Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Gorbaczow 1303
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy Gości/Visitors' Rides
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Nie 18:33, 04 Lip 2010    Temat postu: Gorbaczow 1303

Oto mój codzienny dupowóz - VW 1303S '73 Very Happy

- silniczek 1,6 13 tys. km po kapitalce
- zawieszenie obniżone przód białe sprężyny, tył o pół ząbka
- poszerzane stalówki
- środek raczej seryjny, fotele od mexa, dodatkowe zegary temp i ciśnienia oleju

W rozległych planach:
- obniżenie przodu (jeszcze za wysoki jak dla mnie Very Happy )
- skompletowanie osprzętu i założenie idf 36 (gaźniki od Garbi-Cara leżą już chyba w kartonie z 3 lata :/ )
- wydech spaghetti + tłumik california
- w środku zmiana kierownicy i shiftera, obrotomierz, fotele raczej seria bo kanapa zostaje
- kółka sprintstar lub baby fuchs
- wiecznie odkładany remont blachy

Na jakieś grubsze sprawy na razie nie ma czasu i kasy bo autko jest codziennie eksploatowane no i za pół roku obrona więc nie w głowie mi teraz rozbieranie Garba Smile Z resztą typ 3 stoi już rozebrany Wink

Kilka fotek - za ładny może nie jest, ale jeździ codziennie bez kłopotu







Ostatnio zmieniony przez marjas dnia Nie 18:34, 04 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Sob 17:42, 10 Lip 2010    Temat postu:

Zegary VDO już są, brakuje tylko czujników:

Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Nie 15:26, 08 Sie 2010    Temat postu:

Trochę podłubałem przy sobocie:



Wymiana filtrów i wężyków paliwowych Wink

Z niecierpliwością czekam na wypłatę i zakup nowych zabawek, tylko nie mogę się zdecydować czy założyć idfy czy obniżyć przód Razz

Pojawił się też problem. Jak ktoś jedzie z tyłu to koła o błotniki obcierają na dziurach i zakrętach :/ Wymiana amorów z olejowych na gazy pomoże?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 16:20, 09 Sie 2010    Temat postu:

A jakie masz opony z tyłu? ja kiedyś miałem 185 to tarły na gazowych jak i na olejowych - tylko mój garb lekko krzywy jest Wink na 165 nic nie trze - generalnie twardość amortyzatorów nie ma tu nic do rzeczy - raczej ew. geometria tyłu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Wto 0:51, 10 Sie 2010    Temat postu:

Z tyłu są 195/65 na feldze 6 cali. No i tył obniżony jeden ząbek w prawo drugi w lewo, czyli o najmniejszy zakres.

Ale jakbym założył te gazówki to może by się tak nie kładł na zakrętach i było by lepiej?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Wto 7:02, 10 Sie 2010    Temat postu:

ja mam 195/65 na feldze 5,5" i absolutnie nic nie trze. W 1303 miałem 185/65 na feldze 6,5" i tez nie tarło. Jakie masz błotniki? orgnały? Laminaty? moze trzeba powalczyć z rantem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Wto 12:22, 10 Sie 2010    Temat postu:

Błotniki metal oryginał. W sumie można by dogiąć rancik trochę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Pią 11:19, 20 Sie 2010    Temat postu:

I wreszcie przyszły długo oczekiwane graty Very Happy



Twist od Bestya super Smile Muszę jeszcze dokupić uszczelki pod gaziory, trójnik do paliwa i uretanowe poduszki do skrzyni - od razu się zmieni. Myślę że w przyszłym tygodniu zacznę działać Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 17:50, 20 Sie 2010    Temat postu:

gratulowac Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Sob 0:16, 28 Sie 2010    Temat postu:


Silnik już w Garbie, czekam na uszczelki pod gaźniki...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 23:37, 28 Sie 2010    Temat postu:

No proszę Smile Gratulacje Smile rozumiem, że zakładasz uszczelki i jazda?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Nie 14:13, 29 Sie 2010    Temat postu:

Jak odpali to jazda Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Pią 19:29, 03 Wrz 2010    Temat postu:

No i odpalił Very Happy W porównaniu z solexem wrażenia są super, chociaż nie jest jeszcze wyregulowany. Proszę nie zwracać uwagi na wąż ogrodowy - nie starczyło już kasy na odmę, ale będzie po wypłacie Smile Została do ogarnięcia elektryka bo jakoś mi się nie podoba ta wiązka cała. Chce jeszcze dokupić compu-fire.



Pokrywy okienek z blachy ocynkowanej, od wewnątrz pomalowane na czarno.


I jeszcze problem. Cieknie mi trochę z tej śruby, to jest jakiś kanał olejowy chyba? Można to jakoś uszczelnić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Nie 11:11, 05 Wrz 2010    Temat postu:

marjas napisał:

I jeszcze problem. Cieknie mi trochę z tej śruby, to jest jakiś kanał olejowy chyba? Można to jakoś uszczelnić?


to jest zawór, który kieruje olej poza chłodnica jak silnik jest jeszcze zimny. Odkrecasz ta srube (tylko zaworek wypadnie i sprezyna) dajesz nowa miedziana podkładke i powinno być ok.


tak wogole to gratuluje. Opisz dokładnie wrazenia jazdy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Nie 12:59, 05 Wrz 2010    Temat postu:

Ok, dzięki tak będę musiał zrobić Smile

Co do wrażeń z jazdy - nie jest jeszcze wyregulowany dobrze, czasem sobie trochę strzeli w tłumik lub gaźnik, i się trochę dławi na starcie. Ale potem jak już się rozbuja, słychać wciągane powietrze przez filtry - poezja Very Happy Raz się przejechałem kawałek autostradą, do 140 lekko się buja, chciałby więcej, ale na razie go nie męczę Smile Tłumik został jeszcze standard, może go trochę dusi, ale po kolei, z czasem będzie 4w1 Very Happy Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu go ogarnę i będzie chodził jak należy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy Gości/Visitors' Rides Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 1 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin