Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 15:18, 05 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
mi tam się podobają ,jak miał bym zmieniać a kiedyś to zrobie to są na pierwszym miejscu , a z 4x130 to w sumie tylko Centerline'y bo na nich garbus wygląda naprawdę ostro tylko że podobno te felgi są dość delikatne wbrew pozorom ...a skoro tak to już nie dla mnie takie felgi
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Śro 16:02, 05 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
z tego co wiem sa wersje dragowe, delikstne i drogowe, wytrzymalsze. Ale takie podróbki z MWS jak ma rebel wydaja sie być mocne, pozatym wygladaja naprawde git. Z tym ze orginalnych centerline nie widziałem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 16:11, 05 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Jasne, że wolałbym oryginalne Center Line'y. Rzecz w tym, że niestety nie miałem pomysłu, jak je sprowadzić z USA, a w UE kosztują majątek.
Repliki MWS wyglądowo dają rade, poza tym to kute aliminium, więc mocne. Orygiały to tłoczone blachy alu i dlatego są takie mega lekkie.
Te moje ważą 7,2kg/sztuka, więc na moim poziomie zabawy i tak są wystarczające.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Śro 16:32, 05 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
no wg mnie sa git. Tymbardziej ze cena 93Ł x 4,7 x 4szt ~ 1750pln + transport. Wogole to jak przyjdzie jakiś piekny dzień to chciałbym je do swojego przymierzyć
|
|
Powrót do góry |
|
 |
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 19:29, 05 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
tak mnie zaciekawiło jak by te felgi w moim wyglądały że zrobiłem wkleikę
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
no i ...wiadomo trochę by było inaczej ''w realu'' ale gdyby było w 80% bliskie prawdzie to faktycznie jakoś dziwnie....
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 0:24, 06 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Łysy napisał: | no wg mnie sa git. Tymbardziej ze cena 93Ł x 4,7 x 4szt ~ 1750pln + transport. Wogole to jak przyjdzie jakiś piekny dzień to chciałbym je do swojego przymierzyć  |
Proszę bardzo
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Czw 7:20, 06 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
crash1 napisał: | tak mnie zaciekawiło jak by te felgi w moim wyglądały że zrobiłem wkleikę
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
no i ...wiadomo trochę by było inaczej ''w realu'' ale gdyby było w 80% bliskie prawdzie to faktycznie jakoś dziwnie.... |
dla mnie wyglada to ciekawie. Tylko niewiem czy da sie bębny 5x205 zamontować z przodu w panoramie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Czw 10:05, 06 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się że Góral z Koźmina ma teraz takie kółka w swojej 03. Trza by Bacy zapytać.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 11:38, 06 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Chyba są Radary 17tki z rozstawem jakimś kulturalnym, bo niubitle widziałem na nich...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Czw 13:06, 06 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
A i owszem. mysle ze coś koło 5x112. Ale 17?? blee
|
|
Powrót do góry |
|
 |
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 19:28, 09 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
no nareszcie
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 19:18, 19 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
aktualizuję :DRLA 40 skonfigurowane przez Gabi-car'a (od niego z resztą zakupione) ,bo moje IDF'y nadawały się do kompleksowej regeneracji ,nowa chłodnica oleju ,zapłon 003+cewka'' RED bosch'' i pompa elektryczna paliwa od Tyki zdjęcia poniżej ...[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 10:32, 20 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
jak się sprawują te zabawki? jak chłodnica? Jak się jeździ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Czw 13:40, 20 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
wszystko zaczyna działać tak jak powinno od kiedy mam te Delki , autko lepiej jeżdzi i brzmi ,jednak dobre części z dobrego sprawdzonego żródła to wydatek który się opłaca ,a chłodnica bez włączonego wentylatora spokojnie daję rade przy spokojnej jeżdzie , jak się troszkę po katuje to trzeba wentylator załączyć ale jak na razie podczas ''cyklu mieszanego '' w sensie -przekat -spokój i tak parę razy wskażnik stanął na 110*C .... jak nic się nie urodzi nowego to następnym wyzwaniem będzie blacha ...mam nadzieje że na lato : )
Ostatnio zmieniony przez crash1 dnia Czw 13:42, 20 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 14:30, 20 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
fajnie że już jeździ. nie pamiętam ale pompa faceta chyba powinna być poziomo (ale dobrze sprawdź w instrukcji).
Polecam zmienić obudowę na 36hp bo możesz mieć problem z opieraniem się gaźników o obudowę (i przy ssaniu i ciut poniżej) a co za tym idzie nie dokręcone kolektory = lewe powietrze.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|