Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
suhy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bukowiec
|
Wysłany: Czw 22:50, 08 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
W koncu widac swiatlo w tunelu
Garbaty jest juz praktycznie po blacharce i bedzie przygotowywany pod lakier
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Skrzynia wyczyszczona i pomalowana, boczny talerz zmieniony, nowy nose cone w drodze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Silnik przegladniety, elektronika w przyszlym tygodniu jeddzie do elektryka, kryza + kolo + docisk wstepnie zamontowane
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Silnik + skrzynia + HD rozrusznik
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Caly komplet - skrzynia,silnik,kryza,sprzeglo, poduchy Rhino, elementy do wzmocnienia napedu - do tego jeszcze trapez od Buja, tarcze CB na tyl i regulowane sprezyny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez suhy dnia Pon 23:19, 30 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 0:28, 09 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
no no się dziej powodzenia
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 11:04, 09 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Grubo!! Lubię takie zdjęcia! :]I taką pracę
|
|
Powrót do góry |
|
|
rozi
Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 21:24, 09 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
coś się dzieje, kibicuję tobie bo zaczynam też projekt subaru jestem na etapie kryzy tylko będę dorabiał sam
Ostatnio zmieniony przez rozi dnia Pią 21:25, 09 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
suhy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bukowiec
|
Wysłany: Pią 23:47, 09 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
dzieki, milo ze projekt sie podoba
|
|
Powrót do góry |
|
|
suhy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bukowiec
|
Wysłany: Sob 0:10, 10 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
rozi napisał: | coś się dzieje, kibicuję tobie bo zaczynam też projekt subaru jestem na etapie kryzy tylko będę dorabiał sam |
witam w klubie przerabiancow
jaki silnik wkladasz? ja tez sie zastanawialem nad zrobieniem kryzy ale ta ktora kupilem jest bardzo ladnie wykonana i przychodzi w komplecie z kolem, a kolo jest dosc problematyczne w wykonaniu. Jezeli milabys jakies pytania a umial bym pomoc to dawaj znac.
|
|
Powrót do góry |
|
|
rozi
Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 1:02, 10 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
zakładam 2,2 zobaczę jak mi pójdzie z rozmierzeniem kryzy ewentualnie odrysujesz mi swoją
problemy nad którymi dumam to miska olejowa i przewody do chłodnicy
|
|
Powrót do góry |
|
|
suhy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bukowiec
|
Wysłany: Sob 2:16, 10 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Miska to dosc wrazliwy temat jezeli chcesz ja robic sam. Dluga jest to fakt tylko trzeba byc bardzo ostroznym zeby nie skrocic jej zaduzo bo wtedy mozna stracic silnik. Ja zamawiam swoja bo boje sie ze moge cos niedobrze wymierzyc a tego bym nie chcial.
Z tego co widzialem to niektorzy puszczaja rurki wzdluz kanalow grzewczych albo wzdluz tunelu po podloga. Najlepsze rozwiazanie to nierdzewka z tym ze same rury sa w cenie. Ja tez jeszcze jestem przed tym ale mysle ze bedzie ok
2.2 to ponoc najlepszy wybor,chlopaki bardzo chwala ten silnik, ktores roczniki mialy problem z uszczelka pod glowica ale to jest dosc proste do zrobiena szczegolnie majac silnik na wierzchu. Jezeli silnik masz po 94r upewnij sie ze imobilizer + kluczyk sa w komplecie bo z tym dosc duzo jest klopotow jezeli cos brakuje
Wstaw jakies fotki, z przyjemnoscia zerkne
|
|
Powrót do góry |
|
|
rozi
Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 20:18, 10 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Spędziłem wiele nocy w internecie mentalnie jestem przygotowany, miał być WRX potem japonia ale po przeglądnięciu różnego rodzaju fora zdecydowałem się na 2,2 16V trafił mi się cały samochód za dobrą flaszkę z uszkodzonym silnikiem okazało się że wtrysk się zawiesił, 2 godz roboty i chodzi jak laleczka
Z miską olejową jest problem tzn z ceną!!! ściągnąłem z internetu jak ją zrobić i teraz się zastanawiam, z przewodami najbardziej odpowiadało by mi puszczenie ich w kanałach grzewczych tylko w xxx roboty gdyż karoserię mam już gotową
|
|
Powrót do góry |
|
|
suhy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bukowiec
|
Wysłany: Nie 0:34, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Ze tak ja nie moge nigdy trafic samochodu za flaszke
Tez myslalem zeby puscic przewody w kanalach grzewczych ale podczas pracy rurki mocno sie poca w zamknietych przekrojach i dlatego rurki puszczam pod podloga.
|
|
Powrót do góry |
|
|
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Nie 10:09, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
siema ,muszę powiedzieć WOW! samochód zapowiada się konkretnie ,subaru w garbie budzi szacunek a i stylistycznie idzie w dobrą stronę (przedni pas dobrze pomyślany) także POWODZENIA!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
suhy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bukowiec
|
Wysłany: Nie 11:42, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
jeszcze jest kilka rzeczy do przemyslenia ale idzie to wszystko w dobrym kierunku dzieki crash1
|
|
Powrót do góry |
|
|
rozi
Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 12:25, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Dużo zabawy jest z przerobieniem tylnego zawieszenia na IRS?
|
|
Powrót do góry |
|
|
suhy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bukowiec
|
Wysłany: Nie 17:31, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
rozi napisał: | Dużo zabawy jest z przerobieniem tylnego zawieszenia na IRS? |
nie jest tak zle, najwazniejsze zeby obydwa uchwyty wspawac w linii i mierzenie/wspawanie jest najtrudniejsze w calej przerobce. Tutaj jest link do strony gdzie gosc przerobil baje, fajnie opisane i duzo zdjec:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
rozi
Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 19:18, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Chyba będę musiał się z tym zmierzyć albo mnie to przerośnie i zostawię na mokrych, a to moje postępy
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|