Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotrrr
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: Śro 6:26, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
majki napisał: | kawał dobrej roboty ciekaw jestem koloru  |
kolor bedzie taki jak byl czarny jakos nie moge sie prekonac do innego na garbie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
piotrrr
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: Czw 21:01, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
N o i zaczelo sie wielkie składanie dzis włozyłem nowa podsufitke i tylnia szybe z uszczelka bez klina lakier wyszedl dosc fajnie po złozeniu jeszcze spolerowanie i bedzie gucio
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 8:09, 19 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
brawo brawo dechroming szykuje sie fajny late model powodzenia.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 9:13, 19 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Działaj - koniec już blisko
|
|
Powrót do góry |
|
 |
piotrrr
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: Śro 20:20, 24 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
No i przez ostatnie dni walczyłem ze garba opuscic o pare cm w dól i udało sie metoda która opisła kiedys Łysy moze na przyszły sezon zaopatrze sie pume lub obnizane zwrotnice
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ps. Nie chce sie ktos zamienic na amory obnizane mam nowe KYB gazowe wogóle na nich nie jezdzilem sa troche po szrowane ale to przez te remonty nie zrobiłem na nich ani km.....a tak nie moge zostawic bo amor jest wcisniety do konca i jest beton.....
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Śro 20:47, 24 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
moze to nieprzyjemne co powiem, ale jest źle - zdecydowanie za wysoko ale jesli planujesz wysoki profil opony to powinno być okej a ile obnizyłeś??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
piotrrr
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: Śro 21:04, 24 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Obnizyłem jakies 7cm w porównaniu do tego co było....mam zimowe koła 185/65 i sa idealnie do rantu błotnika dlatego własnie nie wiem ;/a juz wiecej nie chce obnizac bo jakies 8cm mam do ziemi tylko :/ na zdjeciu troche dziko wyglada ale w realu nie ma tragedii
Ostatnio zmieniony przez piotrrr dnia Śro 21:05, 24 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Śro 21:09, 24 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
ja tez obnizałem to mierzyłem na zimówkach 185/65. Ale wiedziałem ze obecne 155/80 maja podobna wysokość. Dasz takie oponki i bedzie git
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 22:05, 24 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
145/80 też powinny być git
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 9:36, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Piotrze. Amortyzatory amortyzatorami ale pamietaj ze jesli obniżasz tylko na samej belce (używając regulatorów) zawsze zawiecha bedzie twardsza... nie wiem czemu tak prawde mówiąc ale... tak jest. stało się tak u mnie (przy 2 roznych belkach) dopiero po założeniu obniżonych zwrotnic i std amorków plus lekkim obniżeniu (mniej więcej wykorzystane 40% calego obniżenia) zawiecha przenia "zaczeła pracować".
spróbuj z tymi amorkami od ascony mam nadzieje pomoze.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Czw 10:05, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
no niewiem, moze i tak jest przy duzym obizeniu, u mnie przy tych ok 2" jest bezproblemowo. Moze minimalnie twardszy jest, ale naprawde nie jest to szczególnie odczuwalne.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 10:10, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
mówię o maxymalnym obniżeniu możliwym na regulowanej belce. napisałem tez że pryz lekkim obniżeniu na belce około 40% było juz ok...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Czw 13:19, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
a no tez o tym słyszałem od innych, sam bym pewnie zglebił wiecej swojego ale bałem sie własnie tego efetu, a z uwagi na brak regulacji... jest jak jest, aczkolwiek fajniej by by mój wyglądał jak by było niżej. a co do profilu opon... pamietam jak u Ciebie były 145/65 a teraz jak sa 155/80, i przy 155/80 wyglada na ostrzejsza glebe mimo ze de facto jest wyzej, wyzszy profil opony bardziej chowa sie w błotniku i stad ten efekt wizualny.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 13:23, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
tak przy 145/65 było za nisko na gumie i tarłem dosc mocno stabilizatorem.
teraz na pelnym profilu osobiście podoba mi się abrdziej (nie lubie nisko profilowych opon)
Łysy poczekaj troche i zalozysz spindle.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Czw 17:22, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
założył bym, ale drogie sa koszmarnie. Wolał bym ta kase przeznaczyć na inne rzeczy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|