Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Majki - '72 VW 1303
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy Gości/Visitors' Rides
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sokol




Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jasło / Rzeszów

PostWysłany: Nie 14:56, 07 Cze 2009    Temat postu:

To coz to za silnik teraz masz Majku w Garbie ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 14:57, 07 Cze 2009    Temat postu:

Sokol napisał:
To coz to za silnik teraz masz Majku w Garbie ?


majki napisał:
jest to 1600 na pojedynczym soleksie jak widać. aczkolwiek ma dłubnięty wałek made by Czarek, ma ostro splanowane głowice, czyli stopień sprężania jest wyczesany Wink zapłon z 1,9 czyli pertroniks + cewka + przewody msd, no i sportowy wydech Smile



jest napisane wyzej Smile


Ostatnio zmieniony przez baca dnia Nie 15:02, 07 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 17:45, 07 Cze 2009    Temat postu:

he he

silnik spisuje się bardzo dobrze. ma przejechane powyżej 300 km, nie grzeje się, w korkach również nie ma problemów. wkręca się na obroty bardzo ładnie. moc jest oczywiście mniejsza niż w poprzednim silniku i jest to odczuwalne... no ale nie można liczyć że 1,6 będzie jeździł jak 1,9.

poza tym musiałem wywalić ten filterek na wlewie oleju i dałem zamiast tego przewód do filtra na gaźniku. zauważyłem po ostrym deszczu, że chciała się przez niego przedostać woda...

jestem na prawdę zadowolony z wydechu... pięknie brzmi, na wyższych obrotach bajka. poza tym nie jest zbyt głośny-uciążliwy Smile

olej nigdzie nie kapie... co więcej.. chyba tyle na teraz. jak nabiję więcej kilometrów to w tedy napiszę więcej Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sokol




Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jasło / Rzeszów

PostWysłany: Nie 18:57, 07 Cze 2009    Temat postu:

no dobra dobra teraz bede czytal wczesniejsze wszystkie posty Razz Smile Majki a jak wychodzisz z spalaniem ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 19:02, 07 Cze 2009    Temat postu:

nie liczyłem, tylko zalewam Wink nie ma sensu liczyć ile spala na docieraniu no chyba, że kogoś to wyjątkowo interesuje Wink mnie nie;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 13:43, 11 Cze 2009    Temat postu:

dorwałem meksykańskie sarape Smile




do naby granta dopasowałem vw-ejowskie odbijanie kierunków i klakson




no i wymiana oleju po 500 km i regulacje Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 22:54, 14 Cze 2009    Temat postu:

Powiem tak - siedziałem w środku - siedzenia bajka Smile kierownica - bajka Smile zrobiło się dużo miejsca, garb na prawdę dużo zyskał po ostatnich modyfikacjach, silniczek ładnie cyka,Koła są git - szczerze - w tej chwili jest to najładniejsza panorama po modyfikacjach w PL Razz Ja bym już nic w niej nie zmieniał - tylko jeździł i się nią cieszył, a Majki już zrobi jak będzie chciał Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 0:37, 15 Cze 2009    Temat postu:

dzięki Very Happy teraz będę zajmował się powoli blacharką, tak żeby już wszystko było na miejscu Smile no i oczywiście dopracowywał szczegóły. większych modyfikacji silnikowych raczej nie będzie - garb musi być sprawny na prawdopodobnie dwie duże podróże w to lato Smile

Ostatnio zmieniony przez majki dnia Pon 0:51, 15 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 23:23, 16 Cze 2009    Temat postu:

dzisiaj udało mi się podziałać przy garbie Smile do zmiany poszła mydelniczka i guma pod nią Smile




wybijanie tulejek... tulejki są do nowszego IRSa. na szczęście poszło gładko.



uretan już założony i posmarowany



wszystko na miejscu



udało mi się też naprawić kilka denerwujących pierdół jak nie zaskakujący na zapadki ręczny i poszperałem przy tulejce w kolumnie kierowniczej ponieważ miałem luz na kierownicy (nie związany z przekładnią)

tak więc dzień dość owocny w robotę Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 23:34, 16 Cze 2009    Temat postu:

Ile wyniosły cie graty do mydelcziczki/gumy do niej?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 23:51, 16 Cze 2009    Temat postu:

58 pln pokrywki i 53 gumy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 19:21, 17 Cze 2009    Temat postu:



a tak wyglądała guma z drugiej strony... teraz już git malina Smile

zmontowałem też metalową opaskę mocującą sqp do sphagetti. podciągnęło go to troszkę w górę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 11:38, 23 Cze 2009    Temat postu:

teraz ocena dla uretanowych gum Wink generalnie nigdy nie miałem z nimi problemu, a teraz zonk. pod mydelniczkami gdzie idą duże naprężenia, zaczęły skrzypieć!!! nie wiem czy dostała się woda, czy co, ale skrzypią, co jest trochę wkur... oczywiście sowicie je nasmarowałem wcześniej... popsikam jeszcze jakimiś wazelinami Wink jak nie pomoże to będę za jakiś czas ściągał i zakładał normalne czarne...

dzisiaj podejmuję walkę z ogrzewaniem Wink jeden z tunelów do linek mam strasznie zapchany, już 3 próby podejmowałem Wink dzisiaj kolejny patent pójdzie w ruch Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 11:52, 23 Cze 2009    Temat postu:

Majk a pamiętasz jak się mnie o te uretany pytaleś Smile
powiedziałem ze będą piszczeć Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 12:14, 23 Cze 2009    Temat postu:

TYKA napisał:
Majk a pamiętasz jak się mnie o te uretany pytaleś Smile
powiedziałem ze będą piszczeć Very Happy


kurde :/ nie pamiętałem... żadne inne mi nie piszczą... no trudno jak nie podziała smarowidło to je wywalam i wsadzam czarne. szkoda tylko podwójnej roboty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy Gości/Visitors' Rides Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Następny
Strona 7 z 13

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin