Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mirello
Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wadowice
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mirello
Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Nie 18:26, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Do budowy silnika zostały użyte części:
blok SCAT as41 pod wał 82 mm
wał BUG PACK 82mm na 8 pinów
korbowody CBperformance H-beam
wałek rozrządu Engle FK7 +koło alu
szklanki Scat Light
laski popychaczy ChroMo przycinane
osłony popychaczy VWSS tubes 60-14
pompa oleju CBperformance maxi 4
cylindry+tłoki+pierścienie 90,5 Stroker Mahle
szpilki ChroMo CBperformance
głowice Vw 43+podwójne spręrzyny zaworowe LosBANDITOS 40/35
klawiatury CBperformance 1:1,3
dodatkowa misa olejowa CBPerformance
koło zamachowe Chromoly 131b flywheel 8 dowel
sprzęgło Kennedy stage 2
docisk Daiken HD
oil filter mount right+ filter oleju Fram HP1
dodatkowa chłodnica oleju Mesa Cooler 74 z wentylatorem
odma VW Spedshop
gaźniki Dellorto DLRA 45
pompa paliwa CBPerformance
aparat zapłonowy Bosch 009
układ wydechowy Competition 1/5/8 cala
dodatkowe mocowania skrzyni biegów
|
|
Powrót do góry |
|
|
TomLca
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Legnica
|
Wysłany: Sob 14:26, 20 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Gratuluję świetnego autka. Widać ogrom włożonej pracy...i jej efekty. Lista części użytych do budowy silnika mówi sama za siebie. Myślę, że jakbyś jeszcze zmienił tego 009 na coś lepszego to zapewne odczułbyś różnicę. Powodzenia w dalszych osiągach i modyfikacjach
|
|
Powrót do góry |
|
|
mirello
Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Sob 18:07, 20 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
dzięki dzięki to prawda dużo pracy a zapłon z czasem zmienię na magnaspark lub tym podobne.gaźniki wymagaja gruntownego przeglądu działają poprawnie ale to nie jest ich 100%.a szczerze to wymieniłbym je na 48mki.acz kolwiek chcę już stanąć ze zmianami i cieszyć sie z jazdy bo to się zaczyna już robić kosmicznie drogie.tylko że jak mi coś uczaruje się w głowie to po trupach do celu a to kosztuje i koło się zamyka.he he.
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 18:58, 20 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
ale wał to masz CB a nie but crack
|
|
Powrót do góry |
|
|
mirello
Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Sob 21:19, 20 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
nio osobiście na oczy go nie widziałem to pewnie masz rację.niezły wałek he he:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
TomLca
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Legnica
|
Wysłany: Nie 11:00, 21 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
mirello napisał: | tylko że jak mi coś uczaruje się w głowie to po trupach do celu a to kosztuje i koło się zamyka.he he. |
hehe no skąd ja to znam....to jest po prostu studnia bez dna A co zmieniałeś w skrzyni biegów bo akurat w tym temacie to jestem zielony...
|
|
Powrót do góry |
|
|
mirello
Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Nie 17:04, 21 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
do skrzyni jest wsadzony super dif ze wzmocnionym deklem.do tego low mount na kostkach aluminowych.do tylnego bagażnika belka ,a od spodu płaskownik i to jest skręcone razem .do belki i skrzyni są zamontowane dwie rórki stalowe,które też stabilizują skrzynie.wszystko to na sztywno.jak się dowiem jak wstawiać zdjęcia to je wstawie jak to wygląda u mnie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sokol
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Jasło / Rzeszów
|
Wysłany: Nie 20:46, 21 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
fajnie to jezdzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 14:03, 22 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Elegancko jak na pierwszy start to zmiany biegów wyszły dobrze, start też , gratuluję
|
|
Powrót do góry |
|
|
mirello
Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Pon 21:41, 22 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Qcyk napisał: | Elegancko jak na pierwszy start to zmiany biegów wyszły dobrze, start też , gratuluję |
dzięki,no ale jak na pierwszy raz he he.Szczerze to start spartolony,w sumie za drugim razem zajarzyłem jak się ustawiać pod światła startowe:)A tak na prawde to koleś od sygnalizacji powiedział mi, bo już był wku...ny moją nie wiedzą ha ha:)no ale co tam,było zajefajnie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mirello
Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Pon 21:43, 22 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Sokol napisał: | fajnie to jezdzi |
Dziękować dziękować
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 9:35, 23 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
mirello napisał: | Qcyk napisał: | Elegancko jak na pierwszy start to zmiany biegów wyszły dobrze, start też , gratuluję |
dzięki,no ale jak na pierwszy raz he he.Szczerze to start spartolony,w sumie za drugim razem zajarzyłem jak się ustawiać pod światła startowe:)A tak na prawde to koleś od sygnalizacji powiedział mi, bo już był wku...ny moją nie wiedzą ha ha:)no ale co tam,było zajefajnie. |
i o to chodzi - ma być fun! :]
|
|
Powrót do góry |
|
|
mirello
Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Sob 21:14, 27 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Pięknie,skrzynia założona,silnik również wraz z nowym tłumikiem fat boy.wrócił do żywych:)jest radość.dziś tylko odpalony a jutro jazda.a co ciekawe przy tym tłumiku strzela niebieskim ogniem czasem nawet iskry ale to chyba efekt nowości pewnie śię wypali.ale wygląda to elegancko wieczorkiem zwłaszcza:))
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sokol
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Jasło / Rzeszów
|
Wysłany: Nie 21:52, 28 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
na fat boyu to musi fajnie chodzic zrob jakis filmik !
|
|
Powrót do góry |
|
|
|