Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

moja panoramka
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy Gości/Visitors' Rides
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
crash1




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Nie 9:36, 02 Maj 2010    Temat postu: moja panoramka

W sumie to się nie ma z czym afiszować ale chciałem przedstawić moje dziecko Smile
vw 1303 '74 r
zawieszka to seria lekko obniżona z przodu (sprężyny jamex) i lekko "usztywniona" z tyłu (uretany bug pack)
silnik 1915cc dłubany samodzielnie ,wciąż w stadium regulacyjno- modyfikacyjnym Smile

garbusa żem kupił z ogłoszenia ,wyglądał wtedy ...... jak "german look'er total amateur desing" (po prostu lipnie) usunąłem więc zderzaki , brewki i silnik ....
co miesiąc coś tam w nim naprawiam , częściej jednak wymieniam hehe .....kiedy dotrę do etapu sprawności kwalifikującej go do bezpiecznego poruszania się po drogach , wtedy przejdę do modyfikacji nadwozia (raczej nieznacznych ale zawsze...)

tak wyglądał przed obniżeniem
[img][link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]/img].

a tak po
[img][link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]/img].


Ostatnio zmieniony przez crash1 dnia Nie 10:11, 02 Maj 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_Bartek_




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń--25km-->Bielczyny

PostWysłany: Nie 14:26, 02 Maj 2010    Temat postu:

zacnie wyglada po obniżeniu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sokol




Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jasło / Rzeszów

PostWysłany: Nie 17:53, 02 Maj 2010    Temat postu:

fajny kolorek Smile ladnie wyglada obnizony
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 18:53, 02 Maj 2010    Temat postu:

Nieźle Smile Czyli jednak się coś dzieje w tym kraju. Brawo!
Możesz coś więcej o silniku napisać?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crash1




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Pon 7:53, 03 Maj 2010    Temat postu:

JASNE Very Happy
Panowie i Panie przed wami budowana z wielkim rozmachem , lecz w nie wielkim pokoju na warszawskim Muranowie jednostka napędowa -czterocylindrowy bokser o pojemności 1915cm ;
pojemność uzyskano poprzez zastosowanie wału korbowego o standardowym skoku 69 mm oraz tłoków w rozmiarze 94 mm (korbowody std VW)
wał z przeciwwagami 69mm
wałek rozrządu W110 + kółko alu
tłoki(kute) + cylindry MAHLE 94mm
blok AS 41 rozwiercony
głowice 041 (podobno "magnum") 39mm x 35,5mm zrobiłem lekki porting (polerowanie kanałów ,owal dolotów ,dotarcie zaworów Wink .....wyszło średnio hehehe)
pompa oleju HD z bocznym filtrem wmiennym
pompa paliwa std
gażniki WEBER IDF 40 + trąbki średnie Embarassed + kolektory EMPI
wałki klawiatur std (już nie długo)
popychacze std
układ wydechowy : kolektor competiton 1 3/4 cala + tłumik Bug Pack1 5/8cala MONDO (uwielbiam go)
oblachowanie seryjne
filterek breathe'era
nowe przewody wn
aparat zapłonowy BOSCH std
cewka na razie POLSKI WYRÓB PAŃSTWOWY (kupiony na próbę ale działa)

w planie nowe wałki klawiatur ,dodatkowa miska oleju ,leprze pokrywy zaworów ,nowe sprzęgło ;

jak na wyrób własny to silnik mogę zaliczyć (JAK NA RAZIE)do udanych Laughing acz zobaczymy w przyszłości co przyniesie katowanie ....los oczywiście miałem rzec ,lada dzień przyjdzie nowa miska oleju kilka uszczeleczek i tulejki tylnych wahaczy...(sory miało być o silniku)
pare fotek gratów przed złożeniem
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
a tak w całości
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
stopień sprężania 8,7 charakterystyka miała być uliczna (do użytku codziennego) parę rzeczy będzie do poprawy jak np:malowanie wydechu ,nowe świece ,wyższe filtry gażników etc.etc. Wink Wink Wink


Ostatnio zmieniony przez crash1 dnia Pon 8:31, 03 Maj 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 15:32, 03 Maj 2010    Temat postu:

Witaj,

skoro jeździ wpadaj 8-9 na bemowo na mans day sprawdzić jak poradzi sobie na 1/4 mili.

pozdrawiam
Tomek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crash1




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Pon 18:58, 03 Maj 2010    Temat postu:

dzięki za zaproszenie Very Happy pewnie wpadne bez garba bo jeszcze musze wymienić pompę hamulcową i po dociągać parę pierdół .....dość istotnych w brew pozorom Shocked , po patrze na razie jak to robią zawodowcy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Wto 8:40, 04 Maj 2010    Temat postu:

a jakie dalsze plany co do stylistyki auta??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crash1




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Wto 12:01, 04 Maj 2010    Temat postu:

Chciał bym wymienić stopnie na standardowe albo przerobić te co mam żeby były węższe, a z czasem ogarnąć felgi ..."Rader'y" mnie się podobujom i trysnąć hama na oliwkowy pół - mat ,ale może mi się odwidzieć bo mam parę pomysłów jak dla mnie ciekawych i łatwych do zrealizowania więc...zobaczymy Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dunde (dandi)
SSVWF-Team



Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 13:10, 04 Maj 2010    Temat postu:

crash1 napisał:
Chciał bym wymienić stopnie na standardowe albo przerobić te co mam żeby były węższe, a z czasem ogarnąć felgi ..."Rader'y" mnie się podobujom i trysnąć hama na oliwkowy pół - mat ,ale może mi się odwidzieć bo mam parę pomysłów jak dla mnie ciekawych i łatwych do zrealizowania więc...zobaczymy Wink

Co do Rader'ów to wydaje mi się że nie wystepują jako 4x130.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crash1




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Wto 17:32, 04 Maj 2010    Temat postu:

większość kół które mi się podobają są w rozstawie 5x205 ......
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dunde (dandi)
SSVWF-Team



Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 19:11, 04 Maj 2010    Temat postu:

Mam ten sam problem Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Śro 0:13, 05 Maj 2010    Temat postu:

tyle ze w rurowcu mozna bez problemu załozyć bebny starego typu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 12:40, 05 Maj 2010    Temat postu:

Tylko po co? Doceniam wygląd układu 5x205, ale techniczne postarzanie samochodu nie ma dla mnie żadnego sensu logicznego zwłaszcza, jeśli zamierza się drastycznie zwiększyć moc. Poza tym późny model na wczesnych kołach.... hmm... W '67 czy '66, gdzie w nie których wersjach były różne bębny to jeszcze OK, ale takie postarzanie dla postarzania mi sie nie podoba Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Śro 12:44, 05 Maj 2010    Temat postu:

no kaman, np saunusa mex zły jest na empi 5?? nie ma sensu?? wobec tego Majki, zakładaj spowrotem stopy słonia, bo to bez sensu!! Smile Chyba chodzi o to zeby auto w całosci wygladało fajnie i spojnie.

taki przykład pozatym: Mi bardzo podobaja sie centerline ale jak bym miał kupić to tylko 5x205 bo podobaja mio sie znacznie bardziej. Mysle ze do mojego auta wygladały by ok.

wiadomo ze postawienie panoramy na stalówkach 5x205 by wygladało beznadziejnie Wink


Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Śro 12:45, 05 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy Gości/Visitors' Rides Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin