Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sokol
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Jasło / Rzeszów
|
Wysłany: Nie 14:56, 07 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
To coz to za silnik teraz masz Majku w Garbie ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 14:57, 07 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Sokol napisał: | To coz to za silnik teraz masz Majku w Garbie ? |
majki napisał: | jest to 1600 na pojedynczym soleksie jak widać. aczkolwiek ma dłubnięty wałek made by Czarek, ma ostro splanowane głowice, czyli stopień sprężania jest wyczesany zapłon z 1,9 czyli pertroniks + cewka + przewody msd, no i sportowy wydech |
jest napisane wyzej
Ostatnio zmieniony przez baca dnia Nie 15:02, 07 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 17:45, 07 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
he he
silnik spisuje się bardzo dobrze. ma przejechane powyżej 300 km, nie grzeje się, w korkach również nie ma problemów. wkręca się na obroty bardzo ładnie. moc jest oczywiście mniejsza niż w poprzednim silniku i jest to odczuwalne... no ale nie można liczyć że 1,6 będzie jeździł jak 1,9.
poza tym musiałem wywalić ten filterek na wlewie oleju i dałem zamiast tego przewód do filtra na gaźniku. zauważyłem po ostrym deszczu, że chciała się przez niego przedostać woda...
jestem na prawdę zadowolony z wydechu... pięknie brzmi, na wyższych obrotach bajka. poza tym nie jest zbyt głośny-uciążliwy
olej nigdzie nie kapie... co więcej.. chyba tyle na teraz. jak nabiję więcej kilometrów to w tedy napiszę więcej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sokol
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Jasło / Rzeszów
|
Wysłany: Nie 18:57, 07 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
no dobra dobra teraz bede czytal wczesniejsze wszystkie posty Majki a jak wychodzisz z spalaniem ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 19:02, 07 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
nie liczyłem, tylko zalewam nie ma sensu liczyć ile spala na docieraniu no chyba, że kogoś to wyjątkowo interesuje mnie nie;)
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 13:43, 11 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
dorwałem meksykańskie sarape
do naby granta dopasowałem vw-ejowskie odbijanie kierunków i klakson
no i wymiana oleju po 500 km i regulacje
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 22:54, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Powiem tak - siedziałem w środku - siedzenia bajka kierownica - bajka zrobiło się dużo miejsca, garb na prawdę dużo zyskał po ostatnich modyfikacjach, silniczek ładnie cyka,Koła są git - szczerze - w tej chwili jest to najładniejsza panorama po modyfikacjach w PL Ja bym już nic w niej nie zmieniał - tylko jeździł i się nią cieszył, a Majki już zrobi jak będzie chciał
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 0:37, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
dzięki teraz będę zajmował się powoli blacharką, tak żeby już wszystko było na miejscu no i oczywiście dopracowywał szczegóły. większych modyfikacji silnikowych raczej nie będzie - garb musi być sprawny na prawdopodobnie dwie duże podróże w to lato
Ostatnio zmieniony przez majki dnia Pon 0:51, 15 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 23:23, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
dzisiaj udało mi się podziałać przy garbie do zmiany poszła mydelniczka i guma pod nią
wybijanie tulejek... tulejki są do nowszego IRSa. na szczęście poszło gładko.
uretan już założony i posmarowany
wszystko na miejscu
udało mi się też naprawić kilka denerwujących pierdół jak nie zaskakujący na zapadki ręczny i poszperałem przy tulejce w kolumnie kierowniczej ponieważ miałem luz na kierownicy (nie związany z przekładnią)
tak więc dzień dość owocny w robotę
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 23:34, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ile wyniosły cie graty do mydelcziczki/gumy do niej?
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 23:51, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
58 pln pokrywki i 53 gumy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 19:21, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
a tak wyglądała guma z drugiej strony... teraz już git malina
zmontowałem też metalową opaskę mocującą sqp do sphagetti. podciągnęło go to troszkę w górę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 11:38, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
teraz ocena dla uretanowych gum generalnie nigdy nie miałem z nimi problemu, a teraz zonk. pod mydelniczkami gdzie idą duże naprężenia, zaczęły skrzypieć!!! nie wiem czy dostała się woda, czy co, ale skrzypią, co jest trochę wkur... oczywiście sowicie je nasmarowałem wcześniej... popsikam jeszcze jakimiś wazelinami jak nie pomoże to będę za jakiś czas ściągał i zakładał normalne czarne...
dzisiaj podejmuję walkę z ogrzewaniem jeden z tunelów do linek mam strasznie zapchany, już 3 próby podejmowałem dzisiaj kolejny patent pójdzie w ruch
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 11:52, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Majk a pamiętasz jak się mnie o te uretany pytaleś
powiedziałem ze będą piszczeć
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 12:14, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
TYKA napisał: | Majk a pamiętasz jak się mnie o te uretany pytaleś
powiedziałem ze będą piszczeć |
kurde :/ nie pamiętałem... żadne inne mi nie piszczą... no trudno jak nie podziała smarowidło to je wywalam i wsadzam czarne. szkoda tylko podwójnej roboty.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|