Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Nie 16:04, 05 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
140 to mój bez bólu leci. chodzi mi raczej o przyspieszenie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Nie 16:31, 05 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
W porównaniu do solexa 31 i 30, które miałem na tym motorze różnica jest znaczna.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Sob 14:28, 11 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Na podróż do Tyki na razie nie miałem kasy, więc postawiłem Garba u poleconego przez kumpli gaźnikowca w Poznaniu. Regulował trochę nieseryjnych silników garbowych, więc coś o tym wie. Niestety musiał wyjąć gaźniki jeszcze raz bo jeden zalewał :/ Teraz chodzi ładnie i równo, odpala od strzała, nic nie strzela i prycha, zniknęła też dziura z dołu, tylko wydaje mi się odrobinę słabszy. Czy te moje odczucia mogą być związane z laniem paliwa jak z wiadra przez jeden gaźnik?
Założyłem też compu-fire i odmę. Brakuję tylko lepszego wydechu. Silniczek prezentuje się tak:
Serdeczne dzięki za pomoc dla Tyki bo bez jego wskazówek bym tego nie ogarnął
Na razie chce tym pojeździć i zobaczyć jak będzie chodzić, ale coś czuję że będę musiał jeszcze zawitać kiedyś do Płocka
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 19:42, 11 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
No, ładne cacko gratulacje zdawaj relację na bierząco z tego jak się sprawuje.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 20:00, 11 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Cieszę się, że już smigasz .
ogarnij wydech i będzie jeszcze lepiej
pozwodzenia i do zobaczenia
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Czw 16:10, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Wykręciłem sobie dzisiaj świece do kontroli i niestety zobaczyłem na nich czarny, suchy nagar. I teraz nie wiem czy coś z zapłonem jeszcze nie teges, czy świece może złe. Świeczki Bosch W8AC, może jakieś inne by były lepsze?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 17:47, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
wyczysc je i zrób taki test:
przejedź się "ostro" i po ostrej jeździe dojedź w miare dynamicznie do punktu postoju (staraj się nie trzymac na biegu jałowym i niskich obrotoach) zgaś szybko fure. wykręć świece i sprawdź wtedy z tego względu ze przewaznie stanie na wolnych obrotach albo jazda powoli na za wysokim biegu zawsze spowoduje zaczadzenie swiec.
jesli nadal bedą one zasadzone na sucho czarno maasz za bogato i to sporo. jesli jestes pewnien że gaźniki (dysze wszystkie, pompki przyspieszaczy venty itp) jak i zapłon (też przerwa na stykach) są poprawnie ustawione to daj chłodniesze świece np Iskra F90 lub F100. albo poszukaj NGK BP6 lub 7 HS. najłatwiej znajdziesz iskry F100. i tych uzyj do testu.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Czw 18:03, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Może faktycznie za dużo na wolnych bo generalnie jeżdżę tylko po mieście teraz. Ale zrobię ten test dla pewności.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
liri
SSVWF-Team
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 18:34, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
TYKA napisał: |
jesli nadal bedą one zasadzone na sucho czarno maasz za bogato i to sporo. jesli jestes pewnien że gaźniki (dysze wszystkie, pompki przyspieszaczy venty itp) jak i zapłon (też przerwa na stykach) są poprawnie ustawione to daj chłodniesze świece np Iskra F90 lub F100. albo poszukaj NGK BP6 lub 7 HS. najłatwiej znajdziesz iskry F100. i tych uzyj do testu. |
wg mojej skromnej wiedzy to trochę nie teges
ja wiem tyle że:
chłodniejsza/zimniejsza świeca ( wyższy F X jeśli chodzi o świecę firmy iskra ) odprowadza ciepło lepiej ( bardziej ) przez co dłużej się nagrzewa itd
tak że jeśli jest czarna zakopcona to winna być cieplejsza
Ostatnio zmieniony przez liri dnia Czw 18:36, 30 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Wto 23:38, 05 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Byłem dzisiaj na analizatorze i lambda z jednej strony wyszła 0,825, a z drugiej 0,784, dużo za duża była wartość węglowodorów i pewnie dla tego zarzuca świece bo wychodzi na to że jest za bogato. Podjadę do kolesia co ogarniał gaźniki bo wychodzi na to że kasę wziął, a nie zrobił nic Możecie coś poradzić czy coś nie teges z dyszami (Gabi-car mówił że wszystkie są ok pod 1,6), czy coś będzie trzeba pokręcić śrubami składu mieszanki?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Czw 15:21, 28 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Założyłem na zimę spojler na klapę. Zbyt piękne to nie jest ale osłoni silnik przed deszczem i śniegiem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pią 7:03, 29 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
silnikowi troche sniegu i deszczu nie zaszkodzi. W koncu vw fabrycznie nic nie stosował na te kratki. (stosowali pod spodem odprowadzenie wody, ale później przestali). Mi sie toto nie podoba, ale co kto lubi
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 8:39, 29 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
ale miał bardziej obudowany filtr powietrza. przy podwójnych gaxnikach bardzo duża część wody rafia przez filtry do komór spalania co kończy sie wżerami w ściankach cylindrów = spadek kompresji.
głównie przy długim nie ruszniu samochodu.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pią 10:56, 29 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
czekałem az ktoś tak stwierdzi
ja sie pytam, jakim sposobem? któredy ta woda ma niby wpłynąć? Jak wpłynie to i odparuje. Pozatym nie bez kozery stare poradniki samochodowe zalecały na czas dłuższego postoju wcisnać 2cm3 oleju silnikowego przez swiece i rozprowadzić ruchem tłoka po cylindrze. Dla mnie tenj szpoiler wyglada poprostu gorzej niz gdyby go wcale nie było. Nie moje auto, nie moj problem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
cudak
Administrator
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pią 11:13, 29 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ale z tego co wiem to można go założyć bez tych wkrętów.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|