Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Felek
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bisztynek
|
Wysłany: Czw 10:01, 02 Kwi 2009 Temat postu: 1302' 71 FajansLook |
|
|
Witam.
Garbusa mam już "długo", relatywnie długo. Kupiłem go w październiku 2005 roku za zawrotną sumę 700zł. Oczywiście okazał się miną urywającą ręce i nogi...
Jakoś 1,5 roku temu czy nawet dwa po kilku udanych wypadach, garbus zdechł i postanowiłem znaleźć mu 2gą karoserię.
Kupiłem ją pod Szczecinem i przywlokłem na Warmię
Jestem realistą i wiedziałem, że ze stypendium nie dam rady zrobić sobie "wypaśnej bryki". Nie o to chodziło, blacharkę robiłem sam z pomocą Ojca, malowałem sam. Oczywiście ma zacieki i masę niedoróbek, ale....
O mechanikę starałem się zadbać i trochę zainwestować. Powymieniałem wszelkie gumy na uretany (poza tymi na drążkach) założyłem czerwone sprężyny CSP i gazowe kofapy. Na tył dałem KYBy reanimowałem półosie.
Auto ma niezależne ogrzewanie, naprawiłem hamulce, wymieniona jest podłoga.
Generalnie to czeka mnie masa pracy przy zgraniu tego wszystkiego no i muszę dokończyć środek autka. ja bym zostawił tylko przednie fotele, wszystko powywalał (i tak nie ma wygłuszeń poza dywanikami), ale Kobieta... marudzi
Silnik miał być 1600 podkręcony wałkiem itp. Ale będzie, mam nadzieje przejściowo 1600 na jednym centralnym Dellorto 36
Generalnie auto jest typowym studenckim garbem, taki mój FajansLook:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 10:28, 02 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
spoko działaj. fajnie ze duzo rzeczy robisz sam no i ciekaw jestem jak sie bedzie sprawowal ten silnik.
dajesz tylko tego dellorto czy rownniez inne bolt-on'y?
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 10:29, 02 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
ja już mówiłem, super, że ktoś robi coś pod prąd fajnie, że działasz sam, to przynajmniej owocuje tym, że wiesz co masz i nic Cię nie zaskoczy
Oby tak dalej
EDIT: znalazłem zapinki std takie jak dostałem do swoich 94, interesuje Cię?
Ostatnio zmieniony przez majki dnia Czw 10:30, 02 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 10:30, 02 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Spoko spoko poczatki zawsze były studenckie Działaj!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Felek
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bisztynek
|
Wysłany: Czw 10:44, 02 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Majki, poradziłem sobie, będę miał, dzięki za fatygę!
Co do silnika: na razie mam boscha 009 do tego i planuje odme. Jak to wszystko ruszy i zgram całe auto będę myślał nad kolejnymi zmianami i "dopieszczeniem"
|
|
Powrót do góry |
|
|
Felek
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bisztynek
|
Wysłany: Wto 11:04, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Hmmmm. tak sobie popatrzyłem na tego moje garba i fajnie wygląda bez tych chromów
Ale...
nie zaspawałem otworów do ich zamocowania, łeeee
A do tego żeby je zamocować musze kupić te zapinki (nietanie zresztą)
Oj, źle wydane pieniądze, źle
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Wto 13:49, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
dlatego ja sie pozbyłem tych otworów w swoim przed malowaniem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 14:05, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
A ja zostawiłem będa listwy i już
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Wto 16:02, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
wioche robisz
Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Wto 16:02, 07 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 16:09, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Łysy napisał: | wioche robisz
|
Wolno mi ja z wioski
|
|
Powrót do góry |
|
|
Felek
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bisztynek
|
Wysłany: Wto 11:23, 21 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
No i po walkach w sobotę i część niedzieli silnik zapalił. Trochę to wszystko partyzanckie ale działa. Zobaczymy co będzie jak wymienię świece i wyreguluje wszystko na tyle dokładnie na i le potrafię.
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 11:45, 21 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
No,no
Coraz fajniej to wyglada
Troche skupienia na detalu dopracowania wszystkiego i bedzie git!
Zamiast kupować na drogie zabawki (na co zawsze bedzie jeszcze czas) można zainwestować to, czego student ma dużo, czyli czas i własną pracę
Na przykład z okazji wyjęcia silnika wszystko tam wyczyścić i przemalować samemu. To samo z oblachowaniem, osprzętem.
Też zamierzam powoli działać z takimi detalami.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 12:47, 21 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
hehe, czy mi się wydaje, czy pogubiłęs zaczepy od filtra mam ten sam problem
poza tym - super, że dłubiesz - wygląda coraz lepiej - ciekawe jak będzie chodził silnik dawaj znać z postępu prac!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Felek
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bisztynek
|
Wysłany: Wto 17:40, 21 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Qcyk napisał: | hehe, czy mi się wydaje, czy pogubiłęs zaczepy od filtra mam ten sam problem |
Dzięki, dzięki!
a co do tych klipsów, w komplecie były tylko 4... Sam się zdziwiłem bo sam rozpakowałem ten filtr
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 9:31, 22 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Felek napisał: | Qcyk napisał: | hehe, czy mi się wydaje, czy pogubiłęs zaczepy od filtra mam ten sam problem |
Dzięki, dzięki!
a co do tych klipsów, w komplecie były tylko 4... Sam się zdziwiłem bo sam rozpakowałem ten filtr |
U mnie było po 6 ale zostało po 2 na filtr choć ja i tak jeździłem w większości tylko na stacksach
|
|
Powrót do góry |
|
|
|