|
www.callook.fora.pl Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garberro
Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 22:44, 18 Lip 2014 Temat postu: VW 1200 ,, Smerf ". |
|
|
Witajcie chciałbym wam pokazać mojego Blue/Smerfa czy jak go tam zwą.
Garbus 1200.
Rocznik w papierach 1965, a jaki to widać.
Silnik 1200ccm/35KM.
Kupiony na urodziny więc uparłem się ze ma być ten i już, tym bardziej ze gość do którego już miałem jechać na drugi koniec polski z miałem kase w kieszeni i kupiony bilet do Wawy, rozmyślił się (członek rodziny od 15 lat i młoda córa która płakała jak się dowiedziała, oczywiście nie byłem zły pożartowałem i powiedziałem ze jbc może do mnie zadzwonić to w czymś pomogę) i przepadł mi oryginalny 68 savanna beige, cóż ale był jeszcze ten jako opcja ,,awaryjna". Po sprzedaniu UAZa z silnikiem 2.9 V6 miałem parę groszy i kupiłem to to.
Juz od lat siedziałem w temacie więc wiedziałem mniej więcej czego szukać a ze cena była okazyjna to nie marudziłem.
Co prawda po przejechaniu 1km niemal się zapalił (na stacji benzynowej zauważyłem dym z komory silnika...).
Poprzedni właściciel nie mógł znieść wydechu i wygłuszył komorę pianką która od ciepła głowic i wydechu zaczęła spływać na silnik i topić okraszając wszystko piękną klimatyczną mgiełką, a ze był wieczór to wyglądało to złowrogo.
Pomyślałem sobie wtedy ,,oho zaczyna się, znów ta sama heca" I tak też jest do teraz. Ciągle coś dłubie poprawiam i idę w jedynym słusznym Californijskim kierunku
Zdjęcie po zakupie:
[link widoczny dla zalogowanych]URL=https://imageshack.com/i/npoqe3j][/URL]
Potem od razu wymieniłem opony na używane, ale w niezłym stanie. Przód 155/65 a tył 175/70.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Pierwsze co zrobiłem po przyjeździe to było skrócenie tych potykaczy, od razu dźwięk się poprawił a moje kostki przestały być fioletowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak na dobry start, od zawsze odkąd oglądałem w 2008r wnętrza Tyki czy Majkiego wiedziałem ze muszę go mieć:
Shortshifter EMPI T-Handle, short.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nastepnie kupiłem masę uszczelek (klapy, komplet do drzwi kosztowało to fortunę ale przynajmniej wiem ze mam to z głowy. Oprócz tego doszedł Olej 15w40 Liqui Moly z molibdenem i płukankę też od tego samego producenta (nie wiem co było lane i ile razy zmieniane, wolałem się tego pozbyć) pomyślałem ze jak stracę kompresję czy coś to przynajmniej będę wiedzieć na czym stoję (w maluszkach nigdy nie spotkałem się z potwierdzeniem mitu ,,mechaników" więc się nie bałem). Komplet łożysk które wymagały wymiany w kołach, i zwrotnice na przód obniżane 2,5 cala. I jeszcze różne inne rzeczy jakich nie pamiętam.
Tak wygląda na nowych zwrotnicach:) Teraz już nie ma też listwy na tylnej klapie (choć na zdjęciu jeszcze jest).
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Niestety wnętrze pomimo lekkiego ogarnięcia i wywalenia konsoli wciąż wymaga lat świetlnych pracy.
Ciągle coś poprawiam i dłubię i powolutku wychodzę na prostą
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Royce
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 18:47, 01 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
na osttnich zdjęciach wyglada juz fajnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 14:56, 22 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Royce napisał: | na osttnich zdjęciach wyglada juz fajnie |
Zgadzam się z Roycem
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|