|
www.callook.fora.pl Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 21:21, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
rebel napisał: | Baca,
Pomysł generalnie świetny. Ale przychylam się do przedmówców - dokończ co masz, naciesz się przynajmniej jeden pełny sezon i zbieraj kasę.
Skoro przymierzasz się do zmiany pojemności, to chyba jedyny racjonalny wybór to 69x94, bo cylindry kosztują podobnie, a poza tym te powyżej 90.5 już mają kute tłoki... A to dość rozwojowy temat
Jeśli chcesz zostać przy zasilaniu 'wtrysk bez turbo' póki co, to nie warto wg mnie iść tak konserwatywnie z wałkiem. Spokojny wałek ma na celu z reguły bardziej przyjazną charakterystykę przy gaźnikach, a dobry układ wtryskowy który masz (masz mieć na dniach) powinien sobie poradzić z naturalnymi wadami gaźników w tym zakresie.
A skoro już idzemy ostrzej i mamy troche czasu na dozbieranie kaski, to osobiście polecałbym skorzystanie z tej pojemności nie tylko pod kątem momentu, ale i potencjalnych zysków w górnym zakresie.
Stara szkoła mówi K8 + 1.4 i dołożyłbym bym do tego takie np. 044 42x37 po dobrej obróbce kanałów + kolektor 1 5/8 merged.
Taka zmiana powinna być mocno odczuwalna
Ale specem jest Tomek, więc niech on się wypowie. |
Po pierwsze... co to za teoria Rebel że od 90,5 śa kute tłoki ? przede wszystkim znane nam tłoki produkcji MAHLE z "adnotacją" Forged" nie są typowymi kutymi tłokami, owszem mają inny casting niz seryjne tłoki garbowe ale nie sa to jestszcze kute tłoki.
poza tym mozna kupić i 85,5 i 87 jak i 88mm tłoki MAHLE z oznaczeniem FORGED (ps, 90,5 i 92 tez ną typu FORGED).
Są to owszem mocniejsze oki z innego stopu trochę inaczej obrabiane i powiedzmy zahaczają o miano forged.
Kute tłoki robi, JE, WEISCO itp...
co do Bacowozu... moim zdaniem jedno co jest najbardziej rozsądne to Turbo.
system + wałek + szklanki typ4 CB na hydraulice (do ponad 6000RPM można je kecić). poza tym majac system turbo przynajmniej podwoi ilosc koni a w pryzsżłosci moze zmieniac pojemność do woli nadal majac swoje głowice bez potrzeby zmiany zaworów.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 12:58, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
ja nie mam juz hydrauliki. mam lekkie szklanki typ IV mechaniczne
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 19:27, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
wiem że nie masz hydrauliki ale mozesz dać hydrauliczne szklanki do wałka turbo jak już bedziwesz zmieniać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 23:38, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
to ciekawa opcja
dobry pomysl. dzieki
|
|
Powrót do góry |
|
|
balenko
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 14:08, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Baca(jeśli temat był już poruszany to przyznaję się z góry do błędu,ze nie przeczytałem całego wątku z Twoim garbem),ponieważ jestem na etapie składania przedniego zawieszenia, powiedz mi jakie amortyzatory wsadziłeś do siebie?
Z góry dzięki
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 22:28, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
balenko napisał: | Baca(jeśli temat był już poruszany to przyznaję się z góry do błędu,ze nie przeczytałem całego wątku z Twoim garbem),ponieważ jestem na etapie składania przedniego zawieszenia, powiedz mi jakie amortyzatory wsadziłeś do siebie?
Z góry dzięki |
hej balenko, serdecznie witamy na forum. przyznam szczerze ze ja szczegolnie bardzo sie ciesze, bo od dluzszego czasu nosze sie z zamiarem jakiegos malunku na aucie milo Cie goscic w naszych skromnych progach
co to Twojego pytania .... amory jakie mam z przodu to amory SACHS, zamiennniki do KONI 80 2275, dokladnie nie znam ich nr i tez nie mam jak sprawdzic, bo nie mam aktualnie auta, ale jak pojdziesz do motoryzacyjnego i powiesz ze chcesz zamienniki to tych koni, to powinny wyskoczyc naturalnie polecam rozniez same koni, ktore mialem wczesniej i sobie chwalilem bardzo. zmienilem na sachsy bo byly po prostu tansze.
P.S .... oj dzieje sie z garbem dzieje Sopel wysyla mi duzo wiadomosci, poki co wszystko na dobrej drodze trzymam kciuki !!
Ostatnio zmieniony przez baca dnia Czw 22:30, 30 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 0:05, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
do mnie też wariaty wczoraj dzwonili zadając jakieś dziwne pytania zapytałem w końcu Rafała czy rzeczywiście są najlepsza manufaktura w mieście ha ha
|
|
Powrót do góry |
|
|
balenko
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 17:44, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki Baca za rzeczową odpowiedź,nie ukrywam,że moim pierwszym założeniem było zwężane rurowisko i progi na ziemi.Nie mniej jednak polskie warunki raczej mi na to nie pozwolą,więc do póki nie rozpoczną się prace nad pneumatyką zaspokoję się właśnie takim efektem jaki Ty osiągnołeś.
Wyczytałem też ,ze amory od ascony B podchodzą .....
Ps. również mi miło gościć na Waszym forum a co do pinstripingu zapraszam na pw.
Pozdrówki
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
|
Powrót do góry |
|
|
balenko
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 14:51, 04 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
widziałem już ten system chłopaków z panscrapers,dość ciekawy-nie powiem.
Co do tematu,póki co nie bede wam zaśmiecał forum.
Jak poskładam wszystko do kupy dam popatrzeć
|
|
Powrót do góry |
|
|
suhy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bukowiec
|
Wysłany: Sob 17:24, 16 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Hey Baca mam pytanie odnosnie serwisu, jakie szczeki hamulcowe ida na tyl do meksa bo sa chyba szersze niz w 'normalnym' garbie?
Musze wymienic docisk sprzegla (Tyka + Lysy dzieki za pomoc i porade) czy to jest taki zestaw (wymiarowo i latami)?
[link widoczny dla zalogowanych]
I mam jeszcze jedno pytanie moze miales do czynienia z tym u siebie. Silnik nie pracuje plynnie, nie ma przejscia z wolnych/niskich na wyzsze. Po dodaniu gazu jest dolek/zaksztuszenie a potem juz ok. Denerwujace to jest bo jak ruszam zamiast jechac auto sie ksztusi i dopiero potem wchodzi na obroty.
W tym tygodniu pojade do mechanika ktory ma kompa ale jezeli masz jakis pomysl bo bardzo chetnie przyswoje porade.
Dzieki
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 21:21, 16 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
hej, odpowiem w miare moich mozliwosci
z tymi szczekami to na serio nie wiem, ale wydaje mi sie ze to sa zupelnie normalne hample bebnowe jak w kazdym innym garbie, ale nie wiem do konca.
sprzeglo to std, bez fajerwerkow
silnik, hmm .... takiej sytuacji nie mialem, acz zdazylo sie kilka razy ze auto nie chcialo jechac, po czym strzelilo w tlimik i juz norma, ja zwalalem wine na podcisnienie w dolocie, ale tez nie wiem. najlepiej tak jak mowisz jechac do diagnosty, moze on cos wymysli
z takich pierdol to sprawdz przepustnice, czy jest czysta, czy gdzies sie nie zawiesza motylek, roznie to bywa
|
|
Powrót do góry |
|
|
suhy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bukowiec
|
Wysłany: Nie 0:33, 17 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Dzieki za odpowiedz Baca, czyli zestaw sprzegla na 200mm?
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 21:33, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
odebralem auto .....
nie jest jednak kolorowo. caly czas podczas regulacji i strojenia wytepowal problem z cisnieniem paliwa,. przypuszczenie padlo na wtryskiwacz, ktory zalewal. po 300 km trasy, wymianie oleju, wyregulowaniu masakrycznych przerw na zaworach i krotkim upalaniu po poznaniu, wtryskiwacz zdechl i puszcza paliwo bokiem, bynajmniej nie do koloktora :/ auto niejezdne no i start w dzisiejszych zawodach na 1/4 odwolany.
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 22:06, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
tak to bywa z tymi wtryskiwaczami... głowa do góry. a co teraz? zmieniasz na inne, czy szukasz tego oryginalnego?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|