Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 22:46, 05 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
dobra robota
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dunde (dandi)
SSVWF-Team
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 22:53, 05 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
lasputas napisał: | a zamontowałeś te fotele na sztywno czy sa uchylne |
Zanim coś napiszesz warto przeczytać uważnie wcześniejsze posty.
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 7:26, 06 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Git m... truskawka
wpadnij do garrage to oblookam jak wyszło na żywo.
jakiegoś cielaka na tylną kanape teraz musisz ubić
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 9:21, 06 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
dunde (dandi) napisał: | lasputas napisał: | a zamontowałeś te fotele na sztywno czy sa uchylne |
Zanim coś napiszesz warto przeczytać uważnie wcześniejsze posty. |
dokładnie prawy fotel jest uchylny - fotel kierowcy jest na sztywno. jak będzie lepsza pogoda niż dziś to zrobię fotki mojego systemu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 9:22, 06 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
TYKA napisał: | Git m... truskawka
wpadnij do garrage to oblookam jak wyszło na żywo.
jakiegoś cielaka na tylną kanape teraz musisz ubić |
hehe ano muszę, bo stara kanapa za bardzo rzuca się w oczy
Do garage wpadnę, tylko nie wiem kiedy , ale dam znać odpowiednio wcześniej
|
|
Powrót do góry |
|
|
lasputas
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 11:26, 06 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
dunde (dandi) napisał: | lasputas napisał: | a zamontowałeś te fotele na sztywno czy sa uchylne |
Zanim coś napiszesz warto przeczytać uważnie wcześniejsze posty. |
Moj blad przepraszam-Czekam na zdjęcia patentu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 11:34, 06 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Chill
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 14:15, 06 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
chill myślę, że niedługo Qcyk zrobi zdjęcia i wklei, bo patent jest fajny
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 14:25, 06 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
majki napisał: | chill myślę, że niedługo Qcyk zrobi zdjęcia i wklei, bo patent jest fajny |
zrobi, zrobi - jak tylko przestanie padać i wyjdzie słońce
|
|
Powrót do góry |
|
|
cudak
Administrator
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Czw 14:28, 06 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
czyli w czerwcu:) [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 14:43, 06 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
cudak napisał: | czyli w czerwcu:) [link widoczny dla zalogowanych] |
tiaaa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pon 12:42, 27 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Nawiazujac do naszej rozmowy, o tym ze masz tylny pas "po wuju" chciałbym zaproponować do rozwazenia pewien pomysł na który wpadłem przy okazji tej rozmowy. Jako ze auto jest dosyc hard-corowo-hot-rodowe, i zmniejszanie masy było by dodatkowym atutem, proponował bym takie rozwiazanie, jakie widywało sie w dragowych garbach, mianowicie podciecie pasa tylnego az do pokrywy, łacznie z błotnikami. Dodatkowo jak było np w inch pincher'ze były po podcinane kńcówki błotników do miejsca, gdze karoseria przechodziła w próg (nie stopień) i wtedy bez stopni. Naturalnie zeby to wszystko było spójne, przydała by sie gleba i szersze gumy z tyłu, oraz jakas kominacja hand made z wydechem. Auto zrobiło by sie dynamiczniejsze z wygladu i lzejsze z wagi. Jak myslicie, no i jak przedewszyskim Qcu Ty myslisz. Poszukam zdiec
EDIT
narazie takie mam pasa tylnego, ale to tylko czescioo
[link widoczny dla zalogowanych]
inch pinchera chyba kazdy zna, ale on tez ma troszke podciety tylny pas z błotnikami
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Pon 13:07, 27 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 13:07, 27 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Łysy napisał: | Nawiazujac do naszej rozmowy, o tym ze masz tylny pas "po wuju" chciałbym zaproponować do rozwazenia pewien pomysł na który wpadłem przy okazji tej rozmowy. Jako ze auto jest dosyc hard-corowo-hot-rodowe, i zmniejszanie masy było by dodatkowym atutem, proponował bym takie rozwiazanie, jakie widywało sie w dragowych garbach, mianowicie podciecie pasa tylnego az do pokrywy, łacznie z błotnikami. Dodatkowo jak było np w inch pincher'ze były po podcinane kńcówki błotników do miejsca, gdze karoseria przechodziła w próg (nie stopień) i wtedy bez stopni. Naturalnie zeby to wszystko było spójne, przydała by sie gleba i szersze gumy z tyłu, oraz jakas kominacja hand made z wydechem. Auto zrobiło by sie dynamiczniejsze z wygladu i lzejsze z wagi. Jak myslicie, no i jak przedewszyskim Qcu Ty myslisz. Poszukam zdiec |
poszukaj tych zdjęć, bo jakoś z wizualizacją mam problem - aczkolwiek jest to jakaś koncepcja
generalnie został mi z dziada tylny pas + błotniki z laminatu i chciałem coś z tego wykombinować - masa na pewno by się zmniejszyła odrobinę - glebę to jak wiesz mam w planie i mam już wszystko kompletne - Tył też chciałem obniżyć - opony zostawię tak jak są -choć nie wykluczone, że na innej feldze
generalnie - przez zimę będzie duuużo zmian
edit - mi się średnio z tym tyłem podoba poważnie - wolę chyba dłuższy tył
aczkolwiek...ten garb to max 2, 3 lata jeszcze bo się sypie od dołu, potem będzie inny, to z tego się zrobi dragstera czy coś
Ostatnio zmieniony przez Qcyk dnia Pon 13:09, 27 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pon 13:10, 27 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
takie opony jak masz (165?? ) na feldze powiedzmy 5,5 powinny wygladać lepiej z tyłu, bardziej miesiscie.
zaraz, zaraz, masz pas z dziada, a maski, nie? Czegoś nie kumam. Bo błotniki "nie słoniowe" to cokolwiek byś nie robił - warto dać.
zdiecie narazie jedno wrzuciłem, jak sie trafi, bede dorzucał
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 13:36, 27 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
mam pas z dziada + błotniki z laminatu - ale luzem - zostawiłem sobie z dziada, którego kiedyś miałem.
leżą w komórce i czekają aż się zastanowię co z nimi zrobić.
maskę i klapę dawno sprzedałem - potrzebowałem kasy wtedy - teraz żałuję ( jak zwykle w takich sytuacjach)
Opony 165
|
|
Powrót do góry |
|
|
|