Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
_Bartek_
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toruń--25km-->Bielczyny
|
Wysłany: Pon 1:25, 12 Kwi 2010 Temat postu: Bartkowa glebogryzarka |
|
|
Takie oto ścierwo kolega Sepo z ratlook.pl a teraz to chyba z oldschoolplayers.pl kupił koło Wrocławia za 600pln, to było na dzień przed Przybrodzinem 2008. Wtedy pojawiłem się na tej imprezie razem ze Szczurkiem i jego rodziną, przy okazji tutaj relacja z tej imprezy moimi swierzymi oczyma[link widoczny dla zalogowanych].
Po tygodniu dowiedziałem się że Sepo jednak zrezygnował z garba, a że akurat sprzedawałem jette a1 US to kasa była więc jadąc na Sulistrowice 08 już szykowałem się na garbusa, po wcześniejszym wywiadzie Szczura podjechaliśmy razem wykupić tą padakę.
Tak wyglądała:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Cena już o 100pln niższa, garb już mój, laweta załatwiona wiec ruszyliśmy na Sulistrowice gdzie można mnie było poznać jako Bartka rata, oo 2 miejsce w konkrecji rowery. Wtedy moja ikoną, bogiem dobrej imprezy i w ogóle został Janosik, a relacja wg Sepa[link widoczny dla zalogowanych]
Garb po imprezie przewieziony na lawecie do mnie czyli kawałek za Toruń.
Trochę go ogarnąłem, poczyściłem, wyglądał tak:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Najgorsze było usuwanie bitexu oraz lepiku jako konserwacji użytej wszędzie gdzie się dało.
Tutaj jest film z odpalania grata:
http://www.youtube.com/watch?v=lRGHqaZF4-E
Na dziś to tyle, jutro dokończę opis.
mam nadzieje że nie macie mi tego za złe.
Ostatnio zmieniony przez _Bartek_ dnia Pon 1:26, 12 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Sokol
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Jasło / Rzeszów
|
Wysłany: Czw 17:55, 15 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
kiedy ciag dalszy ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
_Bartek_
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toruń--25km-->Bielczyny
|
Wysłany: Czw 18:22, 22 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Przepraszam z góry za brak updejtu na czas, miałem pilny wyjazd, wróciłem i postaram sie jak najprędzej sie poprawić.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 11:04, 23 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
_Bartek_ napisał: | Przepraszam z góry za brak updejtu na czas, miałem pilny wyjazd, wróciłem i postaram sie jak najprędzej sie poprawić. |
Spoko czekamy na dalszy rozwój sytuacji
|
|
Powrót do góry |
|
|
_Bartek_
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toruń--25km-->Bielczyny
|
Wysłany: Sob 12:44, 24 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Podróżowałem trochę po UE i zawitałem na 3 miesiące do znajomych w UK, w międzyczasie przyjechałem z kumplam na weekend a że w anglii popsuła sie pogoda to zostałem na 2 tygodnie i wymodziłem oto takie rurowisko:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
z racji zwężania musiałem pozbyć się oryginalnych mocowań amortyzatorów:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
tak wygląda na kołach:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a że nuda mnie ogarniała to zaspawałem sobie również otwory na błotnikach:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
plan na garba jest taki:
[link widoczny dla zalogowanych]
W tym czasie przytargałem do siebie budę znaną co poniektórym z Garbów, czyli poFilipowe zwłoki, oraz 58 rok na małe szybki.
Obecnie zakupuje od Szczurka jego bakterię i tam będą typowo streetowe mody a ten garb będzie nadal obniżany do gryzienia asfaltu.
Silnik który trzymałem z przeznaczeniem do glebogryzarki to typ4 CT z busa t3:
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz ten silnik trafi do bakterii z założonymi gaźnikami od oldskulowej mazdy 1.5 323, czyli 2 x 2 gardła, a glebogryzarka zostanie na prawie standardowym 1200.
A tak od roku wygląda garb i niewiele sie zmienił w tym czasie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez _Bartek_ dnia Sob 12:51, 24 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sokol
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Jasło / Rzeszów
|
Wysłany: Sob 22:58, 24 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
zapowiada sie fajnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Nie 15:18, 25 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Bardzo fajny projekt.Widzę że będzie blisko matki ziemni
Zapodawaj więcej.
Powodzonka.
