Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dabtuner
SSVWF-Team
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: sulejówek
|
Wysłany: Pon 20:38, 24 Paź 2011 Temat postu: Dabtuner mexykanska strzała |
|
|
W końcu się zebrałem i opisze troszkę swoje auto.
mex 82 motor 1,2
Garb pochodzi z bundeswery i oryginalnie był zielony wojskowy jest w moim posiadaniu od 98r.
w 99r dostał nowy lakier i obowiązkowa w tamtych latach płetwę ala porsche i szerokie błotniki z laminatu z tyłu ,zacząłem nim jeździć
[link widoczny dla zalogowanych]
po jakimś roku dostał alufelgi (Pasowały rozstawem) i kierownice Jamex , płetwa zniknęła ustąpiła gładkiej klapie
[link widoczny dla zalogowanych]
Przygodę z mocnym silnikiem zacząłem w 2004r kupiłem od TTT t1 1835cm które nie najeździło się za dużo chyba z 150km i motor padł
specyfikacja silnika:
1835cm stopień sprężania 10:1, wałek 120,gaźniki dellorto drla 40,aparat zapłonowy 009,głowice 40mm dolotowy 35,5mm wydechowy,sprężyny zaworowe podwójne,skręcone klawiatury przełożenie 1:25:1,pompa oleju,dodatkowy filtr oleju,chłodnica oleju, kolektor 4w1 .
teraz garb wygląda tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
najważniejsze zmiany :
-obniżana belka i zwężana
-zaciski brembo z porsche 944 z przodu do tego tarcza nawiercana nacinana by CSP , z tyłu tłoczki z 944
- amortyzatory koni żółte
-skrzynia z pieta na sztywno posiada super dif (czy jak sie to pisze)
-felgi empi 8
-trapez bug packa
- shifter bug packa
-ledowe lampy z tyłu CSP przód gładkie
- i oczywiście silnik
tłoki + wał + koło - 94 Mahle Forged + truarck x 78,4 CB Super Race Ceank + CB chromoly flywheel
korby - 5,4" CB Super Race H-beam rods + ARP 2000
klawiatura - CB forged cromoly 1.4:1 rockers
laski popychaczy - Manton 3/8 chromoly puschrods
wałek - FK10 + CB straight cuts cam gears
głowice - CB 044 42x37,5 P pełny porting dolotu wydechu i komór prze Marcina Gabi-Car
zasilanie - Weber IDF 48 + offset manifolds
zapłon - Pertronix Ignitor I + Flametower I
to tyle teraz pozniej dopisze cos
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Spaider
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Boguchwała
|
Wysłany: Pon 22:08, 24 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
autko na zdjęciach prezentuje się nieźle ciekawe jak na żywo bo nie miałem chyba jeszcze okazji go widzieć może w nastepnym roku
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 8:45, 25 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Przede wszystkim Zap... szybko jeździ
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 10:42, 25 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
TYKA napisał: | Przede wszystkim Zap... szybko jeździ  |
i o to chodzi
Wygląd też jest spoko - porównując do tego co było jest 100% lepiej Zwłaszcza felgi dużo dają
Dab - ile lat ma lakier na garbie?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dabtuner
SSVWF-Team
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: sulejówek
|
Wysłany: Wto 19:42, 25 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
siema
lakier ma juz 12 lat i powoli juz mieknie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sokol
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Jasło / Rzeszów
|
Wysłany: Wto 19:48, 25 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
wlasnie mam zdjecia kal mial juz gladka klape ile masz belke zwezana? ja bym tylko z tylu blotniki zmienil ale ogolenie jest super
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dabtuner
SSVWF-Team
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: sulejówek
|
Wysłany: Czw 21:07, 27 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
belka zwezaona jest 50mm błotniki lezą w garażu drugi rok czekają na kolor
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 22:28, 27 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
U Ciebie to wszystko musi mocy urzędowej nabrać belka też chyba leżała z pół roku i czekała na montaż
|
|
Powrót do góry |
|
 |
cudak
Administrator
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pią 8:52, 28 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
To zupełnie jak u mnie. Też wszystko musi swoje odleżeć. Syndrom ludzi zajętych:P
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dabtuner
SSVWF-Team
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: sulejówek
|
Wysłany: Pią 20:46, 28 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
cudak napisał: | To zupełnie jak u mnie. Też wszystko musi swoje odleżeć. Syndrom ludzi zajętych:P |
św słowa
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bujo
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 0:18, 30 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Witam,
rozumiem, ze aktualnie hamuje juz wlasciwie i nie ma problemu z balansem przod / tyl ?
Pozdrawiam
MB
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dabtuner
SSVWF-Team
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: sulejówek
|
Wysłany: Pon 19:36, 31 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
po zastosowaniu cylinderków z porsche jest o niebo lepiej
chociaż nadal czuć ze przód łapie dużo wcześniej
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bujo
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 1:35, 02 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
dabtuner napisał: | po zastosowaniu cylinderków z porsche jest o niebo lepiej
chociaż nadal czuć ze przód łapie dużo wcześniej |
Witam,
jedyne co moge polecic w tej sytuacji, to regulowany korektor sily hamowania tylnej osi. Mam w tejc hwili zawor proporcjonalny Wilwood'a, ktory rozwiaze Twoj problem.
Pozdrawiam
M.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bujo
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 0:56, 10 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Bujo napisał: | dabtuner napisał: | po zastosowaniu cylinderków z porsche jest o niebo lepiej
chociaż nadal czuć ze przód łapie dużo wcześniej |
Witam,
jedyne co moge polecic w tej sytuacji, to regulowany korektor sily hamowania tylnej osi. Mam w tejc hwili zawor proporcjonalny Wilwood'a, ktory rozwiaze Twoj problem.
Pozdrawiam
M. |
no i jak modyfikujemy? Czy juz sie ustabilizowalo do akceptowalnego poziomu? Zawor proporcjonalny napewno da mozliwosc lepszego podzialu sily hamowania miedzy przednia a tylna osia. Proponuje sie nad tym zastanowic, wszak wplywa to rowniez na bezpieczenstwo.
Pozdrawiam
M.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dabtuner
SSVWF-Team
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: sulejówek
|
Wysłany: Pią 1:08, 10 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
pomysle jak wyjade pojeżdżę posprawdzam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|