Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 20:41, 05 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
jak tam sprawy sie posuwaja? nie ukrywam ze bardzo podoba mi sie Twoj projekt wiec czekam na kolejne foty i rozwoj sytuacji
powodzenia
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Marcin
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Elbląg
|
Wysłany: Czw 22:28, 05 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Na dzien dzisiejszy na modyfikacje czeka przednie zawieszenie - w weekend mam zamiar przygotowac rurowisko do montazu, ale kiedy trafi na samochod ciezko mi powiedziec. Mam nadzieje, ze wiosne przywita nosem przy ziemi Modyfikacje silnikowe na razie dalej niz blizej- chyba ten rok przejezdze na 1300. Jak zajda jakies zmiany to zdam relacje
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 1:15, 06 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
a jak obniżasz?
tu masz kilka rad: [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Elbląg
|
Wysłany: Pią 8:27, 06 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
mam obnizona belke, krotkie amortyzatory KYB i stabilizator Bugpack do obnizonej belki wiec mysle ze bedzie git
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 14:48, 07 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Marcin napisał: | mam obnizona belke, krotkie amortyzatory KYB i stabilizator Bugpack do obnizonej belki wiec mysle ze bedzie git |
jeśli masz takie zaplecze to nie może być inaczej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Elbląg
|
Wysłany: Czw 23:50, 19 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
dzis odebralem przesylke od Tomka Tyki, takie tam drobiazgi
- zestaw Pertronix
[link widoczny dla zalogowanych]
- sterowanie do gaznikow CB Performance
[link widoczny dla zalogowanych]
moj rudy przyjaciel tradycyjnie zajal sie kontrola jakosci i stwierdzil ze towar najwyzszej jakosci- nie moglo byc inaczej Tak mnie to zmobilizowalo, ze chyba zaczne pracowac na dwa etaty zeby jak najszybciej te czesci znalazly sie na swoim miejscu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 0:22, 20 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ładne zabawki :] zbieraj je jak najszybciej, bo sezon już blisko :]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Elbląg
|
Wysłany: Pią 0:35, 20 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Qcyk napisał: | Ładne zabawki :] zbieraj je jak najszybciej, bo sezon już blisko :] |
wlasnie to mnie martwi, nie wiem czy zdaze..
|
|
Powrót do góry |
|
|
TomLca
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Legnica
|
Wysłany: Pią 9:09, 20 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Marcin zdążysz zdążysz....jestem na tym samym etapie...będziem sie wspierac nawzajem Tyle że mi brakuje wałka rozrządu...i musze czekać na niego około miesiąc A ten Petronix tez mnie kusi ...ale niewydole w tym roku ile ciebie kosztował taki zestawik zapłonu ? Czy to jest cały komplet razem z modułem, cewka itp itd ?
A co do prezentów od Tomka to tez odebrałem
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
dunde (dandi)
SSVWF-Team
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pią 9:22, 20 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Noo, ładniukie te przezenty
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Elbląg
|
Wysłany: Pią 9:41, 20 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
ten caly zestaw, czyli aparat zaplonowy, cewka i przewody kosztowal po niewielkiej korekcie kursu funta cos kolo 1300
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 10:50, 20 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ech zazdorszczę zawsze lubiłem dostawać nowe jeszcze nie rozpakowane części
|
|
Powrót do góry |
|
|
TomLca
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Legnica
|
Wysłany: Pią 10:51, 20 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Marcin napisał: | ten caly zestaw, czyli aparat zaplonowy, cewka i przewody kosztowal po niewielkiej korekcie kursu funta cos kolo 1300 |
No bo teraz jakies 1500 zł A do tego aparatu tez jest jakis moduł zapłonowy czy cus ? Czy się go podłącza bezposrednio de cewki ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 10:57, 20 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
TomLca - z tego co pamiętam to mówiłeś, że budujesz 1600 a te kolektory dolotowe pod gaźniki sa na moje oko do typa4 jakaś zmiana planów?
|
|
Powrót do góry |
|
|
TomLca
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Legnica
|
Wysłany: Pią 11:49, 20 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Tak zmiana planów....na Garbiar.... pisałem że troszke w zyciu mi sie plany pozmianiały w związku z czym planowany silnik 1600 który miałem robic rok...może dwa....zmieniłem na typ4 2.0 i mam zamiar go złozyc w ciągu dwóch miesiący bo czekam na wałek
|
|
Powrót do góry |
|
|
|