Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Orzech
SSVWF-Team
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 635
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 11:55, 29 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Można, i można polakierować w kolor nadwozia wtedy mniej wadzi wzrokowo. Miałem tak kiedyś w bordowym.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Pią 11:58, 29 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
cudak napisał: | Ale z tego co wiem to można go założyć bez tych wkrętów. |
Można, ale mój ma połamane mocowania :/ Zaraz po zakupie go zdjąłem bo mi się nie podoba za bardzo, ale Garb stoi na dworze cały czas więc wolę już mieć na zimę ten szpojler niż nic. Po mocnej ulewie jak podniosłem klapę to wszędzie było pełno wody... suchy filtr do jednego gaźnika jednak dużo osłaniał.
Jest jeszcze ta blacha zakładana pod klapę. Ale czy ona nie zasłania potem kratek ograniczając chłodzenie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pią 12:33, 29 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
niewiem, czy ta blacha ograniczała chłodzenie, była napewno fabrycznie w dwukratkowych pokrywach (czyli od 68 w 1500, cabrio, i w 1302 pierwszym roczniku)
|
|
Powrót do góry |
|
|
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Pią 16:10, 29 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj pojawił się obrotek VDO:
Miałem też pomysł żeby założyć kierę od 411tki, którą dostałem wraz z typem 3.
Niestety musiało zostać po staremu bo kierownica ma za duże odsadzenie i ciężko było sięgać do kierunków i wycieraczek :/ No i klakson jest inaczej rozwiązany i titał by cały czas...
Ostatnio zmieniony przez marjas dnia Pią 16:11, 29 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 10:57, 30 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ale kiera fajna
|
|
Powrót do góry |
|
|
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Śro 15:38, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Nowy zakup
|
|
Powrót do góry |
|
|
cudak
Administrator
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Śro 15:54, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Miałem identyczne w czarnym:) z ciekawosci ile cię kosztowały bo chcę swoje opchnąć
|
|
Powrót do góry |
|
|
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Śro 16:01, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
150 zł ale od kumpla 'oplowca'. Z tego co mówił to one w mancie występowały i chodzą po 200 mniej więcej.
Cudak a z Twoich jakieś kable na dole wychodzą? Bo moje mają jakieś dwie wtyczki. Kumpel mówił że one nie miały podgrzewania i nie wie od czego to.
Ostatnio zmieniony przez marjas dnia Śro 16:14, 03 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 16:36, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
super fotele
|
|
Powrót do góry |
|
|
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Pon 16:09, 08 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Tak się zastanawiam jakby wyglądały z przodu felgi 4,5 z oponami 165/65. Teraz mam 185/65 na feldze 5,5 cala. Co myślicie? Nie zrobi się za duża dziura między kołem a błotnikiem?
Ostatnio zmieniony przez marjas dnia Pon 16:10, 08 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Wto 9:00, 09 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
to zalezy od wysokosci zawieszenia. ja miałem tak w swojej panoramie i przy obnizonym zawieszeniu wygladało ok.
|
|
Powrót do góry |
|
|
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Wto 12:10, 09 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ja też mam obniżony przód, ale się trochę obawiam że będzie dziura między błotnikiem a kołem, a tego nie lubię... Ale pewnie jak nie spróbuje to się nie dowiem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 16:09, 09 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
gdzies na forum wrzucalem takie kalkulatory do obliczania rozmiarow opon, tam tez liczylo wysokosc scianki bocznej opony w danych konfiguracjach. mozesz sobie tym porownac aktualna do tego co chcesz osiagnac i teoretycznie sprawdzic
P.S znalazlem, prosze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez baca dnia Wto 16:10, 09 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dunde (dandi)
SSVWF-Team
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 16:28, 09 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
marjas napisał: | Tak się zastanawiam jakby wyglądały z przodu felgi 4,5 z oponami 165/65. Teraz mam 185/65 na feldze 5,5 cala. Co myślicie? Nie zrobi się za duża dziura między kołem a błotnikiem? |
Ja mam taki właśnie rozmiar z przodu, co prawda na feldze 5,5", i uważam że jest optycznie ok.
|
|
Powrót do góry |
|
|
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Wto 16:41, 09 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Baca też patrzyłem na kalkulatorze. Wychodzi jakieś 2,5 cm różnicy w średnicy do tego co mam teraz.
Dunde masz jakieś foto?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|