Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Nie 9:36, 02 Maj 2010 Temat postu: moja panoramka |
|
|
W sumie to się nie ma z czym afiszować ale chciałem przedstawić moje dziecko
vw 1303 '74 r
zawieszka to seria lekko obniżona z przodu (sprężyny jamex) i lekko "usztywniona" z tyłu (uretany bug pack)
silnik 1915cc dłubany samodzielnie ,wciąż w stadium regulacyjno- modyfikacyjnym
garbusa żem kupił z ogłoszenia ,wyglądał wtedy ...... jak "german look'er total amateur desing" (po prostu lipnie) usunąłem więc zderzaki , brewki i silnik ....
co miesiąc coś tam w nim naprawiam , częściej jednak wymieniam hehe .....kiedy dotrę do etapu sprawności kwalifikującej go do bezpiecznego poruszania się po drogach , wtedy przejdę do modyfikacji nadwozia (raczej nieznacznych ale zawsze...)
tak wyglądał przed obniżeniem
[img][link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]/img].
a tak po
[img][link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]/img].
Ostatnio zmieniony przez crash1 dnia Nie 10:11, 02 Maj 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
_Bartek_
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toruń--25km-->Bielczyny
|
Wysłany: Nie 14:26, 02 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
zacnie wyglada po obniżeniu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sokol
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Jasło / Rzeszów
|
Wysłany: Nie 17:53, 02 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
fajny kolorek ladnie wyglada obnizony
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 18:53, 02 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Nieźle Czyli jednak się coś dzieje w tym kraju. Brawo!
Możesz coś więcej o silniku napisać?
|
|
Powrót do góry |
|
|
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pon 7:53, 03 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
JASNE
Panowie i Panie przed wami budowana z wielkim rozmachem , lecz w nie wielkim pokoju na warszawskim Muranowie jednostka napędowa -czterocylindrowy bokser o pojemności 1915cm ;
pojemność uzyskano poprzez zastosowanie wału korbowego o standardowym skoku 69 mm oraz tłoków w rozmiarze 94 mm (korbowody std VW)
wał z przeciwwagami 69mm
wałek rozrządu W110 + kółko alu
tłoki(kute) + cylindry MAHLE 94mm
blok AS 41 rozwiercony
głowice 041 (podobno "magnum") 39mm x 35,5mm zrobiłem lekki porting (polerowanie kanałów ,owal dolotów ,dotarcie zaworów .....wyszło średnio hehehe)
pompa oleju HD z bocznym filtrem wmiennym
pompa paliwa std
gażniki WEBER IDF 40 + trąbki średnie + kolektory EMPI
wałki klawiatur std (już nie długo)
popychacze std
układ wydechowy : kolektor competiton 1 3/4 cala + tłumik Bug Pack1 5/8cala MONDO (uwielbiam go)
oblachowanie seryjne
filterek breathe'era
nowe przewody wn
aparat zapłonowy BOSCH std
cewka na razie POLSKI WYRÓB PAŃSTWOWY (kupiony na próbę ale działa)
w planie nowe wałki klawiatur ,dodatkowa miska oleju ,leprze pokrywy zaworów ,nowe sprzęgło ;
jak na wyrób własny to silnik mogę zaliczyć (JAK NA RAZIE)do udanych acz zobaczymy w przyszłości co przyniesie katowanie ....los oczywiście miałem rzec ,lada dzień przyjdzie nowa miska oleju kilka uszczeleczek i tulejki tylnych wahaczy...(sory miało być o silniku)
pare fotek gratów przed złożeniem
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
a tak w całości
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
stopień sprężania 8,7 charakterystyka miała być uliczna (do użytku codziennego) parę rzeczy będzie do poprawy jak np:malowanie wydechu ,nowe świece ,wyższe filtry gażników etc.etc.
Ostatnio zmieniony przez crash1 dnia Pon 8:31, 03 Maj 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 15:32, 03 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Witaj,
skoro jeździ wpadaj 8-9 na bemowo na mans day sprawdzić jak poradzi sobie na 1/4 mili.
pozdrawiam
Tomek.
|
|
Powrót do góry |
|
|
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pon 18:58, 03 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
dzięki za zaproszenie pewnie wpadne bez garba bo jeszcze musze wymienić pompę hamulcową i po dociągać parę pierdół .....dość istotnych w brew pozorom , po patrze na razie jak to robią zawodowcy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Wto 8:40, 04 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
a jakie dalsze plany co do stylistyki auta??
|
|
Powrót do góry |
|
|
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Wto 12:01, 04 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Chciał bym wymienić stopnie na standardowe albo przerobić te co mam żeby były węższe, a z czasem ogarnąć felgi ..."Rader'y" mnie się podobujom i trysnąć hama na oliwkowy pół - mat ,ale może mi się odwidzieć bo mam parę pomysłów jak dla mnie ciekawych i łatwych do zrealizowania więc...zobaczymy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dunde (dandi)
SSVWF-Team
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 13:10, 04 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
crash1 napisał: | Chciał bym wymienić stopnie na standardowe albo przerobić te co mam żeby były węższe, a z czasem ogarnąć felgi ..."Rader'y" mnie się podobujom i trysnąć hama na oliwkowy pół - mat ,ale może mi się odwidzieć bo mam parę pomysłów jak dla mnie ciekawych i łatwych do zrealizowania więc...zobaczymy |
Co do Rader'ów to wydaje mi się że nie wystepują jako 4x130.
|
|
Powrót do góry |
|
|
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Wto 17:32, 04 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
większość kół które mi się podobają są w rozstawie 5x205 ......
|
|
Powrót do góry |
|
|
dunde (dandi)
SSVWF-Team
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 19:11, 04 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Mam ten sam problem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Śro 0:13, 05 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
tyle ze w rurowcu mozna bez problemu załozyć bebny starego typu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 12:40, 05 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Tylko po co? Doceniam wygląd układu 5x205, ale techniczne postarzanie samochodu nie ma dla mnie żadnego sensu logicznego zwłaszcza, jeśli zamierza się drastycznie zwiększyć moc. Poza tym późny model na wczesnych kołach.... hmm... W '67 czy '66, gdzie w nie których wersjach były różne bębny to jeszcze OK, ale takie postarzanie dla postarzania mi sie nie podoba
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Śro 12:44, 05 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
no kaman, np saunusa mex zły jest na empi 5?? nie ma sensu?? wobec tego Majki, zakładaj spowrotem stopy słonia, bo to bez sensu!! Chyba chodzi o to zeby auto w całosci wygladało fajnie i spojnie.
taki przykład pozatym: Mi bardzo podobaja sie centerline ale jak bym miał kupić to tylko 5x205 bo podobaja mio sie znacznie bardziej. Mysle ze do mojego auta wygladały by ok.
wiadomo ze postawienie panoramy na stalówkach 5x205 by wygladało beznadziejnie
Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Śro 12:45, 05 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|