Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 0:34, 15 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
czzekam zatem na auto
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
orzeHC
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 1:34, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
dla mnie to ideal garba:D wiadomo zawsze mozna wiecej mocy wycisnac ale spokojnie ja wiem ze tutaj bedzuie juz tylko rosla moc:d mlody dżedaj idziesz w dobrym kierunku ale ty juz to wiesz bo ja ci to ciagle mowie ze masz kozacka fure, czekam teraz rowniez z niecierpliwoscia co tu nam wroci od wuja tyki teraz na tych przepustnicach:d ale dziwnie mi sie wydaje ze zmiecie mojego golfera z powierzchni ziemi na cwiartce teraz:P
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 0:25, 09 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
za gorami za lasami siedzial garbus z rodentsami
heh ...
dawno nic nie pisalem .....
auto aktualnie znajduje sie w rodents.pl, czekajac na Sopla az wroci z urlopu i zajmie sie elektronika, zamontowaniem wymarzonego Megasquirta, wystrojeniem i mam nadzieje hamowaniem auta.
dzieki nieocenionej pomocy Tyki, ktory poskladal wszystko do kupy auto aktualnie wyglada tak.
[link widoczny dla zalogowanych]
czekamy i czekamy ....
nie pisze nic o oczekiwaniach.....zeby nie zapeszac. tfu tfu tfu.
opisze wrazenia po pierwszych przejazdzkach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 0:43, 09 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
trochę się przestał ciekawe, ciekawe jak to będzie śmigało
|
|
Powrót do góry |
|
|
cudak
Administrator
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Czw 8:09, 09 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
nie tylko ja tak długo czekam:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 9:09, 09 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Podobno Sopel wraca 15 (jak Baca mówił) ioby się ogarnał szybko z tym MS.
|
|
Powrót do góry |
|
|
dunde (dandi)
SSVWF-Team
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 10:54, 09 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
cudak napisał: | nie tylko ja tak długo czekam:) |
A może założymy jakiś elitarny klub "ociągaczy"?
Ciekawe jak to teraz bedzie zapier... z tym "mega-s"
|
|
Powrót do góry |
|
|
cudak
Administrator
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Czw 11:12, 09 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Dunde te słowo jest za blisko tego słowa z literką B. Więc proponuję zmianę nazwy:P
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 11:41, 09 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
TYKA napisał: | Podobno Sopel wraca 15 (jak Baca mówił) ioby się ogarnał szybko z tym MS. |
rozmawialem z nim i faktycznie mowil o 15
aktualnie teraz i po 15 nie mam za bardzo czasu zeby go odebrac, bo kampania wrzesniowa w szkole trwa, wiec czasu jest troche.
mam tylko cicha nadzieje sie zalapac na ostatnia tegoroczna edycje "z ulicy na tor" 24 pazdziernika. bardzo chcialbym sprawdzic czas
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 17:34, 09 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
to go tam męcz
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 18:47, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
nie odebralem jeszcze auta, ale juz mysle co wydziubac w przyszlym roku
no i tak .... kilka opcji
1. no replacement for displacement ...
*1641 na bazie tego wszystkiego co jest slip on, bez wiercenia i rozbierania. do w100 dolozyc 1,25 i tak smigac
*1776 na innym bloku niz moj poniewaz ja musze uzywac szklanek typ IV ktora sa niesamowicie drogie, nie ma ich w PL a ostanio z CSP bolaly prawie tysiaka O_o. wtedy wlozyc w110, normalne szklanki typ I i smigac
*1915 jak wyzej .... ale tu kwestia moich std zaworow, nie wiem czy nie za malo jak na ta pojemnosc
oprocz samego osiagania mocy musze jeszcze zrobic kilka dosc istotnych pierdol jak np grzanie sie czyli chlodnica, dodatkowa miska itd :/ i stad opcja ...
2. zostawiamy 1585 do w100 dokladamy 1,25 i ogarniamy pierdoly.
opcja 3. gdzies w myslach ciagle lazi turbo, szczegolnie teraz jak juz jest MegaSquirt,
czyto teoretycznie przemyslenia ... mile widziane wszelkie propozycje, uwagi
|
|
Powrót do góry |
|
|
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Pon 19:31, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Może warto by było trochę pojeździć i nacieszyć się Garbem? W tym roku na żadnym zlocie Cię nie widziałem. Wybierasz się na 1/4 w październiku? Bo się zastanawiam, jakie koszty tej imprezy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 19:35, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
gdyby to ode mnie zalezalo to na zloty bym jezdzil, ale caly sezon auto sie robilo. mam skryta nadzieje ze sie wybieram, ale to ciagle nie zalezy ode mnie. koszt to chyba 70zl
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 20:00, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
ja osobiście bym wybrał opcję z 1,25 i pośmigał więcej może trochę i do nas byś zawitał
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 20:25, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Baca,
Pomysł generalnie świetny. Ale przychylam się do przedmówców - dokończ co masz, naciesz się przynajmniej jeden pełny sezon i zbieraj kasę.
Skoro przymierzasz się do zmiany pojemności, to chyba jedyny racjonalny wybór to 69x94, bo cylindry kosztują podobnie, a poza tym te powyżej 90.5 już mają kute tłoki... A to dość rozwojowy temat
Jeśli chcesz zostać przy zasilaniu 'wtrysk bez turbo' póki co, to nie warto wg mnie iść tak konserwatywnie z wałkiem. Spokojny wałek ma na celu z reguły bardziej przyjazną charakterystykę przy gaźnikach, a dobry układ wtryskowy który masz (masz mieć na dniach) powinien sobie poradzić z naturalnymi wadami gaźników w tym zakresie.
A skoro już idzemy ostrzej i mamy troche czasu na dozbieranie kaski, to osobiście polecałbym skorzystanie z tej pojemności nie tylko pod kątem momentu, ale i potencjalnych zysków w górnym zakresie.
Stara szkoła mówi K8 + 1.4 i dołożyłbym bym do tego takie np. 044 42x37 po dobrej obróbce kanałów + kolektor 1 5/8 merged.
Taka zmiana powinna być mocno odczuwalna
Ale specem jest Tomek, więc niech on się wypowie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|