Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ElViS
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 17:21, 31 Maj 2009 Temat postu: ElViS - GinGer '71 VW 1200 SparKafer |
|
|
Przyszedł w końcu czas i na mnie Nie żeby mnie chłopaki gonili, ale chyba wypada w końcu się pokazać ;P
Na początek może trochę o samym bolidzie. Maksymalnie zorginalizowany, standardowo rozpędliwy, nie bogato zaopatrzony, standardowo zwykańczany; soczyście pomazany i fabrycznie wysilnikowany no i ma Krteka na klapce schowka Zwykły Spar znaczy się Jak trafił w me wredne łapska to prezentował się następująco:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak widać na załączonych obrazkach zderzaki od mexa, felgi 14", z tyłu żelazka, dziury na zderzaki za duże i z przodu nie do końca tam gdzie trzeba... Za to jestem drugim właścicielem oficjalnym (od wyjazdu z fabryki), mam do niego komplet papierów (brief, faktura) i pare innych ciekawych biurokratycznych bzdetów.
Po paru latach.... niewiele się zmieniło Wróciły jajka za tył, wyleciały zderzaki (choć banany mam, świeżo odebrane od galwanizera , nastało nowe rurowisko, zniknęło dodatkowych kilka metrów zbędnych przewodów elektrycznych, wróciły standardowe felgi po rewitalizacji, klasyczne gumy i oczywiście Krtek na schowku zamieszkał W tej chwili efekt wygląda następująco:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Podawanie parametrów GinGera jest w tym miejscu zbędne, albowiem jest na razie kompletnie seryjnym pojazdem Miejmy nadzieję, że na jesieni zobaczymy u niego pewne poprawki silnikowe Coś jakby takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]
(photo from: oldspeed-mouse-motor.blogspot.com for non comercial use)
Również na jesieni rozpoczynam niestety batalię z podwoziem. Na szczęście do roboty są "tylko" samolot i progi. Przy okazji wymyśliłem więc całkowitą renowację podwozia (zdarcie zabezpieczeń i zrobienie od nowa po naprawach blacharskich) wraz z wymianą przewodów hamulcowach, tarcze z przodu, obniżenie belki zawieszenia na spindlach i tak rozpędem może na jakieś felgi starczy ;P
Co do budy, zdrowa na szczęście jak dzwon więc poza porządną polerką nic się nie zmieni (chyba że mnie na zderzaki najdzie ). Dopiero po tych relaksacyjnych zajęciach wezmę się za silniki. 1200 pewnie jeszcze podczas zabaw z podwoziem ( i to ten jest priorytetem), a 1776 jeżeli jakiekolwiek złotówki i inne waluty nie stwierdzą, że mój portfel to strefa skażona
Amen.
Ostatnio zmieniony przez ElViS dnia Nie 17:50, 31 Maj 2009, w całości zmieniany 8 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 17:59, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no i spoko wyglada na bardzo zadbanego. czekam z niecierpliwoscia na zapowiedziane zmiany i zycze powodzenia
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 18:03, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
moje zdanie znasz będzie to jedna z najfajniejszych fur jak ją skończysz
|
|
Powrót do góry |
|
|
ElViS
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 18:04, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Dół pójdzie bez większych kłopotów (jak znajdę garaż czy szopę na dwa auta), dość sporym kłopotem jest Oettinger Kraftfahrtechnische Spezialanstalt do 1200, czego z uporem maniaka od jakiegoś czasu szukam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sokol
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Jasło / Rzeszów
|
Wysłany: Nie 21:56, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ciekawe jaki wyjdzie efekt koncowy teraz sie fajnie prezentuje ciekawy kolor...
|
|
Powrót do góry |
|
|
ElViS
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 23:42, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
słońce było ostre, jednak to volkswagenowski L20D clementine, w takim wyszedł był i w takim się ostanie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 11:20, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Moje zdanie na temat Okrasy też znasz mam nadzieje, że Ci się uda ją znaleźć
|
|
Powrót do góry |
|
|
ElViS
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 13:51, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
no i właśnie Judson stał się konkurencją (dostępnościowo finansową ) zobaczymy jak to będzie...
|
|
Powrót do góry |
|
|
ElViS
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 20:45, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
No i się zaczęło, znaczy rekonesans przed oddzielaniem budy od podłogi, tapicerka wyjechała na wakacje w suche i ciepłe miejsce więc mogłem się zorientować mniej więcej co mnie czeka. A wszystko zaczęło się od linki sprzęgła
Ale powoli, prezentuje się to mniej więcej tak (ostatnia fota specjalnie dla Majka - mocowanie linki po wyjściu z tunelu ):
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Także jest pięknie, ino jak się zorientowałem to prawą stronę mam jak trzeba to niestety lewą stronę mam zespawaną na gładko Będzie zabawa... zaczęły się też małe sensacje z lewej strony napoleona i to w zasadzie wszystko. Demontaż na pewno nastąpi z powodu wymiany samolotu i progów, jednak zastanawiam się kto może być na tyle ogarnięty aby operację cięcia przeprowadzić (do Atysa jestem za cienki w portfelu )? Jakieś pomysły Panowie? Walka wre w każdym razie, jeszcze Jack obejrzy całość przed moim wyjazdem i będę miał przynajmniej jasną sytuację...
W ramach ciekawostek dodam też, że śruby buda-podłoga są jak najbardziej obecne z obu stron Na razie tyle
Ostatnio zmieniony przez ElViS dnia Nie 20:59, 14 Cze 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 22:38, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Drobne wżery są , ale całość podłogi wygląda bardzo spoko Ciekawi mnie na prawdę to co napisałeś, że śruby są z obu stron, a jednak jedna wydaje się przyspawana daj znać co z tego wyniknie
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 0:36, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
dla Elvisa już wiem jak ti jest z tym mocowaniem o którym rozmawialiśmy. zawsze tak jest. to napręża pancerzyk linki sprzęgła żeby nie był prosty tylko ugięty i wszystko hulało jak należy tak więc wszystko jest na miejscu
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 22:31, 24 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Fajnie by wyglądał z takim kołem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 13:20, 25 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Słuszna uwaga !!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
dabtuner
SSVWF-Team
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: sulejówek
|
Wysłany: Śro 22:06, 25 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
co to za kółeczka ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 23:27, 25 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Repliki centerilne'ów
takie jak ma Rebel
|
|
Powrót do góry |
|
|
|