Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Ukladanka 66'
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy Gości/Visitors' Rides
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Śro 13:49, 21 Kwi 2010    Temat postu: Ukladanka 66'

Witam.Trochę już pisze na tym forum i postanowilem przedstawić wam moje graty Smile
W sierpniu poprzedniego roku po nieudanych walkach ze speedsterem na bazie mexa postanowilem że kupie sobie jeszcze jednego garba. Tym razem w miare jeżdzącego.Budżet byl maly... I tak trafilem na tego garba:
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
Jest to 66' w znacznym stopniu "skundlony" dlatego nazwlem go " ukladanka "
[/img][link widoczny dla zalogowanych][img]
Jak widać wymaga opieki.
[/img][link widoczny dla zalogowanych][img]
Silnik to też ukladanka. 1200 na bloku od 1300 ( as41 )
Wnętrz w miarą ogarnięte. Wstawilem tylko fotele które mialy iść do spidiego i pasy.
[img]
[link widoczny dla zalogowanych]
[/img]
Calość jeździla dość mizernie.Zabralem się więc w zime za remont. Na pierwszy ogień poszedl silnik. Będzie to trochę podkręcone 1200.


Ostatnio zmieniony przez bart speedster dnia Śro 14:04, 21 Kwi 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sokol




Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jasło / Rzeszów

PostWysłany: Śro 13:57, 21 Kwi 2010    Temat postu:

fajny kundelek Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Śro 14:06, 21 Kwi 2010    Temat postu:

z drogich rzeczy to trzeba przednie błotniki z lampami leżacymi, jajeczka drogie nie sa, gleba i bedzie git Smile co do silnika to były 1200 na bloku AS41. A co to znaczy lekko podkrecone 1200??

Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Śro 14:07, 21 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Śro 14:11, 21 Kwi 2010    Temat postu:

Dzięki. Postaram sie wkleić jakąś relację z prac nad 1200.
Po rozebraniu wyglądal tak:
[img][link widoczny dla zalogowanych]
[/img]
Narazie jest rozebrany, myty i zweryfikowany. Dziśaj wrócil wal ze szlifu. Jeszcze pare prac i zaczynam montaż.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Śro 14:20, 21 Kwi 2010    Temat postu:

Drobne mody.
Zmienię Cr na wyszszą, Walek od 1600, glowice od 1300( jeden dolot- mają większy zawór ssący 33mm) i dwa gaźniki ( jeszcze nie wiem jakie, możliwe że podciśnieiowe z motocykla ).Full flow. Wydech VW motorsport Smile + j tub. Dam mu też chlodnicę z1600 + obudowę doghouse. Jak widać idę mocno po kosztach. Taki zlomprojekt Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Śro 14:23, 21 Kwi 2010    Temat postu:

Byly 1200 na as41?
Jestem zdziwiony bo nie spotkalem się z tym w zadnej książce. Ciekawe Smile
Blok jst na szpilkach 10mm.
P.S jajka już zakupione.


Ostatnio zmieniony przez bart speedster dnia Śro 14:24, 21 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Śro 16:36, 21 Kwi 2010    Temat postu:

Zastanawiam się też nad walkiem w100. Tylko czy trzeba dawać nowe szklanki pod nowy walek? ( na walek jeszcze kasę znajdę, ale szklanki to kolejne 200 pln)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
renegat




Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 20:17, 21 Kwi 2010    Temat postu:

bart speedster napisał:
Byly 1200 na as41?

Wydaje mi się że sam taki mam. Musiałbym zerknąć na blok. Tyle że mój jest heho en Mexico.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Czw 14:28, 22 Kwi 2010    Temat postu:

bart speedster napisał:
, Walek od 1600


a wałek nie jest w 1,6 dokładnie taki sam jak w 1,2??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Czw 14:38, 22 Kwi 2010    Temat postu:

Nie jest. Są male różnice w otwarciu i zamknięciu zaworów. Ok 1,5 stopnia . Wiem że to nie dużo ale zawsze coś. Pozatym taki walek mam za darmo to dlaczego by go nie zapodać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 23:21, 22 Kwi 2010    Temat postu:

Działaj działaj Smile ciekawy ten pomysł z 1200, ciekawe jak się sprawdzi Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Pią 17:00, 14 Maj 2010    Temat postu:

W czasie czekania na szlif walu zajelem się korbami i blokiem. Korby trochę odchudzilem ( ok 15 g) i spolerowalem. Może to nie dużo ale jedna nakrętka M10 waży 9 gram.
[img][link widoczny dla zalogowanych]
[/img]
[img][link widoczny dla zalogowanych]
[/img]
Teraz ważą tyle samo (+/- 0,5 g) Smile
Przerobilem też mocowanie chlodnicy pod tą z 1600.
[img][link widoczny dla zalogowanych]
[/img]
[img][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[/img]
Zrobilem FullFlow i pomalowalem blok
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
Wmiędzy czasie odebralem wal i zalożylem korby i resztę
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]

PISZĘ TAK KROK PO KROKU ŻEBY WSZYSCY SKORZYSTALI A ZWLASZCZA NOWI W TEMACIE. JAK WIDZICIE COŚ NIE TAK TO KORYGUJCIE. Laughing [img][/img]


Ostatnio zmieniony przez bart speedster dnia Pią 18:40, 14 Maj 2010, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Pią 17:19, 14 Maj 2010    Temat postu:

W dalszym odcinku mrożąca krew w żylach historia o odzysku kólka walka rozrządu. Iskry,przemoc i plomienie Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Sob 19:39, 15 Maj 2010    Temat postu:

Jako że nadarzyla się okazja, nabylem walek w100.Niestety na nowe kolo i szklanki nie starczylo kasy.Postanowilem odzyskać stare kolo z seryjnego walka ( stary typ na 3 nity ) i zalożyć stare szklanki ( albo je wpier...li albo będa śmigać Very Happy ). Co do kola to trzeba bylo wyfrezować otwory pod śruby walka.Inaczej będą chaczyć o pompę oleju. Mi się ta operacja kalkulowala ze względu na zaprzyjeźnionego tokarza.
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
przed...
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
I po zamontowaniu nowego walka. Cool


Ostatnio zmieniony przez bart speedster dnia Sob 19:41, 15 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Sob 19:56, 15 Maj 2010    Temat postu:

Zaślepilem też pompe oleju i przerobilem orginalny dekiel pompy dospawywując zewnętrzne wyjście oleju pod FF.
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
Problem z tym jest taki że dekiel się minimalnie odksztalca od spawania i trzeba bo później splanować.
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
Dekiel wyszedl trochę nieokszesany Smile ale kolejna kasa zostala w kieszeni.


Ostatnio zmieniony przez bart speedster dnia Sob 19:59, 15 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy Gości/Visitors' Rides Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin