Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Czw 10:20, 13 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
moze bede odosobniony w swoich przemysleniach, ale niepodoba mi sie lakier. Moim zdaniem mocna perła (wogóle perła) nie pasuje do lookera. Czysty biały by wygladał lepiej wg mnie.
Fajnie wygladały by t-bary w tym aucie
P.S. Nienawidze lakierów perłowych i metalicznych na starych samochodach
Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Czw 10:21, 13 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 10:33, 13 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Nie jesteś odosobniony. Rzecz w tym, ze według mnie na tle całości wykonanych prac jest to tylko jedna nieścisłość w generalnie bardzo fajnym aucie
Chociaż też uważam, że w aucie stylizowanym na cal-look lat 70tych, jednolity, niemetaliczny lakier dobrej jakości to podstawa.
Niedługo przetłumaczę serię artykułów ('kultowych') z Hot VWs z lat 70tych na temat California-Look. Tam jest i o tym.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 10:54, 13 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Podstawa podstawą, ale nie uważacie, że auto musi być choć trochę indywidualne? a nie kolejną kopia tego kto coś kiedyś zrobił?
Rebel - ostatnio Diederick z DVK odpisał Ci fajną rzecz w Twoim temacie o zegarach:
"go for it, be different " ja tez jestem tego zdania, z tego tez zrodziły się np modyfikacje wnętrza w pierwszych cal-lookach, wszystkie diamond cuty itd, a w latach 80 mega kolorowe ( wręcz cukierkowe) nadwozia - ludzie teraz też zaczynają kombinować, żeby ich looker był nieco inny niż cała reszta, czy to, przez nowe kombinacje silnikowe, nowe zestawienia lakier-felgi itd
lakier jest perłowy, ale jest ładnie położony( który z nas ma taki??) auto jest wykończone z detalami i o to chodzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Czw 10:56, 13 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
ale mi wisza konwenanse, a mi sie podobać poprostu. A perła mi sie nie podoba wogole
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 12:07, 13 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Spoko - nie każdemu musi, Co nie zmienia faktu, że auto jest dopracowane
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 12:20, 13 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Qcyk napisał: | Spoko - nie każdemu musi, Co nie zmienia faktu, że auto jest dopracowane |
Fakt
|
|
Powrót do góry |
|
|
pompen
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Działdowo
|
Wysłany: Śro 10:35, 19 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Zdecydowanie nie dało się przejść obok tego auta żeby nie zawiesić na nim oka, auto dopracowane w kazdym szczególe a to stawiam wyżej nad kolor, nawet jak by był różowy to i tak bym powiedział ze to jedno z ładniejszych aut jakie do tej pory widziałem
|
|
Powrót do góry |
|
|
liri
SSVWF-Team
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 9:42, 29 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Poniżej przedstawiam fotki ilustrujące dość ciekawą awarię mojej skrzyni biegów. Awaria miała miejsce roku poprzedniego na Bemowie ;P Skrzynia fabryczna, krótka, standardowe poduchy. Starty przebiegały w normalnym trybie, żadnych strzałów ze sprzęgła, wysokich obrotów itd (oczywiście wg. moich odczuć )
Prawdopodobną przyczyną zaistniałej sytuacji:
wyrwanie mocowania poduchy
Teraz troche pofilozofuje
Wydaje mi się że wyżej przedstawione uszkodzenie spowodowało ruchy skrzyni w gorę / w dół,
i przy którymś z kolei starcie skrzynia uderzyła z wielką siła nosem w belke tylnego zawieszenia ( tą rurę z drążkami skrętnymi ;P nie wiem jak to ładniej nazwać ;P ) lub podstawę poduchy .. czy tam w coś .. ;P
Powodująć kolejne uszkodzenia:
Sam korpus skrzyni przyda się jako przyrząd do uruchamiania silnika bez potrzeby wrzucania go do samochodu
Na tą chwilę zdobyłem inną skrzynię, również krótka AB tylko nowsza rocznikowo. Wymagała przełożenia półosi (starsze roczniki miały krótsze) i samego nosa skrzyni na poduchę z mocowaniem pionowym starego typu.
Dodatkowo założyłem mocniejsze poduszki (Rhino) i zamierzam założyć dodatkowe mocowanie "Intermediate Mount"
ten fluidol pod kratką wygląda okropnie ;P
Ostatnio zmieniony przez liri dnia Pią 6:38, 02 Wrz 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pią 10:19, 29 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
przekreć sobie manszety. przeciecie powinno być do przodu lub do tyłu. nigdy do góry ani do dołu. Zdecydowanie szybciej pękną. Wiem ze logika nakazuje zrobic szwem do góry zeby nie ciekło, ale jak zrobisz szew w bok to tez nie bedzie a nie peknie. koniec mądrowania pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
liri
SSVWF-Team
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 11:24, 29 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
dzięki, dobrze wiedzieć
zawsze miałem dylemat jak powinno się je ustawiać, ktoś na którym forum ( już nie pamietam które to forum) napisał że najcieńsze miejsce idzie na dół i tej zasady sie trzymałem bo najcieńsze wypada na przeciwko szwu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 11:25, 29 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
dobrze mówi też radze przekręcić.
niezły bajzel z ta skrzynia... i satelita ząb straciła... masakra.
To w tym sezonie mam nadzieje że przejazdy w granicy średnich 14 zobacze u Ciebie
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 12:52, 29 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
nieeeeźle... ale i tak było warto
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 14:07, 29 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Niezła rozwałka Jest co wspominać
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 15:02, 29 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
ale 15,4 było - było
|
|
Powrót do góry |
|
|
DEDHI
przyjaciel klubu
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 6:43, 16 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
dobra robota a co do tablicy to polukaj w necie jak to można rozwiazać żeby było git
|
|
Powrót do góry |
|
|
|