Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Gorbaczow 1303
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy Gości/Visitors' Rides
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Nie 16:04, 05 Wrz 2010    Temat postu:

140 to mój bez bólu leci. Smile chodzi mi raczej o przyspieszenie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Nie 16:31, 05 Wrz 2010    Temat postu:

W porównaniu do solexa 31 i 30, które miałem na tym motorze różnica jest znaczna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Sob 14:28, 11 Wrz 2010    Temat postu:

Na podróż do Tyki na razie nie miałem kasy, więc postawiłem Garba u poleconego przez kumpli gaźnikowca w Poznaniu. Regulował trochę nieseryjnych silników garbowych, więc coś o tym wie. Niestety musiał wyjąć gaźniki jeszcze raz bo jeden zalewał :/ Teraz chodzi ładnie i równo, odpala od strzała, nic nie strzela i prycha, zniknęła też dziura z dołu, tylko wydaje mi się odrobinę słabszy. Czy te moje odczucia mogą być związane z laniem paliwa jak z wiadra przez jeden gaźnik?

Założyłem też compu-fire i odmę. Brakuję tylko lepszego wydechu. Silniczek prezentuje się tak:


Serdeczne dzięki za pomoc dla Tyki bo bez jego wskazówek bym tego nie ogarnął Smile
Na razie chce tym pojeździć i zobaczyć jak będzie chodzić, ale coś czuję że będę musiał jeszcze zawitać kiedyś do Płocka Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 19:42, 11 Wrz 2010    Temat postu:

No, ładne cacko Smile gratulacje Smile zdawaj relację na bierząco z tego jak się sprawuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 20:00, 11 Wrz 2010    Temat postu:

Cieszę się, że już smigasz Smile.
ogarnij wydech i będzie jeszcze lepiej Smile
pozwodzenia i do zobaczenia Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Czw 16:10, 30 Wrz 2010    Temat postu:

Wykręciłem sobie dzisiaj świece do kontroli i niestety zobaczyłem na nich czarny, suchy nagar. I teraz nie wiem czy coś z zapłonem jeszcze nie teges, czy świece może złe. Świeczki Bosch W8AC, może jakieś inne by były lepsze?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 17:47, 30 Wrz 2010    Temat postu:

wyczysc je i zrób taki test:

przejedź się "ostro" i po ostrej jeździe dojedź w miare dynamicznie do punktu postoju (staraj się nie trzymac na biegu jałowym i niskich obrotoach) zgaś szybko fure. wykręć świece i sprawdź wtedy z tego względu ze przewaznie stanie na wolnych obrotach albo jazda powoli na za wysokim biegu zawsze spowoduje zaczadzenie swiec.

jesli nadal bedą one zasadzone na sucho czarno maasz za bogato i to sporo. jesli jestes pewnien że gaźniki (dysze wszystkie, pompki przyspieszaczy venty itp) jak i zapłon (też przerwa na stykach) są poprawnie ustawione to daj chłodniesze świece np Iskra F90 lub F100. albo poszukaj NGK BP6 lub 7 HS. najłatwiej znajdziesz iskry F100. i tych uzyj do testu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Czw 18:03, 30 Wrz 2010    Temat postu:

Może faktycznie za dużo na wolnych bo generalnie jeżdżę tylko po mieście teraz. Ale zrobię ten test dla pewności.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
liri
SSVWF-Team



Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 18:34, 30 Wrz 2010    Temat postu:

TYKA napisał:

jesli nadal bedą one zasadzone na sucho czarno maasz za bogato i to sporo. jesli jestes pewnien że gaźniki (dysze wszystkie, pompki przyspieszaczy venty itp) jak i zapłon (też przerwa na stykach) są poprawnie ustawione to daj chłodniesze świece np Iskra F90 lub F100. albo poszukaj NGK BP6 lub 7 HS. najłatwiej znajdziesz iskry F100. i tych uzyj do testu.



wg mojej skromnej wiedzy to trochę nie teges
ja wiem tyle że:

chłodniejsza/zimniejsza świeca ( wyższy F X jeśli chodzi o świecę firmy iskra ) odprowadza ciepło lepiej ( bardziej ) przez co dłużej się nagrzewa itd

tak że jeśli jest czarna zakopcona to winna być cieplejsza


Ostatnio zmieniony przez liri dnia Czw 18:36, 30 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Wto 23:38, 05 Paź 2010    Temat postu:

Byłem dzisiaj na analizatorze i lambda z jednej strony wyszła 0,825, a z drugiej 0,784, dużo za duża była wartość węglowodorów i pewnie dla tego zarzuca świece bo wychodzi na to że jest za bogato. Podjadę do kolesia co ogarniał gaźniki bo wychodzi na to że kasę wziął, a nie zrobił nic Evil or Very Mad Możecie coś poradzić czy coś nie teges z dyszami (Gabi-car mówił że wszystkie są ok pod 1,6), czy coś będzie trzeba pokręcić śrubami składu mieszanki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Czw 15:21, 28 Paź 2010    Temat postu:

Założyłem na zimę spojler na klapę. Zbyt piękne to nie jest ale osłoni silnik przed deszczem i śniegiem.

Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Pią 7:03, 29 Paź 2010    Temat postu:

silnikowi troche sniegu i deszczu nie zaszkodzi. W koncu vw fabrycznie nic nie stosował na te kratki. (stosowali pod spodem odprowadzenie wody, ale później przestali). Mi sie toto nie podoba, ale co kto lubi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 8:39, 29 Paź 2010    Temat postu:

ale miał bardziej obudowany filtr powietrza. przy podwójnych gaxnikach bardzo duża część wody rafia przez filtry do komór spalania co kończy sie wżerami w ściankach cylindrów = spadek kompresji.
głównie przy długim nie ruszniu samochodu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Pią 10:56, 29 Paź 2010    Temat postu:

czekałem az ktoś tak stwierdzi Smile

ja sie pytam, jakim sposobem? któredy ta woda ma niby wpłynąć? Jak wpłynie to i odparuje. Pozatym nie bez kozery stare poradniki samochodowe zalecały na czas dłuższego postoju wcisnać 2cm3 oleju silnikowego przez swiece i rozprowadzić ruchem tłoka po cylindrze. Dla mnie tenj szpoiler wyglada poprostu gorzej niz gdyby go wcale nie było. Nie moje auto, nie moj problem Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cudak
Administrator



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Pią 11:13, 29 Paź 2010    Temat postu:

Ale z tego co wiem to można go założyć bez tych wkrętów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy Gości/Visitors' Rides Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 2 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin