Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dunde (dandi)
SSVWF-Team
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 19:17, 16 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Weekendowy update. Po wykończeniu kliku kluczy do kół -udało się
Teraz tylko zwężana belka i powinno być git.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Nie 19:37, 16 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
na glebe go i bedzie git. No i malowanie ... nic nie bede mowić
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 21:02, 16 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
jest nieźle, ale jak zrobisz to co mówi łysy... to będzie zajebiście
|
|
Powrót do góry |
|
|
dunde (dandi)
SSVWF-Team
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pią 20:11, 18 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
W końcu dokonałem kolejnych modyfikacji. Regulowana belka ,amory Bugpack`a podkładki i długie śruby zamontowane
[link widoczny dla zalogowanych]
A tak garbaty wygląda na chwilę obecną.Cały czas zastanawiam się nad większą glebą. Mam jakieś 10 cz od stabilizatora do asfaltu.Co o tym myślicie??? Jak dam niżej to będzie szuranie o asfalt na naszych polskich drogach?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 21:00, 18 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
uuuuu, wyglada dobrze na moje mozesz go jeszcze opuscic ze 2 cm. jezeli chpdzi o szuranie, to pewnie i w takim ustawieniu bedziesz przycieral, wiec jak sie j*bac to bez gaci, opuszczaj
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 1:02, 19 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
ja bym chyba zostawił tą wysokość
teraz panie kolego tylko pomaluj boki i masz furę pierwsza klasa. z glebą wygląda wyśmienicie
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 11:44, 19 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
baca napisał: | jezeli chpdzi o szuranie, to pewnie i w takim ustawieniu bedziesz przycieral, wiec jak sie j*bac to bez gaci, opuszczaj |
hahaha Baca ma zawsze teks dobry na każdą sytuację
Co do gleby to najbardziej trzeba uważac na śróbe regulacyjną... po stabilizatorze się prześlizgnie a śruba sie zetrze albo i upierdzieli.
powdzenia i tak trzymaj mam nadzieje że na bemowie bedziesz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 16:33, 19 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
hehehe mocne
Bardzo mi się podoba Twoje auto Dunde Wpadaj na Bemowo to sobie obejrzę z bliska A co do wysokości - pojeździj trochę i wtedy zdecydujesz co robić dalej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Felek
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bisztynek
|
Wysłany: Nie 10:50, 20 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Dunde, zaraz październik i wracam do Torunia. Musimy ie spotkać
Auto eleganckie, tylko te boki pomalować
|
|
Powrót do góry |
|
|
dunde (dandi)
SSVWF-Team
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 13:15, 21 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Dzieki za słowa uznania.
Pojeździłem trochę w weekend i chyba jeszcze opuszczę o te 2cm tak jak sugerował Baca (dość nie tuzinkowo ). Napewno muszę pozbyć się "ucha" do holowania, bo nawet przy tej wysokości często o coś haczy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 13:47, 21 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
dunde napisał: | Dzieki za słowa uznania.
Pojeździłem trochę w weekend i chyba jeszcze opuszczę o te 2cm tak jak sugerował Baca (dość nie tuzinkowo ). Napewno muszę pozbyć się "ucha" do holowania, bo nawet przy tej wysokości często o coś haczy. |
Lepiej podgiąć niż się pozbywać - nigdy nie wiadomo, kiedy CI się przyda
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 14:10, 21 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Qcyk napisał: | dunde napisał: | Dzieki za słowa uznania.
Pojeździłem trochę w weekend i chyba jeszcze opuszczę o te 2cm tak jak sugerował Baca (dość nie tuzinkowo ). Napewno muszę pozbyć się "ucha" do holowania, bo nawet przy tej wysokości często o coś haczy. |
Lepiej podgiąć niż się pozbywać - nigdy nie wiadomo, kiedy CI się przyda |
chyba nie da rady podgiąć. trzeba niestety uciąć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 14:50, 21 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
To można wyciąć i dospawać w innym miejscu - zawsze to coś
|
|
Powrót do góry |
|
|
dunde (dandi)
SSVWF-Team
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 15:58, 21 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Niestety Majk ma rację.
A bez ucha to żyć się nie da? O ile dobrze pamiętam to chyba w Jeżu było napisane , że linkę holowniczą można zaczepić o belke.
A jakie miejsce proponujesz Qucu? Ja jakoś nie znalazłem zadnego rozsądnego?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pon 16:21, 21 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
za t-bara czepiać. Jaki problem?? Ja tak innych bynajmniej holowałem kilka razy. 2 tony na sznurku nie spowodowało urwania t-bara
|
|
Powrót do góry |
|
|
|