Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

2110 TYPE 1
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy Gości/Visitors' Rides
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mirello




Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wadowice

PostWysłany: Nie 16:32, 13 Maj 2012    Temat postu:

udało się to fajnie upchać i jest wystarczający prześwit


By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-05-13
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mirello




Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wadowice

PostWysłany: Nie 16:36, 13 Maj 2012    Temat postu:


By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-05-13
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 23:13, 14 Maj 2012    Temat postu:

fajnie upchnięte Smile ogólnie dobre auto!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mirello




Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wadowice

PostWysłany: Pon 19:24, 18 Cze 2012    Temat postu:

Dziś zabrałem się za odchudzanie;

-tylna kanapa
-cała tapicerka,pozostała tylko podsufitka
-koło zapas
-podnośnik
-wykładzina bagażnika
-pokrowce przednich siedzeń
-zderzaki
-wycieraczki z pod nóg
-wiekszość mat bitumicznych itp
-daszki przeciw słoneczne

wszystko to dało wynik ponad 65kg

i jak tak patrzę to jeszcze zdołam tak z 10 kg wytargać z auta.
Ciekaw jestem jak to się przełoży na przyspieszenie Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 0:07, 19 Cze 2012    Temat postu:

całkiem fajnie wygląda ten wydech, jestem zaskoczony:) takiego rozwiązania jeszcze nie widziałem. Ciekawe jak brzmi na żywo:)Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 9:08, 20 Cze 2012    Temat postu:

Smile ja bym poprawił tylko samo wejście za flanszą, bo tam na bank się odbijają spaliny co go zdławia. Zrób coś w stylu V żeby się ładnie rozcinały spaliny na 2 kanały.
Smile Śmignij na Hamownie Wink ciekaw jestem jak teraz to chodzi.
Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mirello




Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wadowice

PostWysłany: Czw 22:27, 21 Cze 2012    Temat postu:

No racja myślałem już o tym.Na razie tak musi być,mam debet z czasem,ale co się odwlecze..........Smilea najbliższa hamownia w sierpniu:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mirello




Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wadowice

PostWysłany: Czw 22:39, 21 Cze 2012    Temat postu:

majki napisał:
całkiem fajnie wygląda ten wydech, jestem zaskoczony:) takiego rozwiązania jeszcze nie widziałem. Ciekawe jak brzmi na żywo:)Smile


Sprawił że z tyłu auta zrobiło się proporcjonalnie biorąc pod uwagę fatboya.A sam dźwięk jest zajewajny Razz dużo niższy,niż przy jakim kolwiek tłumiku jaki miałem założony.I całkiem cicho jak na garba Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sokol




Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jasło / Rzeszów

PostWysłany: Wto 10:57, 26 Cze 2012    Temat postu:

opony z tylu wygladaja genialnie !
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mirello




Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wadowice

PostWysłany: Czw 22:45, 28 Cze 2012    Temat postu:

Sokol napisał:
opony z tylu wygladaja genialnie !


He he też mi się podobają,ale musiałem zaklepać nadkola było za ciasno a teraz jest na styk Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mirello




Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wadowice

PostWysłany: Czw 23:12, 28 Cze 2012    Temat postu:

Udało mi się założyć nowy zapłon.Cewka BERU, kable NGK,aparat bosch 010 od gabi-car polecam Very Happy .ustawiłem jak biblia nakazuje i muszę przyznać że miło mnie ten zestaw zaskoczył.Nie ujmując zestawowi Magnaspark2,ponieważ moja wiedza i praktyka w regulowaniu go ,nie jest na najwyższym poziomie.Acz kolwiek spróbowałem wszystkich możliwych przy nim mixów sprężynek itp.muszę przyznać że 010 bije go na łeb na szyję.Kurcze nie ten samochód.Z radością na gębie dziś zamkłem licznik na 3cim biegu przy 6400rpm.A wygląda na to że wkręci się jeszcze wyżej Very Happy tylko mam cykora że coś się rozleci Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mirello




Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wadowice

PostWysłany: Wto 12:18, 28 Sie 2012    Temat postu: Scc 2012 w pigułce

Impreza 3dniowa.Z braku czasu ja byłem tylko 2wa dni,a że to Norwegia to oczywiście jeden dzień lało jak to w lato.Sobota przeminęła na piciu piwa rozmowach z ciekawymi ludziskami i pinem:))) o takim


