Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Elbląg
|
Wysłany: Czw 11:12, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
czyby daily driver mial byc szybszy od wymiatacza
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 11:19, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Marcin napisał: | czyby daily driver mial byc szybszy od wymiatacza |
nawet na samym silniku z Wymiatacza byłby szybszy bo parę kilo lżejszy
Majku teoretycznie się przyzwyczaiłem już do Twoich ciągłych zmian w planach, ale chyba jeszcze nie do końca bo wciąż mnie zadziwiasz
Zdradź trochę szczegółów nie bądź wiśnia
Ostatnio zmieniony przez Qcyk dnia Czw 11:20, 26 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Elbląg
|
Wysłany: Czw 11:46, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
wspominal cos, ze korci go oldschoolowy 1641 na pojedynczym gazniku - moze to to?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 11:57, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Marcin napisał: | wspominal cos, ze korci go oldschoolowy 1641 na pojedynczym gazniku - moze to to? |
To i ja słyszałem nawet co nieco o tym projekcie wiem
Ale mnie bardziej zastanawia co będzie z 1914 które idzie w odstawkę na razie...
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 12:03, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
damn..... o 1641 to nawet ja slyszalem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 12:09, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Majku mówił, ze to tajemnica a wszyscy wiedzą hehehe
Ostatnio zmieniony przez Qcyk dnia Czw 12:09, 26 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 13:46, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
ech u was cos w tajemnicy utrzmać...
1914 będzie dopracowane i trochę pozmieniane. chwilowo nie będzie jeździc.
EDIT: jak będziesz chciał Qcu to będę sprzedawał te skrecane przewody paliwowe
Ostatnio zmieniony przez majki dnia Czw 13:49, 26 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 13:56, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
majki napisał: | ech u was cos w tajemnicy utrzmać...
1914 będzie dopracowane i trochę pozmieniane. chwilowo nie będzie jeździc.
EDIT: jak będziesz chciał Qcu to będę sprzedawał te skrecane przewody paliwowe |
hm...te z summita? \
a co tam jeszcze masz na sprzedaż?
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 14:26, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Qcyk napisał: |
a co tam jeszcze masz na sprzedaż? |
no wlasnie ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 14:29, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
baca napisał: | Qcyk napisał: |
a co tam jeszcze masz na sprzedaż? |
no wlasnie ?? |
wieczorem napiszę. myślę co mi się przyda co nie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ronin
przyjaciel klubu
Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 15:22, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
majki napisał: | ech u was cos w tajemnicy utrzmać...
1914 będzie dopracowane i trochę pozmieniane. chwilowo nie będzie jeździc.
EDIT: jak będziesz chciał Qcu to będę sprzedawał te skrecane przewody paliwowe |
Skoro będzie dopracowane a sprzedaje stuff, który można wykorzystać w n/a to nic innego tylko TURBO się szykuje Zgadłem??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 15:30, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Majki ma za ostry wałek do turbo chyba ja bym obstawiał EFI +intro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Renifer
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 15:33, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
wytryski
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ronin
przyjaciel klubu
Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 16:04, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Qcyk napisał: | Majki ma za ostry wałek do turbo chyba ja bym obstawiał EFI +intro |
Patrząc na Majka mody to rozłożenie silnika to pestka
To co mamy już trzy wersje:
1. Turbo
2. EFI + NOS
3. Wytryski
Majki może jakiś gadżet z wyprzedaży garażowj dla tego kto zgadnie??
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 19:29, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no więc jak pewnie większości wiadomo w 1914 pojawił sie luz na wale, nie duży, ale się pojawił. silnik został wyjęty leży sobie w garażu i czeka na wenę i $$
postanowiłem zająć się dopieszczeniem środka i zbudowaniem lekko dłubniętego 1600.
wklejam kilka zdjęć gratów, mam jeszcze kilka innych, ale nie porobiłem im zdjęć
całe oblachowanie poszło do proszku i piasku w czarny półmat. pomalowałem również kolektor i kolanka, podstawę alternatora i takie tam
w czarnym pojawił się czerwony środek. niedługo wrzucę foty jak się prezentuje
szyny omp sam montowałem. trochę trzeba je było przerobić, ale dało rade
zawsze mi się to podobało
Ostatnio zmieniony przez majki dnia Nie 19:39, 10 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|