły na blogu, bo późno i w kimę lecę
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 8:47, 27 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
brawo brawo
jak byś sie nie spieszył to mógłbym ci te F'y z uk przywieźć
no ale masz więc git malina
ja mam nadal dylemat 145 czy 155...
bo mam opcje na oldshoolową kombinacje (przódxtył) 145x185 ale nadal moja pedantyczna dusza forsuje kombinacje veredestein na 4 łapy... (nawet nie wiecie jak bycie pedantem jest męczące...)
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 9:10, 27 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ja dążę do oldchoolewego setup'u 135 przód 165 tył. Dokładnie tych opon, które oni uzywali w latach 70tych w autach o słabszych silnikach (pirelli cinturato, Michelin xzx), to albo już nie ma, albo są ultradrogie, więc pedantyzm sobie odpuściłem trochę i zostaję tylko przy rozmiarze takim, jak wtedy.
Setup wymysliem sobie w oparciu o obserwacje lookerów z tamtych czasów, ale tych ze słabszymi silnikami. Nie łudzę się, że mój 1914cc jest jakiś mega mocny, więc ograniczam opory trakcji.
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 9:47, 27 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
1914ccm wystarczy zeby mielic w miejscu i 205'kami... a moge się załozyć że na bemowie czy innym "stripie" bedizesz miał problemy ze zrywaną trakcją pryz 165 (to nie tor Jasiek z VHT i warstwą gumy )
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 23:57, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Wymarzony 'Setup' 135-165 Został w miniony weekend osiągnięty
Foty na blogu. Więcej info później, gdyż padam na tfasz...
|
|
Powrót do góry |
|
|
ElViS
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 0:30, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
gratuluję wytrwałości mój drogi, teraz muszę Cię napaść i efekty wizualne ocenić
|
|
Powrót do góry |
|
|
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Pią 17:12, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Coś myślałeś o podkładzie
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 18:22, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki
Teraz już sam nie wiem... Może z powrotem na żółto i czarny środek.
Chciałbym to auto już w miarę możliwości kończyć, przynajmniej wizualnie.
A jak pomaluje podkładem, to nie będzie to jeszcze wersja ostateczna jednak.
Mimo wszystko do cal-looka bardziej pasuje mi jakiś żywszy kolor.
Zwłaszcza, ze to późny model, co eliminuje 'wczesny' styl. A w późnych latach 70tych klimaty z mocnymi kolorami były popularne.
Może coś bardziej w tren deseń:
Ostatnio zmieniony przez rebel dnia Pią 18:29, 05 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 0:54, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ja pie***le...
Jak zwykle jak jestem blisko celu, to coś mnie musi przystopować...
Już miałem wszystko w 95% złożone. Co prawda kilka rzeczy robiłem 2 razy, bo jak się człek śpieszy i nie zastanowi 2 razy, to trzeba poprawiać. Ale nic to. Już byłem u płotu, już witałem sie z gąską...
Zostało sterowanie gaźników, przykręcenie cewki do obudowy wiatraka i walką z elektryką.
Ale uparłem się, żeby zmusić do współpracy spawany wyważany wiatrak Majka, co by seryjny się nie rozleciał przy 7000RPM, jak u Majka...
Szukałem takiego ustawienia obudowa wiatraka/patelnia/obejma trzymająca alternator, zeby wiatrak o nic nie ocierał. I przykręcając jedną śrubkę mocującą patelnię do obudowy śrubką pękła....
I mam teraz zagwozdkę...
Fuck....
Szkoda wyrzucać dobrej obudowy Scata... No nic, będę walczył...
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 8:48, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
a patrzyleś jakie masz mocowanie wiatraka (ta podkładka która wchodzi na trzpień wałka alternatora/prądnicy) bo sa rożne, wyzsze i niższe... Cb sprzedaje 2 rózne modele zestawów mocowań wiatraka do wałka alternatora...
poza tym często po regeneracjach alternatorów (głównie wyianie łożysk) wiatrak osiada bardziej... co jest problemem przy wszystkich wiatrakach do 1600 (szerszych)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|