Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Liri - gabrysia '65
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy z Klubu/Members' rides
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Czw 10:20, 13 Sie 2009    Temat postu:

moze bede odosobniony w swoich przemysleniach, ale niepodoba mi sie lakier. Moim zdaniem mocna perła (wogóle perła) nie pasuje do lookera. Czysty biały by wygladał lepiej wg mnie.

Fajnie wygladały by t-bary w tym aucie


P.S. Nienawidze lakierów perłowych i metalicznych na starych samochodach


Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Czw 10:21, 13 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 10:33, 13 Sie 2009    Temat postu:

Nie jesteś odosobniony. Rzecz w tym, ze według mnie na tle całości wykonanych prac jest to tylko jedna nieścisłość w generalnie bardzo fajnym aucie Smile
Chociaż też uważam, że w aucie stylizowanym na cal-look lat 70tych, jednolity, niemetaliczny lakier dobrej jakości to podstawa.

Niedługo przetłumaczę serię artykułów ('kultowych') z Hot VWs z lat 70tych na temat California-Look. Tam jest i o tym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 10:54, 13 Sie 2009    Temat postu:

Podstawa podstawą, ale nie uważacie, że auto musi być choć trochę indywidualne? Wink a nie kolejną kopia tego kto coś kiedyś zrobił?

Rebel - ostatnio Diederick z DVK odpisał Ci fajną rzecz w Twoim temacie o zegarach:

"go for it, be different " ja tez jestem tego zdania, z tego tez zrodziły się np modyfikacje wnętrza w pierwszych cal-lookach, wszystkie diamond cuty itd, a w latach 80 mega kolorowe ( wręcz cukierkowe) nadwozia - ludzie teraz też zaczynają kombinować, żeby ich looker był nieco inny niż cała reszta, czy to, przez nowe kombinacje silnikowe, nowe zestawienia lakier-felgi itd Wink

lakier jest perłowy, ale jest ładnie położony( który z nas ma taki??) auto jest wykończone z detalami i o to chodzi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Czw 10:56, 13 Sie 2009    Temat postu:

ale mi wisza konwenanse, a mi sie podobać poprostu. A perła mi sie nie podoba wogole
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 12:07, 13 Sie 2009    Temat postu:

Spoko - nie każdemu musi, Co nie zmienia faktu, że auto jest dopracowane
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 12:20, 13 Sie 2009    Temat postu:

Qcyk napisał:
Spoko - nie każdemu musi, Co nie zmienia faktu, że auto jest dopracowane


Fakt
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pompen




Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Działdowo

PostWysłany: Śro 10:35, 19 Sie 2009    Temat postu:

Zdecydowanie nie dało się przejść obok tego auta żeby nie zawiesić na nim oka, auto dopracowane w kazdym szczególe a to stawiam wyżej nad kolor, nawet jak by był różowy to i tak bym powiedział ze to jedno z ładniejszych aut jakie do tej pory widziałem Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
liri
SSVWF-Team



Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 9:42, 29 Sty 2010    Temat postu:

Poniżej przedstawiam fotki ilustrujące dość ciekawą awarię mojej skrzyni biegów. Awaria miała miejsce roku poprzedniego na Bemowie ;P Skrzynia fabryczna, krótka, standardowe poduchy. Starty przebiegały w normalnym trybie, żadnych strzałów ze sprzęgła, wysokich obrotów itd (oczywiście wg. moich odczuć Razz )


Prawdopodobną przyczyną zaistniałej sytuacji:
wyrwanie mocowania poduchy



Teraz troche pofilozofuje Wink
Wydaje mi się że wyżej przedstawione uszkodzenie spowodowało ruchy skrzyni w gorę / w dół,
i przy którymś z kolei starcie skrzynia uderzyła z wielką siła nosem w belke tylnego zawieszenia ( tą rurę z drążkami skrętnymi ;P nie wiem jak to ładniej nazwać ;P ) lub podstawę poduchy .. czy tam w coś .. ;P

Powodująć kolejne uszkodzenia:







Sam korpus skrzyni przyda się jako przyrząd do uruchamiania silnika bez potrzeby wrzucania go do samochodu



Na tą chwilę zdobyłem inną skrzynię, również krótka AB tylko nowsza rocznikowo. Wymagała przełożenia półosi (starsze roczniki miały krótsze) i samego nosa skrzyni na poduchę z mocowaniem pionowym starego typu.
Dodatkowo założyłem mocniejsze poduszki (Rhino) i zamierzam założyć dodatkowe mocowanie "Intermediate Mount"



ten fluidol pod kratką wygląda okropnie ;P


Ostatnio zmieniony przez liri dnia Pią 6:38, 02 Wrz 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Pią 10:19, 29 Sty 2010    Temat postu:

przekreć sobie manszety. przeciecie powinno być do przodu lub do tyłu. nigdy do góry ani do dołu. Zdecydowanie szybciej pękną. Wiem ze logika nakazuje zrobic szwem do góry zeby nie ciekło, ale jak zrobisz szew w bok to tez nie bedzie a nie peknie. koniec mądrowania Razz pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
liri
SSVWF-Team



Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 11:24, 29 Sty 2010    Temat postu:

dzięki, dobrze wiedzieć Wink

zawsze miałem dylemat jak powinno się je ustawiać, ktoś na którym forum ( już nie pamietam które to forum) napisał że najcieńsze miejsce idzie na dół i tej zasady sie trzymałem bo najcieńsze wypada na przeciwko szwu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 11:25, 29 Sty 2010    Temat postu:

dobrze mówi też radze przekręcić.

niezły bajzel z ta skrzynia... i satelita ząb straciła... masakra.
To w tym sezonie mam nadzieje że przejazdy w granicy średnich 14 zobacze u Ciebie Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 12:52, 29 Sty 2010    Temat postu:

nieeeeźle... ale i tak było warto Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 14:07, 29 Sty 2010    Temat postu:

Niezła rozwałka Smile Jest co wspominać Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 15:02, 29 Sty 2010    Temat postu:

ale 15,4 było - było Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DEDHI
przyjaciel klubu



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 6:43, 16 Lut 2010    Temat postu:

dobra robota a co do tablicy to polukaj w necie jak to można rozwiazać żeby było git Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy z Klubu/Members' rides Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin