Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Śro 13:49, 21 Kwi 2010 Temat postu: Ukladanka 66' |
|
|
Witam.Trochę już pisze na tym forum i postanowilem przedstawić wam moje graty
W sierpniu poprzedniego roku po nieudanych walkach ze speedsterem na bazie mexa postanowilem że kupie sobie jeszcze jednego garba. Tym razem w miare jeżdzącego.Budżet byl maly... I tak trafilem na tego garba:
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
Jest to 66' w znacznym stopniu "skundlony" dlatego nazwlem go " ukladanka "
[/img][link widoczny dla zalogowanych][img]
Jak widać wymaga opieki.
[/img][link widoczny dla zalogowanych][img]
Silnik to też ukladanka. 1200 na bloku od 1300 ( as41 )
Wnętrz w miarą ogarnięte. Wstawilem tylko fotele które mialy iść do spidiego i pasy.
[img]
[link widoczny dla zalogowanych]
[/img]
Calość jeździla dość mizernie.Zabralem się więc w zime za remont. Na pierwszy ogień poszedl silnik. Będzie to trochę podkręcone 1200.
Ostatnio zmieniony przez bart speedster dnia Śro 14:04, 21 Kwi 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Sokol
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Jasło / Rzeszów
|
Wysłany: Śro 13:57, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
fajny kundelek
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Śro 14:06, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
z drogich rzeczy to trzeba przednie błotniki z lampami leżacymi, jajeczka drogie nie sa, gleba i bedzie git co do silnika to były 1200 na bloku AS41. A co to znaczy lekko podkrecone 1200??
Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Śro 14:07, 21 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Śro 14:11, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki. Postaram sie wkleić jakąś relację z prac nad 1200.
Po rozebraniu wyglądal tak:
[img][link widoczny dla zalogowanych]
[/img]
Narazie jest rozebrany, myty i zweryfikowany. Dziśaj wrócil wal ze szlifu. Jeszcze pare prac i zaczynam montaż.
|
|
Powrót do góry |
|
|
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Śro 14:20, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Drobne mody.
Zmienię Cr na wyszszą, Walek od 1600, glowice od 1300( jeden dolot- mają większy zawór ssący 33mm) i dwa gaźniki ( jeszcze nie wiem jakie, możliwe że podciśnieiowe z motocykla ).Full flow. Wydech VW motorsport + j tub. Dam mu też chlodnicę z1600 + obudowę doghouse. Jak widać idę mocno po kosztach. Taki zlomprojekt
|
|
Powrót do góry |
|
|
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Śro 14:23, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Byly 1200 na as41?
Jestem zdziwiony bo nie spotkalem się z tym w zadnej książce. Ciekawe
Blok jst na szpilkach 10mm.
P.S jajka już zakupione.
Ostatnio zmieniony przez bart speedster dnia Śro 14:24, 21 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Śro 16:36, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Zastanawiam się też nad walkiem w100. Tylko czy trzeba dawać nowe szklanki pod nowy walek? ( na walek jeszcze kasę znajdę, ale szklanki to kolejne 200 pln)
|
|
Powrót do góry |
|
|
renegat
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 20:17, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
bart speedster napisał: | Byly 1200 na as41?
|
Wydaje mi się że sam taki mam. Musiałbym zerknąć na blok. Tyle że mój jest heho en Mexico.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Czw 14:28, 22 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
bart speedster napisał: | , Walek od 1600 |
a wałek nie jest w 1,6 dokładnie taki sam jak w 1,2??
|
|
Powrót do góry |
|
|
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Czw 14:38, 22 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Nie jest. Są male różnice w otwarciu i zamknięciu zaworów. Ok 1,5 stopnia . Wiem że to nie dużo ale zawsze coś. Pozatym taki walek mam za darmo to dlaczego by go nie zapodać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 23:21, 22 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Działaj działaj ciekawy ten pomysł z 1200, ciekawe jak się sprawdzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Pią 17:00, 14 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
W czasie czekania na szlif walu zajelem się korbami i blokiem. Korby trochę odchudzilem ( ok 15 g) i spolerowalem. Może to nie dużo ale jedna nakrętka M10 waży 9 gram.
[img][link widoczny dla zalogowanych]
[/img]
[img][link widoczny dla zalogowanych]
[/img]
Teraz ważą tyle samo (+/- 0,5 g)
Przerobilem też mocowanie chlodnicy pod tą z 1600.
[img][link widoczny dla zalogowanych]
[/img]
[img][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[/img]
Zrobilem FullFlow i pomalowalem blok
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
Wmiędzy czasie odebralem wal i zalożylem korby i resztę
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
PISZĘ TAK KROK PO KROKU ŻEBY WSZYSCY SKORZYSTALI A ZWLASZCZA NOWI W TEMACIE. JAK WIDZICIE COŚ NIE TAK TO KORYGUJCIE. [img][/img]
Ostatnio zmieniony przez bart speedster dnia Pią 18:40, 14 Maj 2010, w całości zmieniany 6 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Pią 17:19, 14 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
W dalszym odcinku mrożąca krew w żylach historia o odzysku kólka walka rozrządu. Iskry,przemoc i plomienie
|
|
Powrót do góry |
|
|
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Sob 19:39, 15 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Jako że nadarzyla się okazja, nabylem walek w100.Niestety na nowe kolo i szklanki nie starczylo kasy.Postanowilem odzyskać stare kolo z seryjnego walka ( stary typ na 3 nity ) i zalożyć stare szklanki ( albo je wpier...li albo będa śmigać ). Co do kola to trzeba bylo wyfrezować otwory pod śruby walka.Inaczej będą chaczyć o pompę oleju. Mi się ta operacja kalkulowala ze względu na zaprzyjeźnionego tokarza.
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
przed...
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
I po zamontowaniu nowego walka.
Ostatnio zmieniony przez bart speedster dnia Sob 19:41, 15 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Sob 19:56, 15 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Zaślepilem też pompe oleju i przerobilem orginalny dekiel pompy dospawywując zewnętrzne wyjście oleju pod FF.
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
Problem z tym jest taki że dekiel się minimalnie odksztalca od spawania i trzeba bo później splanować.
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
Dekiel wyszedl trochę nieokszesany ale kolejna kasa zostala w kieszeni.
Ostatnio zmieniony przez bart speedster dnia Sob 19:59, 15 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|