Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 10:51, 05 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
po takich poprawkach łatwiej będzie wycisnąć z auta co się da...a da się więcej na pewno
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Bujo
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 21:19, 05 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
jaqo napisał: |
|
znam ten ksztalt, przesylalem komus rysunek...?
Oj nie ladnie Panowie, nie ladnie, Jak juz kopiowac to chociaz nie 1:1, tak dla zasady.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
dabtuner
SSVWF-Team
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: sulejówek
|
Wysłany: Śro 23:59, 05 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
jednak trzeci bieg ogarnięty pomogła wymiana : tulejki w tunelu i montaż
Uretanowego sprzęgiełka drążka zm. biegów
|
|
Powrót do góry |
|
|
jaqo
Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 1:10, 06 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
No skrzynia chyba działa i git:) Mam nadzieję, że auto wykręci dobry czas.
Trochę offtopic, sorry, ale trzeba wyjaśnić żeby nie było problemów:
Bujo nie przesadzaj:
a) absolutnie nie jest 1-1
b) podobne midmounty robi parę firm to nie jest Twój pomysł (hint. berg i inne jego kopie)
Jeśli poczułeś się urażony podobieństwem, spoko, przepraszam, mogę zmienić jakis kształt, żeby bardziej się odróżniał ale co za różnica? Potrzebowałem na szybko mocowania tylne przednie i midmount, Twoj midmount nie pasuje do tej aplikacji, więc narysowałem na szybko coś w cadzie i po 4h miałem gotowe wszystkie 4 poduszki których Ty NIE produkujesz (pytałem się Ciebie o to). Dobrze wiesz, że polecam Twoje produkty innym i sam zamontowałem już ich trochę (5? 6? mm i parę trapezów) i nie robie nic co Ty byś produkował.
Ostatnio zmieniony przez jaqo dnia Czw 1:17, 06 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bujo
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 20:01, 06 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
jaqo napisał: | No skrzynia chyba działa i git:) Mam nadzieję, że auto wykręci dobry czas.
Trochę offtopic, sorry, ale trzeba wyjaśnić żeby nie było problemów:
Bujo nie przesadzaj:
a) absolutnie nie jest 1-1
b) podobne midmounty robi parę firm to nie jest Twój pomysł (hint. berg i inne jego kopie)
Jeśli poczułeś się urażony podobieństwem, spoko, przepraszam, mogę zmienić jakis kształt, żeby bardziej się odróżniał ale co za różnica? Potrzebowałem na szybko mocowania tylne przednie i midmount, Twoj midmount nie pasuje do tej aplikacji, więc narysowałem na szybko coś w cadzie i po 4h miałem gotowe wszystkie 4 poduszki których Ty NIE produkujesz (pytałem się Ciebie o to). Dobrze wiesz, że polecam Twoje produkty innym i sam zamontowałem już ich trochę (5? 6? mm i parę trapezów) i nie robie nic co Ty byś produkował. |
tak, to nie jest moj pomysl, ba nigdy tego nie krylem. Tyle tylko, ze ja produktu G.Berga w rekach nie mialem Udezylo mnie jedynie podobienstwo, duze podobienstwo. Na zdrowie, niech dziala na chwale...
M.
Ostatnio zmieniony przez Bujo dnia Czw 20:09, 06 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dabtuner
SSVWF-Team
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: sulejówek
|
Wysłany: Wto 9:52, 23 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
no i auto sie sprawdziło i pobiło swój dotychczasowy rekord
nowy to 13,2 na slickach
silnik tyki ogarnia temat jest moc
mocowanie jaska tez działa bez zarzutu
teraz czas na nowe wyzwania jedziemy z 12.xx
|
|
Powrót do góry |
|
|
mirello
Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Wto 22:45, 23 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Gratuluje piękny wynik.no 12tka staje sie już bardzo droga a zwłaszcza gaznikowa.a jaka prędkość na mecie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
dabtuner
SSVWF-Team
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: sulejówek
|
Wysłany: Śro 12:07, 24 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
siema
wyglądało to tak
RT 0.302, 60ft 1.711, ET 13.293 @ 160.42 KPH
przechodze na e85 i nos :d
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 12:51, 24 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Dziku...
Gratulowałem Ci na żywo, ale sukces jest tak duży, że i tutaj trzeba!
Rewelacja
100 mil na mecie
|
|
Powrót do góry |
|
|
mirello
Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Śro 22:54, 24 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
dabtuner napisał: | siema
wyglądało to tak
RT 0.302, 60ft 1.711, ET 13.293 @ 160.42 KPH
przechodze na e85 i nos :d |
SUPER.sądziłem że przy takim wyniku prędkość końcowa jest wyższa,zatem musisz mieć piekielny start
jaka poj.silnika i ile kucy tak z ciekawości i zazdrości
Co to takiego e85 i nos?
|
|
Powrót do góry |
|
|
cudak
Administrator
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Śro 22:58, 24 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Paliwo i podtlenek azotu zwany nitro.
|
|
Powrót do góry |
|
|
dabtuner
SSVWF-Team
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: sulejówek
|
Wysłany: Czw 0:43, 25 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
moc okolo 150km a pojemność jakos 2180cm
|
|
Powrót do góry |
|
|
|