Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 14:13, 14 Maj 2012 Temat postu: VW 1302 The Buger |
|
|
W koncu sie zebralem zeby skrobnac kilka slow
Wyglad na dzien dzisiejszy jak ponizej:
(dobrze, ze nie wszystkie drogi na Euro zostaly ukonczone i mozna pojechac na sesje )
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A z technicznego punktu widzenia:
TheBuger 1302 - 1972 (ze mna od 1995) - german look
Podwozie:
- przod: regulowane kolumny Kerscher
- tyl: zawieszenie regulowane IRS
- uklad hamulcowy adoptowany z Porsche 944 S2 (przerobka piast na 3 sruby wg wlasnego pomyslu, z zachowaniem obu lozysk garbusowych): 4 zaciski czterotloczkowe wraz z tarczami wentylowanymi oraz frezowanie wzoru we wlasnym zakresie + hamulec awaryjny z zastowaniem standardowych linek Garbusa)
- felgi 17" Porsche Turbo Look
- przedni stablizator firmy Sway-A-Way 22mm
- elementy uretanowe BCC
- usztywnienie skrzyni BCC
- dodatkow tylny stablizator
- trapez skrzyni biegow
- przekladnia listwowa
Silnik:
- 2028 ccm (90.5 + wal SCAT 78,8 mm)
- korbowody Chevy 5500
- 2xWeber 40 + Update Kit
- walek W130
- odciazone kolo zamachowe
- docisk Kennedy Stage I
- glowice 044
- klawiatury Pauter 1.3:1
- kola staight cut
- uklad olejowy full flow z wyprowadzona na przod chlodnica oleju
- chlodzenie typu Porsche (obudowa + wentylator 11 lopat)
- zaplon 009 z modulem compu-fire
- wydech sidewinder VW Speed Shop
Nadwozie:
- faltdach
- brak rynienek
- poszerzony po 5cm na strone
- lampy przednie wlasnego wykonania (dzienne LED + soczewki H7 + kierunek LED)
Wnetrze:
- zegary AutoGauge (woltomierz, cienisnie oleju, temperatura oleju, temperatura glowicy)
- obrotomierz autometer
- predkosciomierz autometer
- kierownica Nardi Torino
- lewarek SCAT
- pasy Schroth
- fotele kubelkowe
Pzdr
k.
Ostatnio zmieniony przez kendy dnia Czw 18:13, 07 Cze 2012, w całości zmieniany 9 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Pon 16:47, 14 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Od zawsze nie miał rynienek? Bo jakoś nie zwróciłem na to uwagi nigdy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 19:28, 14 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
ja tak samo heh
... i witamy na forum;)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 22:02, 14 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
rynienek nie ma od 2002 roku - i nieprawda jest ze zaklepanie rynienek i przespawanie ich powoduje pekanie lakieru - nigdy nic w tym miejscu nie peklo
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Czw 19:30, 31 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
wyglada milion razy lepiej na tych felgach i normalnymi lampkami z tyłu. Teraz tajm na stopnie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 8:35, 01 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
w germanlookach laminowane progi sa akceptowalne Wiec nie planuje poki co
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pon 19:14, 11 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
tak, ale proste bez dodatkowych przetłoczenio - tjuningów . Przeciez to Twoje auto, zrobisz jak zechcesz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 21:02, 11 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
to auto zyskało duuużo na wyglądzie!!!! tak jak mówi Łysy, pokusiłbym się o zmianę/modyfikację stopni i będzie git malina!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 10:14, 13 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Stopnie akurat optycznie powiększają glebę, jedynie można się pokusić o takie same, tylko bez przetłoczeń tak czy inaczej jest konsekwentnie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 11:39, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Heh, Pamiętam jak się jarałem tym autem jeszcze dawno temu, jak sam się przymierzałem do kupna garbusa. Jeszcze wtedy chyba była stronka VW Eliminator czy jakoś tak i siedział w nim dość lajtowy 1776cc. Można spokojnie stwierdzić, że Kendy jest jednym z pionierów szybkich VW Aircooled w Polsce
Auto się sporo zmieniło przez te wszystkie lata - ale zdecydowanie na plus Konsekwencja to podstawa Brawo!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 18:02, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
rumieniec pokryl lico me
dzieki Ten 1776 z 2001 roku ciagle zyje - zapierd... i to calkiem sprawnie w garbusie Zolwika
k.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Czw 20:56, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Auto śliczne ,mocne ,już z samego wyglądu można wywnioskować żę zapierd.... ,a stopnie to nawet "ujdą w tłumie" ,ale lepiej moim zdaniem by wyglądały ''seryjne'' z carbonu ...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pią 11:39, 15 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
A i jeszcze wg mnie lepiej by wygladal std pas przedniz kratkami. Teraz auto wyglada jakby mialo glopiamine
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pią 11:40, 15 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
A i jeszcze wg mnie lepiej by wygladal std pas przedni z kratkami. Teraz auto wyglada jakby mialo glopia mine
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bujo
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 22:17, 15 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
kendy napisał: | Ten 1776 z 2001 roku ciagle zyje - zapierd... i to calkiem sprawnie w garbusie Zolwika |
zapierda.. tylko dol i to w dodatku z wciaz moimi glowicami i aparatem zaplonowym
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|