By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-22

By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-28
autorstwa [link widoczny dla zalogowanych]

silnikowo;

By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-22


By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-22


By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-22

By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-28

By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-22
zwyciezca gaźnikowy

By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-28

By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-22

By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-28
i poturbowany ponad 900 koni i pobił rekord świata 8,46 sec
ale to już był samolot nie garbus:))

hot

By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-22


By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-22


By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-22


By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-22

według mnie best car

By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-22


By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-22


By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-22

no i ja pchanie na start bez paska oszczędzanie prądu i temperatury


By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-22

By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-28

By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-28

By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-28

By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-28

By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-28

By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-28

By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-28

By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-28

By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-28

By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-28

By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-28

By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-28

By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-22

By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-28

By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-22


By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-22


By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-22


By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-22


By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-08-22


pobiłem swój rekord wynik 14,40 i 149km/h ale nie byłem zadowolony miałem za długą skrzynie,fajnie jest mieć auto do wszystkiego ale się nie da ,po autostradzie bomba ,na torze już lipa.czwarty bieg wrzucałem już na mecie.No ale za rok....:)to muj drugi start w życiu i oczywiście pierwsze i drugie podejście ,byłem posrany haha zwłaszcza gdy widziałem jak jeden ze startujących rozbił się o barierki pięknym ovalem z turbo silnikiem.jak się okazało przy zmianie z 2go na 3ci bieg szarpło ,poderwało troszkę przód a koleś przyciął kierownicę i gotowe.Na szczęście nic mu się nie stało w przeciwieństwie do auta.potem to już tylko fun:))spiker nie potrafił wymówić mojego nazwiska i zrobił ze mnie sushi haha potem już padło "polish gangsta express"ogólem udana impreza i muszę przyznać że jeśli chodzi o bezpieczeństwo na torze Gardermoen Raceway to są mistrzami.

Oczywiście nie obyło se bez złośliwości rzeczy martwych ,na dzień dobry zaraz przed startem odkręciła się cewka od obudowy wiatraka i tak sobie wisiała na szczęście były tzw.tyrtytki w skrzynce i gotowe:)
Następnie ,a to już było nie fajne , udał mi się przejazd po czym od razu wskoczyłem na drugi przejazd a bez paska i odpowiedniego chłodzenia to już było troszkę za dużo,musiałem się zatrzymać na końcu toru i odczekać bo temperatura była krytyczna.
Po całej imprezie i kilku startach prawdopodobnie przestawił sie dyfer albo albo...nie fajny dźwięk dochodzi z układu ale to się okaże.

filmik ze startu:)
http://www.youtube.com/watch?v=t3VKgWTK04k&feature=share&list=UUBxLs_IW5K2YoOvEo7ZBLrA


Ostatnio zmieniony przez mirello dnia Wto 13:12, 28 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 12:25, 28 Sie 2012    Temat postu:

Wow...

Nie mam teraz za wiele czasu na pisanie, więc na razie obraniczę sie do 'Wow'.

Pin by Kfiatek? Smile Chyba znam tego pana Smile

Pozdrawiam,

Więcej napiszę w wolnej chwili.
Miałbyś coś przeciwko, żeby Twoja relacja z SCC pojawiła się na naszej stronie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mirello




Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wadowice

PostWysłany: Wto 12:33, 28 Sie 2012    Temat postu:

[quote="rebel"]Wow...

Nie mam teraz za wiele czasu na pisanie, więc na razie obraniczę sie do 'Wow'.

Pin by Kfiatek? Smile Chyba znam tego pana Smile

Pozdrawiam,

Więcej napiszę w wolnej chwili.
Miałbyś coś przeciwko, żeby Twoja relacja z SCC pojawiła się na naszej stronie?[/quote

by najmniej jeszcze wrzuce parę zdjęć
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cudak
Administrator



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Wto 13:28, 28 Sie 2012    Temat postu:

Brawo:) A relacja już jest ciekawa:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy Gości/Visitors' Rides Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 5 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin