Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 17:51, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Imponujące domyślam się, że już nie możesz się doczekać pierwszych kilometrów z nowym silnikiem
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pabllo
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 16:11, 26 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Qcyk napisał: | Imponujące domyślam się, że już nie możesz się doczekać pierwszych kilometrów z nowym silnikiem |
tak właśnie jest, ale już niedługo i będę śmigał garbem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sokol
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Jasło / Rzeszów
|
Wysłany: Sob 14:37, 25 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
gdzie felgi kupowales ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
pabllo
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 21:03, 25 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Sokol napisał: | gdzie felgi kupowales ? |
felgi były załatwiane przez Tykę z UK
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 0:08, 26 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
szkoda tylko, że mws tak daje dupy z rozmiarami 4,5... i nie mają na stanie tego co jest na sklepie. dlatego ja w końcu zrezygnowałem z kupowania u nich.
EDIT: a samochód piękny, moje gratulacje. Bardzo chciałbym go zobaczyć 2.
Ostatnio zmieniony przez majki dnia Nie 0:09, 26 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pabllo
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 14:39, 26 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
masz racje odnośnie felg
co do garba to dzięki
jeśli nic się nie zmieni to 02.10 będę w Warszawie garbem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 10:48, 27 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
pabllo napisał: | masz racje odnośnie felg
co do garba to dzięki
jeśli nic się nie zmieni to 02.10 będę w Warszawie garbem |
SUPER! w końcu się poznamy i zobaczymy garba na żywo na zdjęciach jest imponujący
|
|
Powrót do góry |
|
|
pabllo
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 18:11, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Nic ostatnio nie pisałem a tu pewne zmiany w garbie nastąpiły
Wymieniona została pompa paliwa na CB Performance
Aparat zapłonowy Pertronix Ignitor II z cewką i przewodami
I tak zrobionym garbusem miałem jechać na zlot w Krakowie.
Ale jak to ostatnio u mnie bywa musiało coś wypaść.
Kończyła się regulacja zaworów.
Podejrzenie było, iż kończą się szklanki lub kończy się wałek.
Jednak podczas pracy przy silniku okazało się, iż są to popychacze.
Po wymianie popychaczy byłem gotowy na wyjazd do Krakowa (tak wtedy się wydawało). Zabrałem się z Lirim i Tyką.
Zrobiłem 50km i okazało się, iż olej ucieka mi z garba w dużych ilościach. Decyzja była tylko jedna. Powrót do domu
Teraz garb czeka na chęci właściciela, aby sprawdzi skąd ten wyciek.
Ps. Podziękowania dla Marcina "Liri" za pomoc przy garbie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|