Ostatnio zmieniony przez bart speedster dnia Śro 10:24, 05 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
_Bartek_
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toruń--25km-->Bielczyny
|
Wysłany: Śro 0:52, 05 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Dopóki to blokuje mi garaż rozbieranie garba jest wstrzymane:
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Szczurek wycofał się ze sprzedaży bakterii więc CT trafi do glebogryzarki, a zasilany będzie tymi oto cudami:
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Z rzeczy przezemnie zapomianych to rurowisko poza zwężeniem dostało zestaw tulei uretanowych Bug Packa.
Z racji tego iż posiadacie doświadczenie we wzmacnianu bokserów prosiłbym o kilka porad dotyczacych mojego typu 4, wiem jedno silnik chodzi bajka przejechałem na nim 400km na raz i sprawował sie wyśmienicie, poza tym zeżarł lub wypluł litr oleju.
Czyli tak TYP4 oznaczenie CT 1600, głowice na podwójnym dolocie, na 2x2 gardzielowych gaźnikach, jaka długość kolektorów jaka średnica i wszystko w czym możecie mi pomóc.
Ostatnio zmieniony przez _Bartek_ dnia Śro 0:58, 05 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Śro 8:31, 05 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
_Bartek_ napisał: |
Czyli tak TYP4 oznaczenie CT 1600, głowice na podwójnym dolocie, na 2x2 gardzielowych gaźnikach, jaka długość kolektorów jaka średnica i wszystko w czym możecie mi pomóc. |
Po pierwsze CT to nie typ4 tylko typ 1 po pewnych modach. Głowice i cylindry sa inne niż w normalnym typ1. Pozatym hydrauliczne popychacze, zewnetrzny filtr i inne chłodzenie, pewno coś jeszcze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Śro 10:28, 05 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Dawaj zdjęcia silnika.
Co to za gaźniki?
Ostatnio zmieniony przez bart speedster dnia Śro 10:30, 05 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
_Bartek_
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toruń--25km-->Bielczyny
|
Wysłany: Śro 11:42, 05 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Zdjęcie silnika:
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Juz wyszło moje niedoświadczenie w kwestii bokserów, dzięki Łysy za sprostowanie, co do gaźników to jak pisałem wcześniej są to standardowe gaźniki z mazdy 323 sport rocznik coś koło 87-90. NIe ma na nich żadnych danych identyfikacyjnych ale maja kilka ciekawych patentów np wziernik do komory pływaka, regulacje wysokości pływaka itd
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Śro 11:48, 05 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
CT to ogolnie dobre silniki, ogolnie jakby nieco poprawione typ1, ale sa problemy z częściami. Jak pisałem, głownie chodzi o zestastaw tłoki/cylindry/głowice to albo CT komplet albo typ1 komplet trzeba dać. szkalnki chyba od typa4 beda pasować (abo sie myle) bo sa hydro i ostrzejszego walka na nie nie dasz.
A z tymi gaźnikami tez mozesz miec problem, bo podejzewam ze dysz róznowymiarowych nie ma, pozatym kto toto wystroi...
Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Śro 11:50, 05 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Śro 12:03, 05 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Z tymi gaźnikami to się nie poddawaj Najpierw je zidentyfikuj, jaki producent jaki typ. A wtedy będziesz wiedzial jaka zasada dzialania ( opadowe czy podciśnienie, dwustopniowe czy jedno stopniowe) no i jakie gardziele ( venturis) i jakie dysze. Poszykaj w serwisówkach od mazdy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 12:04, 05 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Dokładnie - nie poddawaj się Jeśli to się wszystko zgra i będzie działało to będzie ciekawostka
|
|
Powrót do góry |
|
|
_Bartek_
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toruń--25km-->Bielczyny
|
Wysłany: Czw 0:58, 06 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Nie wytrzymałem, z racji tego iż garaż zaśniecają mi bebechy mojego przyszłego dupowozu zabrałem się za garba na podwórku.
Na tym zdjęciu widać wydech o jakim rozmawiałem z Bacą w 2008 roku w Przybrodzinie, oczywiście Baca mi go odradził.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Zdziwiłem sie stanem komory silnika, w sumie to ściany grodziowej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
W temacie o rurowisku padło pytanie o promień skrętu, obecnie wygląda tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest ograniczony z racji posiadania takich wnęk nadkoli:
[link widoczny dla zalogowanych]
ale zostaną wspawane dziadowe wnęki co pozwoli zwiększyć glebę i zmniejszyć promień skrętu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Obecnie garbus wygląda tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
i teraz moje pytanie montować długa klapę czy nie?
I jeszcze taki drobny smaczek zakupiony około 8 lat temu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez _Bartek_ dnia Czw 1:00, 06 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|